Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga 15.08.21 kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tromsø - Vålerenga 15.08.21 kl. 18:00

Ingen kamptråd under 6 timer før avspark?
    Er forumistene i feriemodus? Eller har vi «gitt opp» etter at møkka fra Romerike passere oss på tabellen?

Tre nye spillere i troppen i dag. Zuta, Thomsen og Mörfelt er alle med. De to første starter høyst sannsynlig, også får vi se hva Dag Eilev gjør med Mörfelt. My guess er at Christensen starter på Høyre kant, men at Mörfelt kan komme til å få litt tid der på tampen.

Kjartanson er også med i troppen igjen. My guess er at Udahl starter og at Kjartansen får opp mot en halvtime på slutten.

Tromsø har historisk sett tatt mer poeng enn oss når vi møtes på Alfheim, men i år har de kun tatt 2 av sine 13 poeng hjemme. Og vi har faktisk tatt flere poeng borte enn hjemme i år vi også (10 hjemme, 11 borte). Sesongens statistikk taler i vår fordel, altså, men kampen skal spilles før vi kan innkassere 3 poeng. Og det må vi om vi skal henge med LSK og de andre topplagene (sic).

Kan vi forvente ei skåring av Sakarias Opsahl, mon tro? Helt OK det, så lenge vi skårer flere…

Tipper vi starter slik:
    Haug
    Thomsen-Nation-Näsberg-Zuta
    Bjørdal-Oldrup-Holm
    Christensen-Udahl-Sahraoi

Hele troppen:
    Last edited by hmchrist; 15.08.2021, 14:09.

Ser den ikke er satt opp på Discovery+? Ingen sending?

Comment

Originally posted by eirik|vif View Post
      Den går på plus 1

Comment

Originally posted by eirik|vif View Post
        Jeg klarer heller ikke finne den nå.
        Men antar den dukker opp.
        For øvrig sliter jeg alltid med å finne fram på Discovery+. Det er bare ikke intuitivt...

Comment

Om kampen; borte, etter ferie, mot et bunnlag.
          Jeg får vondt av denne lista.
          For dette er kamper vi bør vinne, men så er det Vål'enga vi snakker om.
          Håper på at vi scorer relativt tidlig og at forsvaret vårt er våkent. Da bør det gå greit.
          Slipper vi inn først blir det spill mot dobbel buss.

Tror på samme lag som trådstarter. Nye dansken og Vidar er ikke i kampform. Morfeldt bør være nærmere der, men må nok byne på benken.

Comment

Superviktig med seier nå så vi holder følge med 2 plassen. Håper Ørnen kommer innpå iløpet av kampen. Har trua på at han har hatt gått av avbrekket , fått hode på rett plass bl.a og er sulten igjen. Håper og at vi får se en sprudlende Albin

Comment

Originally posted by Loffen View Post

For øvrig sliter jeg alltid med å finne fram på Discovery+. Det er bare ikke intuitivt...
              Har du prøvd å navigere Eurosport.no sine sider for å finne for eksempel Indre bane. Må være en av de mest tungvindte og vanskeligste sidene nå navigere.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post

Har du prøvd å navigere Eurosport.no sine sider for å finne for eksempel Indre bane. Må være en av de mest tungvindte og vanskeligste sidene nå navigere.
                Føles som komplett bingo om man finner sendingen man ønsker eller ei.
                Da blir det fort fifty fifty om jeg ender opp med å se Tromsø - Vålerenga eller snooker (som jeg har null interesse for) i dag.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Personlig hadde jeg ikke hatt noe imot å se litt snooker, kanskje ikke som ett alternativ til TIL - VIF men synes faktisk det er en sport det er morsomt å se på.

Blir overasket hvis Zuta ikke starter i dag, han jeg egentlig ser mest fram mot å se and spilleren også i og med at Borch er ute, ellers synes jeg det alltid er spennende å følge å se litt mer fra de unge. Ser at Dicko er med, skulle gjerne likt å sett han litt mer, så haper han slipper til i noen minutter hvis vi leder.

Comment

Til dem som har Canal Digital går den på kanal 94 (Eurosport Plus 1 HD)
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jatta får tillit. Måtte han bruke den godt. Holm på benken men han får vel innhopp for den som imponerer minst av Christensen eller Jatta. Vidar får sikkert siste 20-30..

Comment

Jatta får tillit. Måtte han bruke den godt. Holm på benken men han får vel innhopp for den som imponerer minst av Christensen eller Jatta. Vidar får sikkert siste 20-30..
                        Tror ikke Holm kommer inn, han er ute av troppen. Ikke kampklar..

Comment

Originally posted by Goliat View Post

Tror ikke Holm kommer inn, han er ute av troppen. Ikke kampklar..
                          Hvorfor det?

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Til dem som har Canal Digital går den på kanal 94 (Eurosport Plus 1 HD)
                            Akkurat nå går den på 95......

Comment

Dette er jo latterlig. Finner ikke kampen.
                              Lillestrøm - Bodø Glimt går på kanalen Eurosport Pluss 1.

Edit: nå går den plutselig på Eurosport Pluss 2

Comment

Working...
                              X