Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Dette kan bli en tøff match. Dem slo nettopp LOSC Lille i en treningskamp, og vi nådde "rock bottom" mot Haugesund. Får håpe på "dårlig generalprøve" etz. Noen som har Info om Dønnum kan være med? Burde jo være i Standard sin interesse å få slått ut konkurenten. Er Albin klar?
Får håpe Gent hadde lov til å ha en representant på kampen i går. Han er i så fall fremdeles i sjokk over hvor ræva VIF spilte.
Satser på at de kommer til å undervurdere oss akkurat som vi kommer til å undervurdere Lyn.
Hvorfor skal ikke Dønnum spille? Har ikke fått med meg at han er solgt. Han er Vålerenga spiller, til han ikke er det lengre.
Om jeg ikke tar helt feil er det en regel som lyder noe lignende: en spiller kan ikke spille for to forskjellige klubber i samme europeiske turnering. Så dersom Standard er kvalifisert for europa, noe jeg ikke vet, så kan han ikke spille for dem, dersom han spiller for oss først.
Om jeg ikke tar helt feil er det en regel som lyder noe lignende: en spiller kan ikke spille for to forskjellige klubber i samme europeiske turnering. Så dersom Standard er kvalifisert for europa, noe jeg ikke vet, så kan han ikke spille for dem, dersom han spiller for oss først.
De er ikke kvalifisert for Europa-cup. Har for øvrig første seriekamp på fredag.
Skulle gutta karre seg videre blir det RFS (Latvia) eller Puskas Akademia (Ungarn) i neste runde, høres jo ikke avskrekkende ut
Helt enig, det er etterhvert. Vår runde mot Gent er helt brutal. Har stort håp men liten tro, gir det 20/80 i vår disfavør.
Må flire litt av de som var så forferdet over at de laget et nivå 3 i Europa som bare var bakgårdsklubber. Mente at Vålerenga burde få sjansen å prøve seg i europaliga.
Vi har lav sjanse å greie nivå tre, hvorfor skulle vi få lov til å prøve oss på nivå 2.
Uansett, jeg gleder meg som et barn til å se de kampene. Greier vi kneika flommer det inn kronasje til klubben.
Det er så mange regler at jeg har ikke oversikt. Men er ganske sikker at kvalifisering ikke regnes som Europa-cup, dermed heller ikke noe problem å la alle spille.
Comment