Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm søndag 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Lillestrøm søndag 15.30

Da er det duket for Norges største rivaleri igjen.
    Nå kom det nettopp en pressemelding i dag om at det blir tillatt med opp mot 7000 tilskuere.
    Ser at det enda ikke er lagd noen kamptråd så da var det på tide.

Med tanke på det vanvittige trøkket som de 3800 supporterne skapte sist hjemmekamp, så skal vi ikke være noe dårligere nå.
    Her er det bare å mobilisere med en gang og hjelpe gutta til å knuse fugla igjen.
    Kampen begynner 15.30, det er spådd sol og fint vær, og hjemmeseier
    ​​​​​

Jeg hadde også noen baktanker med å skrive kamptråden.
    for jeg leste at det blir prioritert de som har koronapass, og at det også blir testing før kampen?
    Jeg synes det er litt vagt.

Jeg som er i aldersgruppen 25-35 fikk nettopp min første sprøyte. Betyr det at jeg ikke får dra på kampen? Kan i såfall ta en test i forkant hvis det er til hjelp?
    Er jo fryktelig irriterende om de fleste som ikke er 25-35 ikke får slippe inn på kampen. Det er tross alt de som lager best trøkk på tribunen.
    Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få svar på disse spørsmålene?

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
      Jeg hadde også noen baktanker med å skrive kamptråden.
      for jeg leste at det blir prioritert de som har koronapass, og at det også blir testing før kampen?
      Jeg synes det er litt vagt.

Jeg som er i aldersgruppen 25-35 fikk nettopp min første sprøyte. Betyr det at jeg ikke får dra på kampen? Kan i såfall ta en test i forkant hvis det er til hjelp?
      Er jo fryktelig irriterende om de fleste som ikke er 25-35 ikke får slippe inn på kampen. Det er tross alt de som lager best trøkk på tribunen.
      Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få svar på disse spørsmålene?
      Samme regler som sist. Hurtigtest 24-timer i forkant ved stadion. De la ut mye før siste kamp om hva som gjaldt. Regner med samme regler denne gang. Se på hjemmesidene under nyheter

Comment

Originally posted by Pete View Post

Samme regler som sist. Hurtigtest 24-timer i forkant ved stadion. De la ut mye før siste kamp om hva som gjaldt. Regner med samme regler denne gang. Se på hjemmesidene under nyheter
        Takk skal du ha.

Ser også at de første 5000 billettene ble revet bort på noen timer og at klubben jobber for hvordan de skal få solgt/ få plass til de siste 2000.
        Her blir det nok førstemann til mølla.

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post

Takk skal du ha.

Ser også at de første 5000 billettene ble revet bort på noen timer og at klubben jobber for hvordan de skal få solgt/ få plass til de siste 2000.
          Her blir det nok førstemann til mølla.
          På VIF sine sider står det fortsatt 5000 tillatt??
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

5-0
            Alle scoringer av Jatta, som etter kampen blir solgt til Real Madrid for den nette sum 23578906543 pund sterling .

Trøim får hakeslepp og flytter hjem til Sandefjord.

Comment

Vedder min gamle susp på at Dønnum ikke spiller. Var med til Drammen bare for å skape inntrykk av at han kanskje blir klar mot LSK.
              Og følgelig må bønda planlegge deretter. FOG OF WAR.

Comment

Originally posted by Trazan Apansson View Post
                Vedder min gamle susp .
                Tror ikke det er så mange som vil ha den.

Comment

Var på treningen i går. Så ikke Tollås eller Osame på den økten. Noen som vet om de er skadet ?

Dønnum spilte med de andre hele økten. Så han virker klar til å spille på søndag. Kan vel fort bli hans siste kamp.

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
                    5-0
                    Alle scoringer av Jatta, som etter kampen blir solgt til Real Madrid for den nette sum 23578906543 pund sterling .

Trøim får hakeslepp og flytter hjem til Sandefjord.
                    De pengene har ikke Resl Madrid, så Perez tilbyr oss i stedet Liverpool’s plass i Super League som kompensasjon.

Comment

Får håpe Dønnum kjører karusell med alle, så dem blir så uvel etter kampen at dem alle låser seg inn på do.

Comment

Det er ikke "god gammeldags" derby stemning i media om dagen, viktigere med gråtende dansker og EM. Husker da dette oppgjøret ble fyrt opp hele uken før kamp, med utspill fra spillere og supportere, men en liten sak i dagens VG. Synd det ikke ble 5% (350 stk) fugler på trib da, men vi som skal på kamp skal nok klare å synge og kose oss masse.
                        Vålerenga tilbød bortebilletter til LSK - klubben takket nei – VG
                        Har vi ikke noe positivt å si, hold heller kjeft!

Comment

Originally posted by eps1 View Post
                          Det er ikke "god gammeldags" derby stemning i media om dagen, viktigere med gråtende dansker og EM. Husker da dette oppgjøret ble fyrt opp hele uken før kamp, med utspill fra spillere og supportere, men en liten sak i dagens VG. Synd det ikke ble 5% (350 stk) fugler på trib da, men vi som skal på kamp skal nok klare å synge og kose oss masse.
                          Vålerenga tilbød bortebilletter til LSK - klubben takket nei – VG
                          Hadde jo vært kult om vi møtte opp på siste trening å skapte litt trøkk før kampen på søndag. Ser LSK har planer om det. Synd Klanen ikke har gjort noe lignende.

Comment

Skal på min første kamp siden helvete brøt løs. Gleder meg som en grihihiiis, som Jokke sang. Yehhhh
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                              Skal på min første kamp siden helvete brøt løs. Gleder meg som en grihihiiis, som Jokke sang. Yehhhh
                              Samme her. Blir helt magisk og være på Intility igjen med 7000 tilskuere. Få det på.

Comment

Working...
                              X