Originally posted by Pete
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga-Viking 22.08.2021
Collapse
X
-
-
Tanken med Jatta inn må vel ha vært å prøve å endre kampbildet. Udahl er ganske lik ørnen som spilletype og de aller færreste var vel fornøyd med måten vi fremstod på i kampen, ink DEF. Jeg kan forstå tanken bak, men jatta er ikke god nok p.d.d.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by Pete View Post
Suppe på spiker detta.
Men jeg er enig, han bør starte foran Jatta.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostDet stemmer vel ikke helt?
Den podcasten ble lansert 6.juli. Han spilte fast til Kjartansson kom inn mot Tromsø i midten av august.
Jatta blitt foretrukket et par ganger Fagermo vil ha fart på topp.
Etter en lengre skadeperiode for VIFs Vidar Ørn Kjartansson, var islendingen tilbake i startelleveren mot Viking. Da ble det benken på Henrik Udahl - hele kampe
Leave a comment:
-
Det stemmer vel ikke helt?
Den podcasten ble lansert 6.juli. Han spilte fast til Kjartansson kom inn mot Tromsø i midten av august.
Jatta blitt foretrukket et par ganger Fagermo vil ha fart på topp.
Leave a comment:
-
Originally posted by AcsOnFire View Post
Fagermo har sine styrker og svakheter, som alle andre.
Hans favoritter får spille uansett hva, noe som er betenkelig og selvfølgelig bør diskuteres.
Etter at Udahl uttalte seg i podcasten trikkeligaen, om hans rolle som spiss i Vålerenga, hva som forventes og i forhold til hvordan han skulle utføre den i Åsane er interessant.
Åsane hadde en plan og en måte å utføre den på, der Fagermo tydeligvis har en plan 'light'. Eller ingen plan i det hele tatt.
I intervjuet får du inntrykk av at Åsane er taktisk dyktigere og mer bevisst i måten å spille på.
Etter det har Fagermo knapt spilt Udahl.
Tanker om dette Boys?
Hvis så, er det dumt av Udahl å si det i media, og lett å forstå Fagermo å ta han ut om han da er "illojal".
Men som sagt, ikke hørt intervjuet.
Leave a comment:
-
Originally posted by AcsOnFire View PostHarald Nilsen Tangen stengte ballveier til Oldrup i denne kampen, Oldrup blir tatt ut og vi sliter med en gang.
Dette skjer i snart hver eneste kamp.
Vi er forutsigbare, lette å lese.
Hva med å snu 3'eren på midten når det stokker seg, ta noen grep fra sidelinja. Mange muligheter, lite som blir gjort.
Kamp-ledelse, taktiske grep, riktige bytter det er mye som kan gjøres bedre.
Nå Oldrup blir markert bort, hadde vi trengt en midtstopper med offensive fibre som Strandberg. Håper og tror vi går nesten "all in" for å få tak i den typen.
Leave a comment:
-
Harald Nilsen Tangen stengte ballveier til Oldrup i denne kampen, Oldrup blir tatt ut og vi sliter med en gang.
Dette skjer i snart hver eneste kamp.
Vi er forutsigbare, lette å lese.
Hva med å snu 3'eren på midten når det stokker seg, ta noen grep fra sidelinja. Mange muligheter, lite som blir gjort.
Kamp-ledelse, taktiske grep, riktige bytter det er mye som kan gjøres bedre.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vader View Post
Der fikk du backup og det var godt for selvfølelsen din tenker jeg. Bare det at forskjellen på deg og Spinner er at han fokuserer på laget som helhet, mens du virker det som at du har hengt deg totalt opp i Fagermo. Hva er det du prøver på? Har du tenkt til å overgå zeta med Lekven innleggene? I så fall er du der veldig snart.
Jeg har ikke giddet å tatt opp hansken mot dette før men nå gjør jeg det. Jeg har all respekt for meningene dine og at du ikke har sansen for Fagermo, men nå synes jeg at du kan prøve å utvide temaene dine i stedet for repeat repeat og atter repeat. Jeg kan ikke snakke for alle andre, men jeg er nå lei. Vær så snill å roe ned dette litt for kvaliteten på forumets skyld?
Og siden vi da er inne på temaet. Hvem kunne du egentlig tenkt deg inn som trener siden Fagermo ikke duger i dine øyne? Jeg er heller ikke fornøyd med årets sesong men jeg velger likevel å ha litt mer is i magen. Ligger vi ikke noe bedre ann om ett års tid så kan jeg være med på diskusjonen om Fagermo er rett mann eller ei.
Hans favoritter får spille uansett hva, noe som er betenkelig og selvfølgelig bør diskuteres.
Etter at Udahl uttalte seg i podcasten trikkeligaen, om hans rolle som spiss i Vålerenga, hva som forventes og i forhold til hvordan han skulle utføre den i Åsane er interessant.
Åsane hadde en plan og en måte å utføre den på, der Fagermo tydeligvis har en plan 'light'. Eller ingen plan i det hele tatt.
I intervjuet får du inntrykk av at Åsane er taktisk dyktigere og mer bevisst i måten å spille på.
Etter det har Fagermo knapt spilt Udahl.
Tanker om dette Boys?
Leave a comment:
-
Originally posted by Vader View Post
Der fikk du backup og det var godt for selvfølelsen din tenker jeg. Bare det at forskjellen på deg og Spinner er at han fokuserer på laget som helhet, mens du virker det som at du har hengt deg totalt opp i Fagermo. Hva er det du prøver på? Har du tenkt til å overgå zeta med Lekven innleggene? I så fall er du der veldig snart.
Jeg har ikke giddet å tatt opp hansken mot dette før men nå gjør jeg det. Jeg har all respekt for meningene dine og at du ikke har sansen for Fagermo, men nå synes jeg at du kan prøve å utvide temaene dine i stedet for repeat repeat og atter repeat. Jeg kan ikke snakke for alle andre, men jeg er nå lei. Vær så snill å roe ned dette litt for kvaliteten på forumets skyld?
Og siden vi da er inne på temaet. Hvem kunne du egentlig tenkt deg inn som trener siden Fagermo ikke duger i dine øyne? Jeg er heller ikke fornøyd med årets sesong men jeg velger likevel å ha litt mer is i magen. Ligger vi ikke noe bedre ann om ett års tid så kan jeg være med på diskusjonen om Fagermo er rett mann eller ei.
Alltid greit med litt korreksjoner underveis, det blir ofte det samme som man henger seg opp i. Nå sitter jeg fremdeles og håper på noen slike "champange-på-is"- signeringer...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det ble med den bronsen ifjor. Hjelper ikke å bytte trener uansett, det har vi prøvd før. Vi får bare fortsette som vanlig og nyte en seier i ny og ne. Sånn er det å være supporter for denne klubben og sånn har det stort sett alltid vært. Men det er spesielt at en hovedstadsklubb aldri får det til, vi trenger masse penger tror jeg som aldri kommer.
Leave a comment:
-
Bra det ikke bare meg som sliter litt med å forstå enkelte prioriteringer. Men det kan umulig skape noen god stemning blant de spillerne som ikke er «inn». Og en klar advarsel til andre om ikke å signere hvis du ikke er fornøyd med benk og innhopp. Litt synd men her svikter DEF i mine øyne. Han er for svart/hvit og har så enormt klare favoritter. Hørte vel litt om det fra spillere som forsvant i fjor og mente at uansett hva de gjorde på trening så spilte det ingen rolle. Over tid vil det svekke innsats og kvalitet på trening.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Originally posted by Spinner View Post
Spiller hele kampen også.
Men nei, den er vanskelig å skjønne.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: