Ser ikke ut til at NRK sender denne. Noen som har peil?
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Norges cupen 2021
Collapse
X
-
Mörfeldt kan ikke spille siden det svenske forbundet ikke jobber søndager skriver Vålerenga på twitter ser jeg.
Ellers skulle jeg likt å se Holme foran Tollås her. Midtbane og angrep er også toppa så her bør vi fortsette der vi slapp mot Lyn.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by j_robber View PostMörfeldt kan ikke spille siden det svenske forbundet ikke jobber søndager skriver Vålerenga på twitter ser jeg.
Ellers skulle jeg likt å se Holme foran Tollås her. Midtbane og angrep er også toppa så her bør vi fortsette der vi slapp mot Lyn.
Comment
-
Originally posted by j_robber View PostMörfeldt kan ikke spille siden det svenske forbundet ikke jobber søndager skriver Vålerenga på twitter ser jeg.
Ingen mulighet for å legge inn fram i tid?? Det er ganske sjukt.....
Vi skal selvsagt uansett vinne kampen..
- Likes 5
Comment
-
-
Håpløs første omgang. Skaper nesten ikke en dritt. Kanskje noen unge, sultne fra start kunne hjulpet?
Ikke unaturlig med en ballspillende stopper ned i Oldrup, men igjen et tegn på at Holme nok ikke har en fremtid her. Håper virkelig det ikke er alvorlig med Skaret.
Uansett bør vi bli mer og mer dominerende utover i andre. Regner med noen gode beskjeder i pausen fra Fagermo.
Comment
Comment