Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga, søndag 18. juli kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Grim View Post
    Haugesund har ikke vært gode i år, og vi er jo best på bortebane så tipper at vi scorer 3, slipper kanskje inn 1. Vi leder til pause. Og selvfølgelig kommer dommern til å drite seg ut, får håpe det er til fordel for oss denne gangen.
    Hvordan synes du selv dette gikk?
    Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Jadda, skikkelig supporter du....
      Det vil jeg påstå, ikke såppas supporter som deg selvfølgelig, dette forumet er kun for de faste 4 her inne og så fort det er et par til som kommenterer og det ikke passer med Robban's visjon om hva folk får si så skal dette slås ned på! Sporenstraks! For all del, bruk tid på å kritisere de som som klager på dårlige resultater, ikke kom med motargumenter og skap diskusjon og aktivitet.

Comment

• Originally posted by Gorgoroth View Post

Det vil jeg påstå, ikke såppas supporter som deg selvfølgelig, dette forumet er kun for de faste 4 her inne og så fort det er et par til som kommenterer og det ikke passer med Robban's visjon om hva folk får si så skal dette slås ned på! Sporenstraks! For all del, bruk tid på å kritisere de som som klager på dårlige resultater, ikke kom med motargumenter og skap diskusjon og aktivitet.
        Se der ja. Hersketeknikk, det er jo forumets beste forsvar.

Comment

Se der ja. Hersketeknikk, det er jo forumets beste forsvar.
          Yes, bare rop hersketeknikk og håp at det gjør kritikken mot deg ugyldig.

Men jeg legger'n død så slipper vi mer avsporing fra meg.

Comment

• Jeg så kampen men kjente ikke igjen verken spillerne eller laget sin stil.

Saroui hadde noen dribleraid men stikkerne var helt off.
            ​​Forsvaret kålet vanvittig og målet vi fikk var helt ut av det blå.

Spørsmålet jeg sitter igjen med er..

Det var en merkelig vind, utspillene til klasson skjøt innimellom fart og endte opp hos keeper. Andre ganger stoppet den bare rett opp og landet på midtstreken. Er vi ikke vant til å spille i noe annet enn vindstille?

Haugesund er ELENDIG på bortebane, men overlegne på hjemmebane. Er gress dekket der veldig tørt og luggete? Synes ikke touchen og pasningene til noen Vålerengaspillere satt.

Er vi så vant til kunstgress at vi blir slitne på gress? Hva skjer da i conference kvalikk til uka, det blir borte på gress.

Fagermo tok av Näsberg tidlig, var han virkelig så ille. Synes det var flere som hadde dårlig dag bakover. Det kan ikke være kjekt å være midtstopper, slippe inn 3 bakover og bli byttet 5 min senere. Man blir på mange måter syndebukken for det tynne forsvaret. Kanskje DEF prøver å få Näsberg ned på jorda igjen etter at han ønsker seg ut i Europa uten å egentlig være klar for det. Reality check
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Nå som jeg har sovet på det og reflektert litt så har jeg kommet frem til at jeg er fortsatt like skuffa.
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• lokalhelt Nasberg ble tatt av i et forsøk på å styrke det offensive.

Ikke mye å tillegge, utover at denne type kamper, dessverre kommer litt for ofte i år også. Litt varslet ift smal og ung stall, men helt forferdelig å se på - vi er i bunn og grunn hjelpeløse utpå der etter utligninga.

Manglende fart bak og liten duellstyrke på midtbane, er det som er mest kritisk, samt latterlig lavt balltempo og lav pasningskvalitet.

Mener også Dønnum burde gitt ballen til Osame etter ca 7 minutter - scoring der, kunne gitt et helt annet kampbilde hvor Haugesund, ville blitt tvunget til å endre noe i sin kampplan - de fikk det stort sett som de ville sett fra min vinkel…

Og ja - at det fortsatt spilles kamper i 1.serierunde, kan raskt endre tabellen hvor vi plutselig ligger på nedre halvdel (vært litt bekymra for akkurat det).

Med noen tøffe uker fremover, får vi vel definert sesongen tenker jeg…
                \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• lokalhelt
                  Fagermo tok av Näsberg tidlig, var han virkelig så ille. Synes det var flere som hadde dårlig dag bakover. Det kan ikke være kjekt å være midtstopper, slippe inn 3 bakover og bli byttet 5 min senere. Man blir på mange måter syndebukken for det tynne forsvaret. Kanskje DEF prøver å få Näsberg ned på jorda igjen etter at han ønsker seg ut i Europa uten å egentlig være klar for det. Reality check

Nå ble vel Ivan tatt ut for å sette Oldrup inn i forsvar å få plass til to midtbanespillere.
                  Disse så vi jo heller ikke noe til.

Comment

• Originally posted by maestro View Post

Hvordan synes du selv dette gikk?
                    Ble ganske motsatt, så imponerende på sitt vis det og.

Comment

Artig med alle "supporterne" som kommenterer kun når det går dårlig.....
                      Når det går bra fester vi. Det betyr vekk med telefonen!!!
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Kroken6 View Post
                        lokalhelt

Mener også Dønnum burde gitt ballen til Osame etter ca 7 minutter - scoring der, kunne gitt et helt annet kampbilde…
                        Enig. Den bør han se. Hvis han vil spille på landslaget må han se de sjangsene.
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                        X