Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga 15.08.21 kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goliat
    replied
    Til pausen var Fagermo fornøyd, det forteller en god del. Jeg husker i Odd, da han mente de var klart best og hadde spilt ræva. Tror dette må være for ikke å grave ned gutta, så reiser de seg og spiller fletta ta Viking. (Var litt sånn i Odd også, de kunne være gode hjemme)! Så får vi håpe at Enga er en bedre plass med større ressurser som gjør at DEF oppnår mer her

Leave a comment:

• ForesttGump
    replied
    Originally posted by AcsOnFire View Post

Så ikke hele kampen, men dette var ikke skivebom av VG.
    Til å være en journalist så må vi gi godkjent, selv om det vanligvis er mer gjetting en faglig innsikt.
    Derfor terningkast.
    Må være så ærlig at jeg driter i evt, uenighet om terningkast i denne kampen.
    Jeg har sett den to ganger og begge ganger var det en for dårlig prestasjon av Enga.'
    Det var schteindødt..Litt redd for sånne prestasjoner, de fremkaller sånne blast-from-the-past minner.

Leave a comment:

• Robban65
    replied
    Morsomt at enkelte klarte å kaste terning til 1 på Thomsen før han hadde vært på sin første trening. I går var han sammen med Bjørdal en av de beste på VIF. Tipper når de nye får litt mer tid på laget, så har vi et ganske bra lag for resten av sesongen. Stoler mer på DEF enn forum-managere.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Sosua View Post

Vi spilte en elendig kamp mot et bunnlag, skapte knapt en sjanse. Etter min mening er poengene gjennomgående for høye.
    Sånn vil det jo alltid være. Kampens store spiller vil jo alltid få en høy score. Men det er jo ikke en objektiv skala. Det er mer hvordan de gjør det sammenliknet med de 21 andre spillerne på banen. Ikke en objektiv skala der prestasjon vurderes opp mot spillere i andre kamper.

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by AcsOnFire View Post

Til å være en journalist så må vi gi godkjent, selv om det vanligvis er mer gjetting en faglig innsikt.
    Derfor terningkast.
    Vi spilte en elendig kamp mot et bunnlag, skapte knapt en sjanse. Etter min mening er poengene gjennomgående for høye.

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    VG sin børs på spillerne våre.

Bjørdal øverst, nykommer Nicoøaj Thomsen helt der oppe med 6er. Overraskende bra.

Jatta trenger tid, under pari dessverre. Men stoler blindt på DEF sin vurdering. Hvis han har troen på Jatta, har jeg troen.

STARTELLEVERVGB
    1 Kjetil Haug 5
    6 Nicolaj Thomsen 6
    4 Jonatan Tollås Nation (K) 6
    22 Ivan Näsberg 5
    5 Leonard Zuta 5
    8 Henrik Bjørdal BB 7
    7 Fredrik Oldrup Jensen 6
    26 Osame Sahraoui 5
    17 Tobias Christensen 76' 4
    14 Henrik Udahl 64' 4
    19 Seedy Jatta 64' 3
    Derfor terningkast.

Leave a comment:

• SanktHallvard
    replied
    Som vi alle vet spiller vi altfor mange uavgjort, selvsagt ett sunnhetstegn å unngå tap. Føler man holder litt igjen i disse kampene, man scorer ofte veldig sent. Gjerne en kjempe god start på kampen men girer ikke opp igjen før slutten, savner litt mer desperasjon i plan A til DEF. Samme mot Gent hjemme og, trenger mål men spiller rolig.

Det er jo også sammensatt av ulike ting og man ikke er gode nok. Men ja, savner det enkelt, desperasjon og par mindre hælflikker og tunneler
    Last edited by SanktHallvard; 16.08.2021, 07:34.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    VG sin børs på spillerne våre.

Bjørdal øverst, nykommer Nicoøaj Thomsen helt der oppe med 6er. Overraskende bra.

Jatta trenger tid, under pari dessverre. Men stoler blindt på DEF sin vurdering. Hvis han har troen på Jatta, har jeg troen.

STARTELLEVERVGB
    1 Kjetil Haug 5
    6 Nicolaj Thomsen 6
    4 Jonatan Tollås Nation (K) 6
    22 Ivan Näsberg 5
    5 Leonard Zuta 5
    8 Henrik Bjørdal BB 7
    7 Fredrik Oldrup Jensen 6
    26 Osame Sahraoui 5
    17 Tobias Christensen 76' 4
    14 Henrik Udahl 64' 4
    19 Seedy Jatta 64' 3

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Synes Thomsen klarte seg overraskende bra. Til å ikke spilt fotball på lenge, så ble jeg bekymret for at han skulle slite idag. Men holdt hele kampen, litt på etterskudd et par ganger, men bra med ballen, ballsikker og "et godt øye! "

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Synes dette vinner litt om når vi solgte Ejuke, og erstattet det med masse ræl som har vært gode en gang i tiden, men ikke spilt fotball på evigheter og er ute av form. Men vi får vel gi de nye gutta litt tid. Men vi får vel gi det litt tid og vi er tradisjonelt dårlige etter pauser. Samt vi er et annet lag på hjemmebane denne sesongen.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Dicko Eng er bare 16 år, men har allerede kraft, fart og teknikk. Rått talent.

Leave a comment:

• Moa91
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Dette var lissom kampen vi skulle melde oss på blant topplaga igjen
    Det skjedde ikke i det hele tatt.
    Vi er vant til mye rart men dette var helt vanvittig skuffende. Baklengsmålet er sjukehus som bare ikke skal skje...
    MEN: 15 kamper igjen av serien og fortsatt tett.
    Vi trenger en bra treningsuke nå og bare glemme denne dritten her...
    Enig. Utrolig skuffende prestasjon. Vi har ikke vunnet i serien siden 1.juli. Thomsen og Bjørdal synes jeg leverte en godkjent kamp. Resten synes jeg under middels.

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Dette var lissom kampen vi skulle melde oss på blant topplaga igjen
    Det skjedde ikke i det hele tatt.
    Vi er vant til mye rart men dette var helt vanvittig skuffende. Baklengsmålet er sjukehus som bare ikke skal skje...
    MEN: 15 kamper igjen av serien og fortsatt tett.
    Vi trenger en bra treningsuke nå og bare glemme denne dritten her...

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Blir vel trolig 8. plass på Enga etter endt runde. Sandefjord bør slå Brann i kveld. Bare 4 poeng opp til bronsen og 6 til sølv. Får man de nye spillerne mer integrert og Borch og Layouni tilbake, så kanskje medalje...men har ikke den store troa.

Leave a comment:

• KarlMarxBeard
    replied
    Originally posted by StenzEnga View Post
    Skjønner overhodet ikke hvorfor vi prioriterer Jatta framfor Eng
    Tipper det ikke går så lang tid for Dicko er foran i køen. Tror ikke vi skal slå fast at Jatta blir prioritert. Jatta er tross alt et år eldre, som nok er grunnen til at han har fått flere muligheter.

Leave a comment:

Working...
X