Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sandefjord vs Vålerenga 12.09.2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da tror jeg vi slår av. Faen!

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Nei, det kan du si. Urolig å tenke på at dette laget her er 2-3 poeng unna medalje om vi snur denne kampen.
      Poenget er at Tollås har ikke akkurat imponert i det siste , og nei vi snur det ikke

Comment

Sjanseløst i dag dessverre. Ikke i nærheten av noe.

Comment

Syntes DEF blir litt dobbeltmoralsk når det gjelder spillerlogistikken vår. Stadig sier han at om vi skal hente, skal vi hente spillere som går inn og hever laget. Det syntes jeg dessverre verken Zuta, Dyngeland eller Thomsen har gjort…

Comment

For ett puslete møkkalag, pinglig
            You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Nå er det nok. Det her tror jeg at jeg skal ta en lang pause fra.

Comment

Zuta viser at han er langt dårligere enn Adekugbe defensivt, og ikke veldig imponerende offensivt heller.
                Thomsen sitt innbytte er på nivå med Jan Kokkims innbytte etter skade på 90-tallet? Han burde som Kokkim, blitt tatt av igjen.
                Tollås ut var bra, viktig å vise tydelig at kapteinen var rævva. Men å ikke bruke Brage forstår jeg ikke. Christensen var en av våre svakeste, og han skal da ta opp hansken på midten når Oldrup settes i forsvaret?
                Med et så elendig forsvar som vi har om dagen, vil midtbanen bare bli løpende etter motstander. Når vi har ballen, klarer ikke de 4 bak å spille den fram, så da blir det keeper og lang ball ut, hvor vi er 1 mot 4.
                Fagermo gjør en elendig innsats idag, men de 4 bak er det verste jeg har sett på mange år.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Vært helt ræva på bortebane i hele år.
                  Vi har like mange seiere borte som hjemme...

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
                    Syntes DEF blir litt dobbeltmoralsk når det gjelder spillerlogistikken vår. Stadig sier han at om vi skal hente, skal vi hente spillere som går inn og hever laget. Det syntes jeg dessverre verken Zuta, Dyngeland eller Thomsen har gjort…
                    Spillerlogistikken i seneste vindu uforståelig svak, og vi er et langt svakere lag nå enn da sesongen dro i gang.

Fikk rikelig med kjeft her når jeg antydet at ikke Zuta så ut som noen åpenbar oppgradering av Sam, men ser at pipen har fått en litt annen lyd nå. Bomber frem og taper ball, og har for svak fart til å komme på rett side igjen. Kan bli en lang høst..

Comment

• Stusselige greier.
                      Nå har vi veø for vane å være ræv etter landslagspause, men..
                      Molde hjemme og Glimt borte er neste ut. Jeg finner en liten trøst i at vi pleier å være ok med mot bedre lag, men spiller vi som idag blir de to der skikkelig stygge...

Comment

• Originally posted by jocke View Post

Spillerlogistikken i seneste vindu uforståelig svak, og vi er et langt svakere lag nå enn da sesongen dro i gang.

Fikk rikelig med kjeft her når jeg antydet at ikke Zuta så ut som noen åpenbar oppgradering av Sam, men ser at pipen har fått en litt annen lyd nå. Bomber frem og taper ball, og har for svak fart til å komme på rett side igjen. Kan bli en lang høst..
                        Akkurat det tror jeg vi kan gi Layouni noe av æren for. Han kan ikke være lett å spille med!
                        VAR, nei takk!

Comment

• Haug en av våre beste etter mitt syn. Og det er jo en rimelig begredelig sak når vi taper 3-0. Det kunne vært verre, men keepern vår er god.
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

• Kan knapt huske å ha sett laget så dårlig. I hvert fall mot en motstander som det er forventet at man minst skal spille jevnt med. Ære være til de som i det hele tatt orker å analysere denne skremmende dårlige kampen.

Comment

• Det var 2 timer av livet man aldri får tilbake.....
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                                Zuta viser at han er langt dårligere enn Adekugbe defensivt, og ikke veldig imponerende offensivt heller.
                                Thomsen sitt innbytte er på nivå med Jan Kokkims innbytte etter skade på 90-tallet? Han burde som Kokkim, blitt tatt av igjen.
                                Tollås ut var bra, viktig å vise tydelig at kapteinen var rævva. Men å ikke bruke Brage forstår jeg ikke. Christensen var en av våre svakeste, og han skal da ta opp hansken på midten når Oldrup settes i forsvaret?
                                Med et så elendig forsvar som vi har om dagen, vil midtbanen bare bli løpende etter motstander. Når vi har ballen, klarer ikke de 4 bak å spille den fram, så da blir det keeper og lang ball ut, hvor vi er 1 mot 4.
                                Fagermo gjør en elendig innsats idag, men de 4 bak er det verste jeg har sett på mange år.
                                Enig, når hadde vi senest en så svak firer der bak? Lett å bli nostalgisk, men du verden for en forskjell det er på den fireren vi mønstrer nå, og det forsvaret vi hadde senest vi var virkelig gode..

Ellers enig i at Haug ser solid ut, men det gjør det også enda mer uforståelig at vi brukte penger nå på en tilnærmet jevngod keeper.

Ja, ja. Vi får satse på at bunnivået nå er satt, og at vi kan heve oss mot Stabæk. De er fortsatt et par knepp mer ræva enn oss..

Comment

Working...
                                X