Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga vs Bananskall 29.08.2021 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spinner
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Synd at både Sahraoui og Bjørdal er i Norge og VIF på lånt tid, men vi får nyte det mens det varer. Bjørdal tror jeg er den neste vi selger til utlandet.
    Er livredd for at Osame skal utvikle seg mer, da forsvinner han brennfort!

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Forstår ikke kritikken av Zuta, fremstår som en solid signering. Han har sine svakheter og styrker, men passer godt inn på dette laget. Annerledes type en Sam og på sikt kan bli solid og trygg for oss
    Må si meg helt enig med deg. Han var litt svak i sin første kamp mot Tromsø og var litt vel keen på å vise seg frem, som resulterte i et gult kort. Men det er for pokker meg lov i første opptreden!
    Så spilte han absolutt til godkjent mot Viking, og han var enda litt bedre i dag. (Ja, statistikken backer meg opp på dette, men ..gidder ikke)
    Ser ut som en forsterkning, i det minste en jevngod erstatning for Sam, for meg. Til nå altså.
    Men la han spille seg varm i trøya

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Synd at både Sahraoui og Bjørdal er i Norge og VIF på lånt tid, men vi får nyte det mens det varer. Bjørdal tror jeg er den neste vi selger til utlandet.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Måtte se kampen i reprise da jeg ikke var hjemme, men hvis ikke Bjørdal snart blir A-landslags aktuell så skjønner jeg ingen ting. Han er sterk, har enorm løpskapasitet , er faktisk brukbar teknisk , fotballsmart og målfarlig. For en toppspiller …og så jævlig digg og fortjent med seier, bare synd det er landslagspause nå

Leave a comment:

• StenzEnga
    replied
    Ser at Sander Berge har fått korona, kanskje Bjørdal kan ta plassen hans?

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Originally posted by Hermansen View Post
    Nei, stemmer sikkert. Men veldig god uansett
    Absolutt, nest sist på de to første, meget delaktig i det siste.. i tillegg til alt annet

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Dette var gøy!
    Fullstendig utklassing i andreomgang, og fantastisk stemning på stadion!
    ​​​​​​
    FInnes ikke flere superlativer for å beskrive Osame og Bjørdal. Det de leverer når laget er i flyt, er på et skyhøyt nivå

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Forstår ikke kritikken av Zuta, fremstår som en solid signering. Han har sine svakheter og styrker, men passer godt inn på dette laget. Annerledes type en Sam og på sikt kan bli solid og trygg for oss

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by AcsOnFire View Post

Bra humor av Zeta
    Oouufff, også tok jeg den ikke før nå

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Deilig seier.
    Stabæk var svake men seier er seier..
    Da er det bare å lide seg gjennom landslagspausen før nye runder...

Leave a comment:

• Hermansen
    replied
    Originally posted by donny View Post

Kontrakt ut 2024 - så er nok ment som en mer permanent løsning vil jeg tro
    Tydeligvis… Ok, helt grei spiller om ingen Roberto Carlos

Leave a comment:

• Hermansen
    replied
    Originally posted by AcsOnFire View Post

Det må være første gang...
    Helt riktig. Jeg tar sjelden feil

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by Hermansen View Post

Jeg tror Zuta kan fungere, men usikker på om han er noen oppgradering. Er vel uansett en korttidsløsning, eller…?
    Kontrakt ut 2024 - så er nok ment som en mer permanent løsning vil jeg tro

Leave a comment:

• Hermansen
    replied
    Originally posted by zeta View Post

Bjørdal var ikke nest sist på siste målet, men det var ikke langt unna!
    Nei, stemmer sikkert. Men veldig god uansett

Leave a comment:

• Hermansen
    replied
    Originally posted by jocke View Post

Timingen blir vel sånn middels med 3-0,og lite imot, men gjorde samme observasjon mht Zuta. Synes det jeg har sett av han til nå taler for at han er en svakere og gråere spiller enn Sam. Tidlige dager og felle dom, men ser til nå ut som en nedgradering av venstreback..
    Ja, i det minste må det gjøres noe med antall innlegg vi slipper til fra venstre. Trøstemålet kom også derfra. Selvsagt ikke bare backens ansvar å stoppe innlegg, så må også se på kantens innsats. Layouni var bra i dag, men noe defensivt rivjern blir han vel aldri. Hadde gått ut ved baklengsen, og det får vel mer tilskrives slitne hoder/bein og at kampen var avgjort. Holm (venstre indreløper) hadde vel heller ikke sin beste dag på jobb uten at jeg husker/registrerte hva hver enkelt gjorde i disse innleggssituasjonene.

Jeg tror Zuta kan fungere, men usikker på om han er noen oppgradering. Er vel uansett en korttidsløsning, eller…?

Uansett, positiv andre omgang. Gøy å spille på framfot fremfor den evinnelige tråklingen vi har bedrevet i det siste.

Leave a comment:

Working...
X