Originally posted by EngaForAlltid
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Tromsø - Vålerenga 15.08.21 kl. 18:00
Collapse
X
-
Originally posted by Lego View Post
Har heller ikke lyd
Dersom du har et ikon som ser ut som en firkanta "snakkeboble" så kan du trykke på den og verifisere at den står til "Norsk".
Dersom du ikke ser "Norsk" som valg kan du bla i listen ved å rulle på musehjulet. Har du ikke musehjul er du litt shit outta luck, for dette er et usedvanlig lite brukervennlig grensesnitt.
Står den allerede til "Norsk" så er det noe annet som er galt og da er vel support veien å gå (de svarere fortere på Facebook enn på mail, i min erfaring)
EDIT: Har du ikke musehjul kan du faktisk bla med piltastene (opp/ned)
- 2 likes
Comment
-
Originally posted by FuriousMachine View Post
Jeg har hatt trøbbel med det samme tidligere når jeg ser på web, så du kan jo sjekke om det er samme greia for deg:
Dersom du har et ikon som ser ut som en firkanta "snakkeboble" så kan du trykke på den og verifisere at den står til "Norsk".
Dersom du ikke ser "Norsk" som valg kan du bla i listen ved å rulle på musehjulet. Har du ikke musehjul er du litt shit outta luck, for dette er et usedvanlig lite brukervennlig grensesnitt.
Står den allerede til "Norsk" så er det noe annet som er galt og da er vel support veien å gå (de svarere fortere på Facebook enn på mail, i min erfaring)
- 1 like
Comment
-
Tegnet et gratis abonnement hos Discovery fredag for ni dager siden i forbindelse med OL og at jeg ville se sandvolley-guttas finale. Skulle visst være gratis i tre uker med all sport, men nå blir jeg bedt om å tegne nytt abonnement for å kunne se kampen. Blir bare irritert over det lureriet der.
- 1 like
Comment
Comment