Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Viking 22.08.2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Måtte komme. Funker aldri å rygge inn i eget mål i 20 min. Og appåtell brenne de fete kontringene

Comment

Ok. 4 min+ igjen. Har faktisk trua.

Comment

Vi er enkelt og greit for ræva foran begge mål!!! Og har vel rota bort minst 6 poeng på alle disse uavgjort kampene. Vi trenger en SPISS !!!! og en forsvarspiller/def.midt som rydder opp !!

Comment

Dette laget har vært en skygge av seg selv siden dønnum dro. Triste greier
          I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Også rykker lsk faen meg enda mer fra, sånn prikken over i’n

Comment

Møter et bedre lag, så hvor dårlige er dette laget blitt? Han Jatta er ikke noe å satse på, må jo være noen bedre enn det?? Forsterkningene som har kommet inn i år er ikke veldig bra heller
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Nitriste greier ass. Fy faen! Og jeg syntes nesten det værste er at kampene vif spiller er drepende kjedelig å se på. Skapes jo null og nada

Comment

Skjønner ikke annullering, men dette er for dårlig defensivt. Har lagt merke til at Oldrup ofte "jukser" litt på retur løp. Han som ikke fulgte da Haug redda oss. Men det er FOR lett å spille seg inn i vår 16. Skjønner heller ikke at han setter innpå Jatta istedet for Udal. Jatta er fortsatt best til å snuble. Vi er ikke bedre for tiden. Hvis vi ikke forsterker, er det NULL sjans for topp 3.
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Ironisk nok så er det straffefilmeren som scorer. Dagens dårligste på Intility ikveld er hjemmepublikum.

Comment

Dette viser nok Fagermos svake side. Han skal bruke "sine" spillere (ref Jatta og Udahl) så det betyr at han ikke får spillere til å signere uten at de går rett inn i start11 eller er komfortabel med å være roteringsspiller (ala siste dansken). Sånn blir det ikke et gull-lag av dessverre. Vi har egentlig nok av både gode spillere fremover og sjanser til å sette flere mål men ser du på Fagermo fra Odd-tiden så var vel nettopp det som var problemet, de scorer ikke nok. Systemet gir oss ikke nok fleksibilitet enda vi skaper mange sjanser men tydeligvis ikke store nok. Det er ett eller annet som skurrer med et så rigid system i mitt hode. Vi klarer oss ikke med Osame, det må bli flere som kan utfordre og ta opp hansken etter Dønnum.

Comment

Lett for å henge ut enkeltspillere når alt er trist. Så jeg henger meg på - hva bidrar Tobias med som kant ? - bortsett fra at hans innhopp idag hindrer at svensken blir utvist. Ingenting offensivt og er 30 meter for høyt oppe i banen for å støtte Borch på defensiven. Et totalt feilkjøp. Dansken synes jeg virket lovende - i perioder. Det trengs kvalitet inn - men vi skal vel tilbakebetale noe lån fra eier har man følelsen av....og lån skal man betjene....det er noe en eldgammel bankmann vet.
                        Last edited by 1972; 22.08.2021, 20:07.

Comment

Synd Ingebrigtsen ikke var på jobb når Pelegrino rusla rundt i Drammen i flere uker uten klubb. Så kunne vi solgt Layouni til Glimt, han var jo god der engang.

Comment

Virker som Enga går for å vinne i antall uavgjortkamper. 8 til nå. Klar ledelse foreløpig med TIL på annen.
                            Nytt såkalt ecup-eventyr kan det nok ta en stund til vi får oppleve igjen.
                            Ender på 9.-10. plass om ikke laget hever seg.

Comment

Originally posted by Buss View Post
                              Generelt for mange støttepasninger. Ser kanskje ikke etter løsninger fremover ofte nok.
                              Det er nettopp dette som er problemet, og spesielt Borch. For en rævva kamp han har idag, og så dårlig han har vært i det siste.
                              Vår nye svenske på venstreback forsøker å komme seg framover hver gang, misser flere ganger, men han forsøker.
                              Borch spiller støtte HVER gang, noe som ender opp i lang ball og press bakover.
                              Vi hadde nesten ikke ballen i denne kampen, og spilte LANGT mer støttepass over hele linja enn framover.

Dårligste kampen på mange år, når man tenker på utførelsen. Jada, vi hadde flere gode sjanser, men på kontringer, på hjemmebane.

Vi fortjente ikke en dritt idag.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                                Vi hadde nesten ikke ballen i denne kampen, og spilte LANGT mer støttepass over hele linja enn framover
                                Statistikken sier faktisk at Enga hadde ballen 55% av tiden, men inntrykket blir jo fort at de har den lite når det mest er lite produktiv balltrilling på tvers og bakover.
                                Jevnt over mye mer action når Viking hadde den.

Comment

Working...
                                X