Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga 15.08.21 kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Trazan Apansson View Post
    Det er skremmende at vi skaper NULL OG NIKS mot en så svak motstander. Og offensiv fotball skal liksom være varemerket til VIF.
    Ja, jeg mener dette er altfor svakt, synes ikke Tromsø er så mye bedre da..

Comment

Må si jeg blir litt skremt av nivået DEF er fornøyd med…

Comment

Nå har vi hælsparka og tatt nok tunneller, nå vil jeg ha skudd på mål

Comment

Faen i helvete, andre omgang har starta, må dem faen meg våkne opp, dette er jo sinnsykt dårlig.

Comment

Synes Thomsen har vært god.
            Men savner flere offensive løp av både han og Zuta.
            Tromsø er vanskelige å spille gjennom. Er nødt til å skape overtall og fylle på med flere spillere foran boksen, ellers så kommer vi ikke til å få en eneste sjanse.

Comment

For en mnd siden spilte et veldig ungt VIF2 uavgjort med Alta. I forrige NM-runde ble Tromsø slått ut av Alta og i dag spiller Tromsø jevnt med A-laget til VIF. Fotballen er rund : )

Comment

Originally posted by Goliat View Post
                Faen i helvete, andre omgang har starta, må dem faen meg våkne opp, dette er jo sinnsykt dårlig.
                Ser ikke sånn ut…

Comment

Jøss, Oldrup (og dere andre defensive) HVA VAR DET????
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vi er så tafatte og ræva, likner ikke noen ting. Hva skjer?? Regner med at DEF er fornøyd..

Comment

Flaut rett og slett

Comment

Pinlig dårlig av Mörfeldt og Oldrup...

Comment

Føler jeg har sett dette før. Vi spiller alt for trangt og spiller på oss brudd. Får ikke spilt av press når han du spiller til står en meter fra deg. Blir sikkert gøy den siste delen her nå. Tromsø kan ligge bakpå vel vitende at vi ikke kommer til å produsere noe, for så å ta kontringene som de kommer til å få.
                          En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Eneste håpet i år er cupen selvom jeg tviler på det. Har ikke sjans i serien ihvertfall. Skuffende sesong så langt, hadde høyere forventninger enn dette etter ifjor, men vi har ikke hatt fremgang, heller 2 skritt bakover vil jeg si.
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Veldig lavt nivå i hele denne kampen.
                              Synes det er mye surving og oppgitte spillere utpå der.
                              Usikker på hvorfor, men det virker som at samspillet og laget ikke sitter like godt som i fjor.

Comment

Vi skal være glade vi har tatt såpass poeng sånn at vi ikke har så mange igjen å sanke for å berge

Comment

Working...
                                X