Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sandefjord vs Vålerenga 12.09.2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Når spilte egentlig Udahl seg ut av laget? Han presterte veldig bra når Kjartansson ble skadet, men så fort han ble skadefri så mistet Udahl plassen... Og nå ser vi en Kjartansson som løper utpå der som et spøkelse.... Og hvorfor sette ned en midtbanespiller som stopper når Enga har et stortalent i Skaret??? Og han Albin som skulle overta etter Dønnum hvorfor spiller ikke han??? Jeg kunne fortsette i det uendelige, men det orker jeg rett og slett ikke. Dette er rett og slett fælt å se på... Supportere fra andre klubber klør seg i hode over hva som nå skjer i Enga...

Comment

• Originally posted by Trym View Post
      Når spilte egentlig Udahl seg ut av laget? Han presterte veldig bra når Kjartansson ble skadet, men så fort han ble skadefri så mistet Udahl plassen... Og nå ser vi en Kjartansson som løper utpå der som et spøkelse.... Og hvorfor sette ned en midtbanespiller som stopper når Enga har et stortalent i Skaret??? Og han Albin som skulle overta etter Dønnum hvorfor spiller ikke han??? Jeg kunne fortsette i det uendelige, men det orker jeg rett og slett ikke. Dette er rett og slett fælt å se på... Supportere fra andre klubber klør seg i hode over hva som nå skjer i Enga...
      Vi må huske på at vi ikke følger med på hva som skjer på trening. Selv om ikke vi alltid ser årsakene så er jeg 100% sikker på at Fagermo har sine gyldige grunner til å velge ut den start-11ern og de byttene han gjør. Jeg er ganske sikker på at dette gjelder Udahl / Jatta også, selv om jeg også stusser fælt over hvorfor Udahl ikke får mer spilletid som sentral angriper når det er så tydelig at Ørnen ikke fungerer skikkelig. Det skal også nevnes at Jatta kommer mest innpå som kant da, ikke som midtspiss. Men ja, det skjer det også.

Når det gjelder det å ikke sette i Skaret i går, den skjønner jeg veldig godt, unge stopper-talenter er ikke de man skal hive innpå når man sliter. Hvis man gjør det er sjansen for stor når det gjelder å skape dårlige opplevelser, og det kan gjerne gi negativ utvikling.

Når det gjelder Albin, så kom han vel innpå i går, men han er så vidt jeg kan se ikke helt klar for fast plass på start-11ern enda.

Kampen i går var en kollektiv svikt, noe var veldig galt, og å plukke på enkeltspillere når ALLE var svake er meningsløst.
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

• Jeg er enig i at det ikke hjelper å plukke på enkeltspillere, men kollektive blir ikke bedre av å bruke dårligere spillere. Da kollapser vi fortere og oftere, obs 2021!! Håper det snur snart, jeg skal uansett på kamp og satser på seier..

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Vi må huske på at vi ikke følger med på hva som skjer på trening. Selv om ikke vi alltid ser årsakene så er jeg 100% sikker på at Fagermo har sine gyldige grunner til å velge ut den start-11ern og de byttene han gjør. Jeg er ganske sikker på at dette gjelder Udahl / Jatta også, selv om jeg også stusser fælt over hvorfor Udahl ikke får mer spilletid som sentral angriper når det er så tydelig at Ørnen ikke fungerer skikkelig. Det skal også nevnes at Jatta kommer mest innpå som kant da, ikke som midtspiss. Men ja, det skjer det også.

Når det gjelder det å ikke sette i Skaret i går, den skjønner jeg veldig godt, unge stopper-talenter er ikke de man skal hive innpå når man sliter. Hvis man gjør det er sjansen for stor når det gjelder å skape dårlige opplevelser, og det kan gjerne gi negativ utvikling.

Når det gjelder Albin, så kom han vel innpå i går, men han er så vidt jeg kan se ikke helt klar for fast plass på start-11ern enda.

Kampen i går var en kollektiv svikt, noe var veldig galt, og å plukke på enkeltspillere når ALLE var svake er meningsløst.
          Nå skreiv jeg at jeg ikke orket å gå inn i alle detaljer, men å si at alle var svake og at det var kollektivt svikt blir alt for enkelt. Her er det vel mer DEF som svikter på alle punkter… Vi ser ikke alt som skjer på treningene, men vi ser jo det som skjer i kampene… Det er ingenting som forsvarer at enkelte har klippekort på laget…

Comment

• Originally posted by Trym View Post
            Når spilte egentlig Udahl seg ut av laget? Han presterte veldig bra når Kjartansson ble skadet, men så fort han ble skadefri så mistet Udahl plassen... Og nå ser vi en Kjartansson som løper utpå der som et spøkelse.... Og hvorfor sette ned en midtbanespiller som stopper når Enga har et stortalent i Skaret??? Og han Albin som skulle overta etter Dønnum hvorfor spiller ikke han??? Jeg kunne fortsette i det uendelige, men det orker jeg rett og slett ikke. Dette er rett og slett fælt å se på... Supportere fra andre klubber klør seg i hode over hva som nå skjer i Enga...
            Jeg frykter at Kjartansson spiller fordi han vil bort, og klubben må følgelig vise han frem i "utstillingsvinduet". En spiller som sitter på benken selges normalt for lavere summer enn en som er fast i elleveren. Jeg håper jo at dette ikke er tilfelle, men man vet jo aldri.

Comment

• Sandefjord Fotball viste hvordan høyt press skal utføres. Se og lær Fagermo.
              Gimme hope johanna

Comment

• Originally posted by Trazan Apansson View Post

Jeg frykter at Kjartansson spiller fordi han vil bort, og klubben må følgelig vise han frem i "utstillingsvinduet". En spiller som sitter på benken selges normalt for lavere summer enn en som er fast i elleveren. Jeg håper jo at dette ikke er tilfelle, men man vet jo aldri.
                Hvis Kjartanson vil bort, burde han absolutt ikke spille....
                Han må nok evt. selges på gamle meritter. Markedsverdien svinner for hver eneste kamp han spiller.

Comment

• Layouni får støtte av Indre bane:
                  https://www.eurosport.no/fotball/ind...G2Wgaa6mWRh4r8

Comment

Working...
                  X