Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga 15.08.21 kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Buss View Post
    Heldigvis gir ikke spillerne opp like fort som supporterne : )
    Jeg er ikke så sikker på det, i dag har de ikke vært på jobb i det hele tatt, men jeg sitter å roper som bare det her jeg

Comment

Noen som har noe input om denne dicko eng? Så for meg Holm inn i grunn...

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
        Noen som har noe input om denne dicko eng? Så for meg Holm inn i grunn...
        Sist jeg så Eng var han god, Holm er ikke med i dag..

Comment

Gi ørnen en sjanse da

Comment

Dette var altfor dårlig, faktisk helt ræva.

Comment

Denne nummer 14 på hjemmelaget har fått frispark hver gang han har hatt folk på seg, og er heldig som bare ser gult når han sakser ned Oldrup. Fin type.

Comment

Skjønner overhodet ikke hvorfor vi prioriterer Jatta framfor Eng

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
                  Skjønner overhodet ikke hvorfor vi prioriterer Jatta framfor Eng
                  Tipper det ikke går så lang tid for Dicko er foran i køen. Tror ikke vi skal slå fast at Jatta blir prioritert. Jatta er tross alt et år eldre, som nok er grunnen til at han har fått flere muligheter.

Comment

Blir vel trolig 8. plass på Enga etter endt runde. Sandefjord bør slå Brann i kveld. Bare 4 poeng opp til bronsen og 6 til sølv. Får man de nye spillerne mer integrert og Borch og Layouni tilbake, så kanskje medalje...men har ikke den store troa.

Comment

Dette var lissom kampen vi skulle melde oss på blant topplaga igjen
                      Det skjedde ikke i det hele tatt.
                      Vi er vant til mye rart men dette var helt vanvittig skuffende. Baklengsmålet er sjukehus som bare ikke skal skje...
                      MEN: 15 kamper igjen av serien og fortsatt tett.
                      Vi trenger en bra treningsuke nå og bare glemme denne dritten her...

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                        Dette var lissom kampen vi skulle melde oss på blant topplaga igjen
                        Det skjedde ikke i det hele tatt.
                        Vi er vant til mye rart men dette var helt vanvittig skuffende. Baklengsmålet er sjukehus som bare ikke skal skje...
                        MEN: 15 kamper igjen av serien og fortsatt tett.
                        Vi trenger en bra treningsuke nå og bare glemme denne dritten her...
                        Enig. Utrolig skuffende prestasjon. Vi har ikke vunnet i serien siden 1.juli. Thomsen og Bjørdal synes jeg leverte en godkjent kamp. Resten synes jeg under middels.

Comment

Dicko Eng er bare 16 år, men har allerede kraft, fart og teknikk. Rått talent.

Comment

Synes dette vinner litt om når vi solgte Ejuke, og erstattet det med masse ræl som har vært gode en gang i tiden, men ikke spilt fotball på evigheter og er ute av form. Men vi får vel gi de nye gutta litt tid. Men vi får vel gi det litt tid og vi er tradisjonelt dårlige etter pauser. Samt vi er et annet lag på hjemmebane denne sesongen.

Comment

Synes Thomsen klarte seg overraskende bra. Til å ikke spilt fotball på lenge, så ble jeg bekymret for at han skulle slite idag. Men holdt hele kampen, litt på etterskudd et par ganger, men bra med ballen, ballsikker og "et godt øye! "

Comment

VG sin børs på spillerne våre.

Bjørdal øverst, nykommer Nicoøaj Thomsen helt der oppe med 6er. Overraskende bra.

Jatta trenger tid, under pari dessverre. Men stoler blindt på DEF sin vurdering. Hvis han har troen på Jatta, har jeg troen.

STARTELLEVERVGB
                                1 Kjetil Haug 5
                                6 Nicolaj Thomsen 6
                                4 Jonatan Tollås Nation (K) 6
                                22 Ivan Näsberg 5
                                5 Leonard Zuta 5
                                8 Henrik Bjørdal BB 7
                                7 Fredrik Oldrup Jensen 6
                                26 Osame Sahraoui 5
                                17 Tobias Christensen 76' 4
                                14 Henrik Udahl 64' 4
                                19 Seedy Jatta 64' 3