Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga vs Bananskall 29.08.2021 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette var gøy!
    Fullstendig utklassing i andreomgang, og fantastisk stemning på stadion!
    ​​​​​​
    FInnes ikke flere superlativer for å beskrive Osame og Bjørdal. Det de leverer når laget er i flyt, er på et skyhøyt nivå

Comment

Originally posted by Hermansen View Post
      Nei, stemmer sikkert. Men veldig god uansett
      Absolutt, nest sist på de to første, meget delaktig i det siste.. i tillegg til alt annet

Comment

Ser at Sander Berge har fått korona, kanskje Bjørdal kan ta plassen hans?

Comment

Måtte se kampen i reprise da jeg ikke var hjemme, men hvis ikke Bjørdal snart blir A-landslags aktuell så skjønner jeg ingen ting. Han er sterk, har enorm løpskapasitet , er faktisk brukbar teknisk , fotballsmart og målfarlig. For en toppspiller …og så jævlig digg og fortjent med seier, bare synd det er landslagspause nå

Comment

Synd at både Sahraoui og Bjørdal er i Norge og VIF på lånt tid, men vi får nyte det mens det varer. Bjørdal tror jeg er den neste vi selger til utlandet.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
              Forstår ikke kritikken av Zuta, fremstår som en solid signering. Han har sine svakheter og styrker, men passer godt inn på dette laget. Annerledes type en Sam og på sikt kan bli solid og trygg for oss
              Må si meg helt enig med deg. Han var litt svak i sin første kamp mot Tromsø og var litt vel keen på å vise seg frem, som resulterte i et gult kort. Men det er for pokker meg lov i første opptreden!
              Så spilte han absolutt til godkjent mot Viking, og han var enda litt bedre i dag. (Ja, statistikken backer meg opp på dette, men ..gidder ikke)
              Ser ut som en forsterkning, i det minste en jevngod erstatning for Sam, for meg. Til nå altså.
              Men la han spille seg varm i trøya
              For de som kan styre sitt eget lag:
              vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                Synd at både Sahraoui og Bjørdal er i Norge og VIF på lånt tid, men vi får nyte det mens det varer. Bjørdal tror jeg er den neste vi selger til utlandet.
                Er livredd for at Osame skal utvikle seg mer, da forsvinner han brennfort!
                vif.managerleague.com

Comment

Endelig en 3 poenger igjen og 2 mål på plusskontoen - baklengsmålet, burde vi unngått. Men vi møter et svakt lag og 1.omgang, var jevnspilt. Alle har en OK dag på jobb - Bjørdal, Osame og Zuta (@zeta), er de som er tunga på vekstskåla slk jeg ser det. Osame litt heit etter stikkeren til Layomi på 1-0.

Men at Zuta er gråere enn Sam, skjønner jeg ikke noe av - endelig har vi en venstre back som er fremoverrettet med god teknikk og innleggsfot. Fulgte ham spesielt godt i går og la merke til at han ser fremover med en gang han får ballen. Morsomt, men merkelig at en spiller oppfattes så ulikt (litt av sjarmen også).

Samme kan det være - jammen godt og på tide med en 3 poenger.
                  \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Er livredd for at Osame skal utvikle seg mer, da forsvinner han brennfort!
                    Joda, bare la han utvikle seg...det blir det penger av....

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Må si meg helt enig med deg. Han var litt svak i sin første kamp mot Tromsø og var litt vel keen på å vise seg frem, som resulterte i et gult kort. Men det er for pokker meg lov i første opptreden!
                      Så spilte han absolutt til godkjent mot Viking, og han var enda litt bedre i dag. (Ja, statistikken backer meg opp på dette, men ..gidder ikke)
                      Ser ut som en forsterkning, i det minste en jevngod erstatning for Sam, for meg. Til nå altså.
                      Men la han spille seg varm i trøya
                      Jeg er vel en av få som mente Sam faktisk var god. Innlegga var ikke alltid av høy kvalitet, og enkelte ganger kom han for sent i forsvar etter at vi ble kontra på.
                      1 mot 1 var han meget god, og var vanskelig å komme forbi.

Zuta er en litt annen type, selvom de er ganske like i det å ønske å komme seg framover. Zuta setter ikke 100% fart med en gang, men avventer situasjonen langt mer. Han virker også å være litt "nonchalant" når han skal skjerme ballen. Innlegga hans er ikke langt bedre enn Sam sine heller synes jeg.
                      Men det jeg liker med Zuta, er hans holdning til å få ballen framover uansett. Han forsøker gang på gang å spille medspillere med mann i ryggen. Stoler på at de mottar ballen før ballbanen brytes.
                      Det resulterer i en del balltap (mer enn med Sam er min påstand - men det er ikke Zuta sin feil). Må jo elske den offensiv tankegangen og på sikt når medspillere forstår de får ballen bare de holder seg foran motspiller, blir dette knallbra. Adressen på disse pasningene er alltid 100%
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Jeg er vel en av få som mente Sam faktisk var god. Innlegga var ikke alltid av høy kvalitet, og enkelte ganger kom han for sent i forsvar etter at vi ble kontra på.
                        1 mot 1 var han meget god, og var vanskelig å komme forbi.

Zuta er en litt annen type, selvom de er ganske like i det å ønske å komme seg framover. Zuta setter ikke 100% fart med en gang, men avventer situasjonen langt mer. Han virker også å være litt "nonchalant" når han skal skjerme ballen. Innlegga hans er ikke langt bedre enn Sam sine heller synes jeg.
                        Men det jeg liker med Zuta, er hans holdning til å få ballen framover uansett. Han forsøker gang på gang å spille medspillere med mann i ryggen. Stoler på at de mottar ballen før ballbanen brytes.
                        Det resulterer i en del balltap (mer enn med Sam er min påstand - men det er ikke Zuta sin feil). Må jo elske den offensiv tankegangen og på sikt når medspillere forstår de får ballen bare de holder seg foran motspiller, blir dette knallbra. Adressen på disse pasningene er alltid 100%
                        Har ikke fått sett Zuta nok enda, men nå er han helt fersk i klubben og tar litt tid å komme seg inn i spillestil og få relasjoner til å sitte.
                        Akkurat når det gjelder innlegg, så ser det ut som å være klasseforskjell. Blir svært overrasket faktisk om ikke Zuta får flere målgivende resten av sesongen enn det Sam har hatt de 3 siste åra.
                        Har ikke kommet i innleggsposisjon så ofte enda, men det tror jeg vi får se mye mer av når han blir enda varmere i trøya.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Har ikke fått sett Zuta nok enda, men nå er han helt fersk i klubben og tar litt tid å komme seg inn i spillestil og få relasjoner til å sitte.
                          Akkurat når det gjelder innlegg, så ser det ut som å være klasseforskjell. Blir svært overrasket faktisk om ikke Zuta får flere målgivende resten av sesongen enn det Sam har hatt de 3 siste åra.
                          Har ikke kommet i innleggsposisjon så ofte enda, men det tror jeg vi får se mye mer av når han blir enda varmere i trøya.
                          Jeg vil bare legge til hvis det var noen misforståelse her, jeg synes Zuta ser spennende ut. Men Sam var ikke så dårlig som enkelte her inne skal ha det til.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Noen bilder fra i går, det orker vi vel?

Vålerenga - Stabæk 29.8.2021 by Eivind Hauger, on Flickr

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Jeg vil bare legge til hvis det var noen misforståelse her, jeg synes Zuta ser spennende ut. Men Sam var ikke så dårlig som enkelte her inne skal ha det til.
                              Enig i det. Sam er en god spiller på flere områder, men skorter litt på siste tredjedel.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
                                Noen bilder fra i går, det orker vi vel?

Herlig, tusen takk!!
                                vif.managerleague.com

Comment

Working...
                                X