Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norges cupen 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ser ikke ut til at NRK sender denne. Noen som har peil?
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Direktesport.no

Comment

• Er ikke Mörfelt spilleklar enda? Trodde han skulle få debuten i dag jeg.

Blir debut for Zuta i alle fall da.

Comment

• Har vif-fotball.no bomma på kampstart? Står at kampen starter om 6 minutter der.

Comment

• Originally posted by maefteda View Post
            Er ikke Mörfelt spilleklar enda? Trodde han skulle få debuten i dag jeg.

Blir debut for Zuta i alle fall da.
            Virker jo ikke helt bra. Er han (Mörfelt) skadet? I dårlig form?

Comment

• Mörfeldt kan ikke spille siden det svenske forbundet ikke jobber søndager skriver Vålerenga på twitter ser jeg.
              Ellers skulle jeg likt å se Holme foran Tollås her. Midtbane og angrep er også toppa så her bør vi fortsette der vi slapp mot Lyn.

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
                Mörfeldt kan ikke spille siden det svenske forbundet ikke jobber søndager skriver Vålerenga på twitter ser jeg.
                Ellers skulle jeg likt å se Holme foran Tollås her. Midtbane og angrep er også toppa så her bør vi fortsette der vi slapp mot Lyn.
                Helt greit at vi gir denne tilstrekkelig prioritet hva gjelder mannskap, så får vi bare håpe innstillingen også er rett.. Ingen rom for feilskjær her, cupen bør være en prioritet, og kan være vår vei til å slåss om noe i år, inkl Europa

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
                  Mörfeldt kan ikke spille siden det svenske forbundet ikke jobber søndager skriver Vålerenga på twitter ser jeg.
                  Er systemet så gammeldags at spillerlisensen må frigis på samme dag som vinduet åpner?
                  Ingen mulighet for å legge inn fram i tid?? Det er ganske sjukt.....

Vi skal selvsagt uansett vinne kampen..

Comment

• Cupen er viktig for oss. Finalen passer oss som ånd i hanske.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post

Er systemet så gammeldags at spillerlisensen må frigis på samme dag som vinduet åpner?
                      Ingen mulighet for å legge inn fram i tid?? Det er ganske sjukt.....

Vi skal selvsagt uansett vinne kampen..
                      Spesielt og gammeldags.

Comment

• Originally posted by AcsOnFire View Post
                        Cupen er viktig for oss. Finalen passer oss som ånd i hanske.
                        Virker ikke sånn på spillet vi har prestert hittil......

Comment

• Dette ser seigt og planløst ut. Må få opp balltempo om vi skal spille ut Ullern. Nytter ikke og bare keite ballen inn i feltet og håpe på det beste.

Comment

• Jatta inn kan kanskje skape litt ubalanse..

Comment

• Leo ser ut som han har spilt for Enga siden gutter 14, herlig spillende offensiv backtype.

Haug har ikke gjort seg bort den lille spilletiden han har blitt forært.

Ullern er nivå 4 - tipper de blir trange i skjæra etterhvert.

Comment

• Håpløs første omgang. Skaper nesten ikke en dritt. Kanskje noen unge, sultne fra start kunne hjulpet?
                                Ikke unaturlig med en ballspillende stopper ned i Oldrup, men igjen et tegn på at Holme nok ikke har en fremtid her. Håper virkelig det ikke er alvorlig med Skaret.

Uansett bør vi bli mer og mer dominerende utover i andre. Regner med noen gode beskjeder i pausen fra Fagermo.

Comment

Working...
                                X