Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset-Vålerenga 4.juli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strømsgodset-Vålerenga 4.juli

På tide med kamptråd. Noen som har troppen?

Originally posted by StenzEnga View Post
    På tide med kamptråd. Noen som har troppen?
    Har ingen tropp, men Aron er med til Drammen.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/a...ed-til-drammen

Comment

Synes det har blitt vanskeligere å finne troppene våre før vi får lagoppstillingen. Men veldig bra at både Odin og Aaron er tilbake. Spent på om Aaron er med fra start eller om det kun blir et innhopp, har uansett tro på at han kan bli viktige for oss. Får vi hull på byllen er godset et lag som kan sprekke skikkelig og ingen ting hadde vært mer digg enn det. Men vi må være forberedt på å stange som mot stabæk om nødvendig.

Odin starter neppe, men håper han kan spille over halve andre omgang. Det hadde vært helt nydelig å fått de to skikkelig i gang igjen inn i den perioden vi skal inn i nå med masse kamper (senere denne måneden skal vi spille: 11. lsk (H), 18. haug (B), 22. Gent (B), 25. lyn (B) 29. Gent (H)).

Men først må Godset slås i dag. Da begynner det å bli gøy å lese tabellen og etter at Bodø tapte poeng igjen i går. Med 3 poeng i dag er vi kun 2p bak glimt og vi har en kamp til gode. Jeg har stor tro på at vi kan vinne kampen om andre plassen. Men jeg tror ikke vi putter flere mot godset enn det bodø gjorde (7).

I den perioden vi er nå er det stadig viktigere å drepe kampene tidlig. Jeg tror det var veldig godt for oss å kunne skru av motoren en kvarter før slutt mot sarp og gjennomføre mange bytter, det er skadeforebyggende og bra for å få troppen i gang. Nå er det riktignok en uke mellom de to neste kampene, men om noen har noen små smeller så er det fint å kunne ta dem ut tidlig. Og det er en stor fordel om mange av de som skal spille mot Lyn og som ikke pleier å starte har fått spilt en halvtime eller to før det.

Comment

Årsbeste mot Sarp. Jeg tror ikke Sarp var så dårlige, men VIF var gode og fikk også litt dommerhjelp foran 2-0. Når man leverer årsbeste får man gjerne marginer med seg.

Fremgang på Tobias og Udahl, Amor var med på notene, Bjørdal var råskinn, Sam viste fart og bra spill, Borch viste frem skuddfoten, Sahraoui tro til. Barten kom i gang. Alle var egentlig gode i denne kampen.

Jeg er begeistret for Bjørdal, han er overalt, kjemper og kriger og er bra med ball.

Midtbanen må fungere, og siden det ikke er spesielt mye fremdrift i Oldrup så er det desto viktigere at Bjørdal og Sahraoui kjører på fremover slik de gjør nå for tiden. Da får vi et dynamisk spill som også gjør hele laget bra.

Alt dette lover godt mot Godset i dag. Godset er uberegnelige, men virker rimelig hjemmesterke. Det kan bli en meget tøff kamp, men jeg synes vi bør dra i land poeng.

Comment

Noen som vet om den nye svensken er med?

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
            Noen som vet om den nye svensken er med?
            Han er ikke spilleberettiget for Vålerenga før 1. august.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post

Han er ikke spilleberettiget for Vålerenga før 1. august.
              Ah skjønner, takk for svar

Comment

Kampene mot Godset på Marienlyst pleier å være spennende, samme i år.
                Men jeg har ett godt håp på seier.

Comment

Håper Borch unngår gult (og rødt) kort i dag. Hvis ikke må han stå over mot LSK.
                  Last edited by Trazan Apansson; 04.07.2021, 17:29.

Comment

Vi MÅ vinne i dag spesielt for å nærme oss B/G og Molde som taper poeng, MEN også for å holde Lsk bak oss, for de nærmer seg irriterende fort . Også MÅ vi slå dem til søndag for å ligge foran HVIS de vinner si e to hengekamper. Orker ikke at de skal gå forbi oss på tabellen

Comment

Gult kort på første takling, herlig, hadde det vært på Intility mot Osame eller Dønnum hadde vi ikke fått frispark engang..

Comment

Dommerfaen, klar hands og straffe, overdelen av armen inntil kroppen, men ballen treffer underarmen, som står rett ut fra kroppen! VAR hvor er du?

Comment

Har ikke Nation erfaring nok til å vite at han skal møte angrepsspillere?

Comment

Må få på dønnum nå, løpene er der men pasningene gjennom kommer ikke. Noe må gjøres ellers så taper vi
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Synes vi starta bra. Trøkk, vilje og fint spill. Spiller med selvtillit.
                              Så får Godset er drittmål... Typisk.
                              Lenge igjen. Vi kan snu dette.

Comment

Working...
                              X