Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor fornøyd er du med innsatsen til sportssjefen i overgangsvinduet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det er greit, da har vi ulik forståelse av hva som sies, null stress.
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
      Det er greit, da har vi ulik forståelse av hva som sies, null stress.
      Syntes du sa du skulle gi deg?

Det han sier er: Generelt kan jeg si at helt frem til så lenge det ble spilt kamper i mars 2020 så hadde vi et todelt speidernettverk. Et speidernettverk som dekker Storoslo. Som så planlagte kamper og kamper på eget initiativ i området her.

Og så har de jo akkurat kommet i gang med å spille kamper i breddefotballen. Eller akkurat, det har vært i gang i halvannen måned nå. Så langt (i år) har vi håndtert aldersbestemt fotball og breddefotball gjennom akademiet og akademitrenere med ansvar for egne kull. Så hvis du er trener for 2005-kullet så har du ansvar for å følge 2005-kullet i Oslo. Men vi skal tilbake til som vi hadde før, med støtte til det som han (spørsmålsstiller) kalte speidernettverk. Så har vi jo også hatt, frem til februar-mars 2020 hatt en dedikert sjefsspeider, scout. Som har speidet i segmentet over bredde eller aldersbestemt fotball. Dit skal vi jo også tilbake om ikke så lenge.

Hvordan du får dette til å bli at vi ikke har hatt speider i 2020 pga likviditetsproblemer ved inngangen til året får være opp til deg.

Men nå er det nok. Denne diskusjonen er over.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Og så har de jo akkurat kommet i gang med å spille kamper i breddefotballen. Eller akkurat, det har vært i gang i halvannen måned nå. Så langt (i år) har vi håndtert aldersbestemt fotball og breddefotball gjennom akademiet og akademitrenere med ansvar for egne kull. Så hvis du er trener for 2005-kullet så har du ansvar for å følge 2005-kullet i Oslo. Men vi skal tilbake til som vi hadde før, med støtte til det som han (spørsmålsstiller) kalte speidernettverk. Så har vi jo også hatt, frem til februar-mars 2020 hatt en dedikert sjefsspeider, scout. Som har speidet i segmentet over bredde eller aldersbestemt fotball. Dit skal vi jo også tilbake om ikke så lenge.
        Ta og legg på sitatet fra det ene minuttet etter at ditt sitat slutter, så har du svaret ditt.

Vi jobber med det, men det henger sammen med det tredje benet, som er økonomi. Alle skjønner at det å ha en scout er en utgift til inntekts ervervelse, men når vi sto der vi sto for ett og et halvt år siden og inn i dette året her, så har det ikke vært rom for å ha en scout, men det jobber vi med og jeg tror ikke vi er så veldig langt unna å få på plass en oppi der.

Nøff said.
        vif.managerleague.com

Comment

• For 1,5 år siden var vi i mars 2020 Spinner. Da var det coronaen som fjerner dem og ikke dårlig likviditet etter 2019 som du hevdet. Kan du ikke bare la det ligge nå? Det er jo ikke verdens viktigste sak.

Comment

For 1,5 år siden var vi i mars 2020 Spinner. Da var det coronaen som fjerner dem og ikke dårlig likviditet etter 2019 som du hevdet. Kan du ikke bare la det ligge nå? Det er jo ikke verdens viktigste sak.
            "Økonomi" + "ikke rom for..." Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig

It takes two to tango Men jeg skjønner at du ikke vil innrømme at vi tolker det som sies ulikt, og at det må være slik at en har rett og en har feil og da skal en "gi seg".

Null stress, du vant, du hadde rett, jeg tok feil, jeg aner ikke hva jeg snakker om.
            Men takk for diskusjonen uansett (ikke ironisk ment på noe vis), JEG ble ihvertfall klokere på veien (kanskje du også?) og lærte en del i kildene jeg har funnet og støttet meg på.
            Tommel opp!

Med respekt
            - Spinner
            vif.managerleague.com

Comment

• Haha. Er sikker på at flere var her inne å leste diskusjonen deres, uten å blande seg inn. Jeg likte det jeg leste og lærte en god del. Jeg sier bare takk til dere begge.

Comment

Men takk for diskusjonen uansett (ikke ironisk ment på noe vis),
                I like måte Spinner. Gleder meg til neste gang

Comment

I like måte Spinner. Gleder meg til neste gang
                  Jeg også. Jeg synes det er veldig allright å diskutere ting til bunns med folk som har litt å bidra med fra toppetasjen, og at det er takhøyde nok her inne til at vi kan være uenige og til og med oppnå litt temperatur innimellom. Jeg er smertelig klar over at jeg enkelte ganger kan lide av litt skråsikkerhet, spesielt de dagene helsa setter litt premisser for tålmodigheten min, men sånn er det
                  vif.managerleague.com

Comment

• Jeg greier ikke å gi slipp på følgende: "Vi skal satse på eget akademi og lokalt, men dersom vi henter inn noen eksternt, så skal de forsterke laget". Jeg skjønner virkelig ikke at vi har fulgt vår såkalte strategi i dette vinduet. Hvis vi ikke har noen penger/eller oversikt på spillermarkedet. Kan noen forklare meg hvorfor vi henta Dyngeland eller Thomsen? Vær så snill...

Comment

• Jeg kan prøve....
                      Dyngeland ble hentet inn på kort sikt og for en svært rimelig pris som en ekstra sikkerhet, ikke for å bli brukt som hovedkeeper på førstelaget. Har lite problemer med denne med tanke på penger.
                      Thomsen er litt mindre enkel, men kom jo gratis og har etter hva jeg forstår hevet nivået på treninger og bidrar med litt ekstra bredde og erfaring i en tynn og kanskje litt ung tropp. Burde ikke avskrives enda.
                      vif.managerleague.com

Comment

Jeg kan prøve....
                        Dyngeland ble hentet inn på kort sikt og for en svært rimelig pris som en ekstra sikkerhet, ikke for å bli brukt som hovedkeeper på førstelaget. Har lite problemer med denne med tanke på penger.
                        Thomsen er litt mindre enkel, men kom jo gratis og har etter hva jeg forstår hevet nivået på treninger og bidrar med litt ekstra bredde og erfaring i en tynn og kanskje litt ung tropp. Burde ikke avskrives enda.
                        OK Spinner. Takk for ditt forsøk på forklaring av: "Vi skal satse på eget akademi og lokalt, men dersom vi henter inn noen eksternt, så skal de forsterke laget".
                        Poenget mitt, er om vil lever opp til vedtatte strategi.

Dyngeland... Vi har Magnus Smelhus Sjøeng som er tatt ut på U-19 landslaget. Han er 1,96 meter høy, ekstrem og dermed fremtiden.
                        Donnarumma er 1,97.
                        Dyngeland er 1,87, har kamper for U17 til U-21, men han kommer fra Fana i Bergen. Magnus kommer i fra Oslo.

Det siste jeg vil med denne posten er å disse klubbens keeper trener Uber Alles, Gjermund Østby. Du er så jævlig klasse, både profesjonelt og pedagogisk!
                        Når det går dritt resultatmessig så er du en av bærebjelkene i klubben som gir meg tro videre! Takk for alt du har gjort og gjør. Glemmer ikke team talken til Troy Perkins!

Så hvorfor henter vi Dyngeland? Kjetil Haug var konge i kampen mot Bodø-Glimt. Han har ikke gjort noen av tabbene som Klaesson gjorde, han har vært 100 % bunnsolid i alle kamper han har spilt, inkludert fjorårets kamp mot Mjøndaln.
                        Vi har en kommende keeper helt i Sjøeng på benken. Dersom Haug ble skadet, så hadde det vel vært mere sense, i å gi en spiller i tråd med vår egen strategi, spilletid?

Hva faen begrunnelsen for at Thomsen skal spille på midtbanen, eller ellers, foran våre egne, den sliter jeg også med. Skal like å se noen forklare den velbegrunnet for meg, ifht. vedtatt strategi.

Hvis vi skal lønne noen for å heve treningskvaliteten fremfor våre egne talenter og på bekostning av deres spilletid, så hadde jeg anbefalt Kjetil Wæhler.

P.S Jørgen Ingebrigtsen, du som så arrogant, og ikke har fått med deg misnøyen over klubbens evne til å styrke laget i inneværende vindu. Jeg har følgende forslag, basert på bildet av deg i følgende artikkel: https://www.vif-fotball.no/nyheter/s...d-sportssjefen

Siden du holder nesa di så høyt, kan du skaffe deg ett rosa hodebånd. Så kan vi bytte deg mot deg mot Skullerud. Han har Enga tilknytning i motsetning til deg, så sparer vi jo 50% i lønnsutgifter i stillingen. Invester gjerne i ytterligere ett hodebånd til. slik at du kan gi ett til bukkeskjegget også..

Jeg ser ikke at vår strategi etterspør arroganse, men det er det vi får fra restene av Team Drammen.

Nå har vist Britney blitt fri!

Free Enga, fra failing Team Drammen !!!

Gjør Merhan til sjef for hele dritten! Han kan F.. ikke gjøre det værre enn, en som er altfor høy på seg sjøl som leder.

Bukkeskjegget setter tydeligvis øya sine inn i styrerepresentantene (gammel militær strategi) og swayer dem med kvakksalver budskapet sitt, slik at dem ikke skjønner en dritt, men at det virker som han har alt på stell.

Her skal vi bygge stein på schtein, men alt vi andre ser på utsiden er at vi ikke overholder klubben sine uttalte strategier. Alt jeg ser er ett Schteinras!

Videre så sliter jeg meg klubbens evne til å selge alt og gjerne billig. Skal dette sette oss i stand til å bygge såkalt stein på SCHEINT.
                        Vi har jo F.. ikke oversikt på overgangsmarkedet jf, Sportssjefen. https://www.vif-fotball.no/nyheter/s...d-sportssjefen
                        Hvordan vet vi at vi får riktig pris på overganger?

Hvordan skal denne klubbdriften føre til til økonomisk independens, i beste fall så lurer han alle i styret, og det tror jeg han er flink til å gjøre. Sjøl/ Selv ser jeg et steinras
                        Styret og Trøim bør vurdere hvilke resultater vi har hatt med dagens ledelse, vi er ikke NAV, vi er Enga. Nok er nok!

Ed Woodward and Ingebrigtsen out!
                        Team Drammen out!

Dette skal ikke en privat barnehage som bruker så høye lønninger på administrasjonen, uten resultater,
                        Når vi har så gode barnehage lærere som Gjermund Østby!!!
                        In Tina, Mehran and Gjremund we Trust!
                        Last edited by ForesttGump; 28.09.2021, 05:07.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post
                          Så hvorfor henter vi Dyngeland?
                          Fordi vi har to lag og to keepere. Og de keeperne hadde til sammen 144 minutter med erfaring fra Eliteserien før Klaesson ble solgt. Da gir det faktisk mening å hente en keeper på lån.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post
                            Så hvorfor henter vi Dyngeland? Kjetil Haug var konge i kampen mot Bodø-Glimt. Han har ikke gjort noen av tabbene som Klaesson gjorde, han har vært 100 % bunnsolid i alle kamper han har spilt, inkludert fjorårets kamp mot Mjøndaln.
                            Vi har en kommende keeper helt i Sjøeng på benken. Dersom Haug ble skadet, så hadde det vel vært mere sense, i å gi en spiller i tråd med vår egen strategi, spilletid?
                            Oj, men du da, vi har 2 lag, serru.
                            Haug er førstekeeper på A-laget åpenbart, han står jo alle kampene.
                            Sjøeng har et godt tak på keeperplassen på rekrutt og står der.
                            Men vi kan jo ikke risikere å ikke ha EN backup, som atpåtil er på lån?
                            Nei, dette er storm i et vannglass, Forrestt, move along, nothing to see
                            vif.managerleague.com

Comment

Fordi vi har to lag og to keepere. Og de keeperne hadde til sammen 144 minutter med erfaring fra Eliteserien før Klaesson ble solgt. Da gir det faktisk mening å hente en keeper på lån.
                              Unf, så ikke den i mellom
                              vif.managerleague.com

Comment

• Gi meg Bergdølmo.

Gimme hope johanna

Comment

Working...
                                X