Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

KAA Gent - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KAA Gent - VIF

Dette kan bli en tøff match. Dem slo nettopp LOSC Lille i en treningskamp, og vi nådde "rock bottom" mot Haugesund. Får håpe på "dårlig generalprøve" etz. Noen som har Info om Dønnum kan være med? Burde jo være i Standard sin interesse å få slått ut konkurenten. Er Albin klar?
    Han kom ble svett og dett var dett

Får håpe Gent hadde lov til å ha en representant på kampen i går. Han er i så fall fremdeles i sjokk over hvor ræva VIF spilte.
    Satser på at de kommer til å undervurdere oss akkurat som vi kommer til å undervurdere Lyn.

Comment

Hvorfor skal ikke Dønnum spille? Har ikke fått med meg at han er solgt. Han er Vålerenga spiller, til han ikke er det lengre.

Comment

Originally posted by bengt View Post
        Hvorfor skal ikke Dønnum spille? Har ikke fått med meg at han er solgt. Han er Vålerenga spiller, til han ikke er det lengre.
        Om jeg ikke tar helt feil er det en regel som lyder noe lignende: en spiller kan ikke spille for to forskjellige klubber i samme europeiske turnering. Så dersom Standard er kvalifisert for europa, noe jeg ikke vet, så kan han ikke spille for dem, dersom han spiller for oss først.

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post

Om jeg ikke tar helt feil er det en regel som lyder noe lignende: en spiller kan ikke spille for to forskjellige klubber i samme europeiske turnering. Så dersom Standard er kvalifisert for europa, noe jeg ikke vet, så kan han ikke spille for dem, dersom han spiller for oss først.
          De er ikke kvalifisert for Europa-cup. Har for øvrig første seriekamp på fredag.

Comment

"Hvofor skal ikke Dønnum spille"

Jeg vet ikke. Var derfor jeg spurte.
            Last edited by Wild Touch; 19.07.2021, 15:17.

Comment

Noen som vet hvor man kan se denne kampen?
              Ære være <3

Comment

Originally posted by Enga89 View Post
                Mener VG pluss reklamerte for e cup i våres. Kan det stemme?

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                  "Hvofor skal ikke Dønnum spille"

Jeg vet ikke. Var derfor jeg spurte.
                  Vil tro vi ikke selger han eller Klaesson før 1.august. Vi kan ikke signere noen nye før den dato.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Mener VG pluss reklamerte for e cup i våres. Kan det stemme?
                    ser VG+ iallefall sender matchen.

Comment

Originally posted by Enga89 View Post
                      Direktesport.no viser den. Dvs alle amedia avisene.
                      Altså samme sted som viser VIF2 kampene. Akkurat nå vises VIF2 mot Asker. Vi leder 1 - 0.

Comment

Skulle gutta karre seg videre blir det RFS (Latvia) eller Puskas Akademia (Ungarn) i neste runde, høres jo ikke avskrekkende ut
                        ENGA FOR ALLTID

Comment

Originally posted by Leikvoll View Post
                          Skulle gutta karre seg videre blir det RFS (Latvia) eller Puskas Akademia (Ungarn) i neste runde, høres jo ikke avskrekkende ut
                          Helt enig, det er etterhvert. Vår runde mot Gent er helt brutal. Har stort håp men liten tro, gir det 20/80 i vår disfavør.

Må flire litt av de som var så forferdet over at de laget et nivå 3 i Europa som bare var bakgårdsklubber. Mente at Vålerenga burde få sjansen å prøve seg i europaliga.

Vi har lav sjanse å greie nivå tre, hvorfor skulle vi få lov til å prøve oss på nivå 2.

Uansett, jeg gleder meg som et barn til å se de kampene. Greier vi kneika flommer det inn kronasje til klubben.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Sosua View Post

Direktesport.no viser den. Dvs alle amedia avisene.
                            Altså samme sted som viser VIF2 kampene. Akkurat nå vises VIF2 mot Asker. Vi leder 1 - 0.
                            Jeg ingen abo på noen av disse, hvor er det best kvalitet tro ?

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post

Det er så mange regler at jeg har ikke oversikt. Men er ganske sikker at kvalifisering ikke regnes som Europa-cup, dermed heller ikke noe problem å la alle spille.

Comment

Working...
                              X