Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga vs Molde, 19.09.21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wild Touch
    replied
    Er så tragisk dømming. De 2 hovedskyldige kan jo ikke få dømme mer på en stund.

P.s. Han Ellingsen må noen lappe til neste gang de ser han.

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by enga View Post

Ja billig straffe ekstremt billig. Mulig ikke straffe i det hele tatt, men må jo ikke være filming heller. Som det ser ut som er Ellingsen borte i kneet til Ivan og i stor fart gjør da at han faller. Ikke straffe, men heller ikke gult for filming.
    Det er mulig det er en ørliten kontakt mellom Ellingsens såle og kneet til Ivan. Hvor sannsynlig er det at Ivan ville ønske å smelle kneet sitt inn i Ellingsens knotter ?

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Originally posted by Belhaven View Post
    Jeg ser at dommeren nå påstår at de ikke så på skjermen før de omgjorde frisparket til straffe. Vet ikke helt om jeg tror på ham..
    Isåfall må noen andre ha gitt beskjed til dem om at det var innenfor... Dommer og linjedommer prater jo lenge sammen og legger opp ballen til frispark, de er altså enige om at her er det frispark og skal til å starte spillet.
    Det må da kunne gå an å få en ordentlig forklaring fra dommerene på hva som skjedde?

Leave a comment:

• SideLinjeKjeksen
    replied
    Selv Edvartsen mener at det ikke er straffe. Helt ubegripelig.

Leave a comment:

• enga
    replied
    Originally posted by nico70 View Post
    Nå er jeg så møkkalei ræva dømming i eliteserien at nå må dem faen meg få på plass VAR!! Nå har vi tapt mellom 7 og 9 poeng pga åpenbare feilaktige dømminger. Er så drittlei det her. Gutta fortjente mer i dag, tok opp hansken etter en tragisk kamp mot Sandefjord. Han nepa som kakker seg selv bak leggen og filmer til seg straffe skulle hatt et soleklart gult kort. Linjedommern og hoved dommern burde hatt rødt og dømt til å dømme 6 divisjon.
    Ja billig straffe ekstremt billig. Mulig ikke straffe i det hele tatt, men må jo ikke være filming heller. Som det ser ut som er Ellingsen borte i kneet til Ivan og i stor fart gjør da at han faller. Ikke straffe, men heller ikke gult for filming.

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Originally posted by Buss View Post
    Husker en episode med Sam der han er på vei innover mot målet og får en kakk i beinet slik at han hekter seg selv og faller. Det endte med gult kort til Sam..
    mot Aalesund.
    Den situasjonen du nevner her og dagens er mer eller mindre identiske. Det tragiske her er at begge situasjonene er løst på en elendig måte i form av at Sam fikk gult nummer to og det ble da rødt. I dag fikk vi straffe imot på en tilsvarende situasjon. Begge gikk imot oss. Beste løsning på begge disse er om dommeren hadde latt spillet gå. Det er kontakt ja men så minimalt at noe må tillates uten at man skal blåse straffe.

Leave a comment:

• Buss
    replied
    Originally posted by AcsOnFire View Post
    Odin ut og en tidligere Moldespiller inn.
    Odin har vært blek men fattet.
    Vil gjerne se Emildsen istedenfor de to, en gang...
    synes ikke Emilsen har vist nok for VIF2 til at jeg tror han kan komme inn å påvirke kamper som dette enda. Emilsen er også best som sentral midt og ikke som indreløper eller kant hvor de to andre spiller.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    "Salget er dårlig" melder dommer ca 43 ganger i intervju nå. Snakk om faktisk prøve å selge inn egen vurdering i etterkant... Skammelig.
    At Hulsker melder soleklar straffe er jo også helt håpløst. Om noe er det jo Ellingsen som setter knottene i kneet på Näsberg.

Leave a comment:

• Belhaven
    replied
    Selv Moldes trener lo av denne straffen.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Ser den, men han får nok ikke lov til å ta noe særlig risiko i det hele tatt. Og hvis det skal slås langt opp, så er det Ivan som har den mer presise foten.
    Så handler det litt om hvor flink de på midten er til å gjøre seg spillbare også da. Det er ingen hemmelighet at vi ofte bruker back - kant for å spille oss oppover, da Oldrup ofte er under press.
    Men det er garantert ingen som forteller Tollås at han skal dasse 5-10 meter fram og spille skrått tilbake. Enten får han spille ballen til side med en gang for å flytte spillet, eller få ballen fram mens medspillere er i posisjon til å motta den. Jeg forstår hva du mener rundt det defensive, men fakta er at Tollås og Ivan spiller på oss brudd i massevis ved å spille ballen tilbake til keeper - fordi de er for trege til å få opp øya offensivt.
    Skal vi få motstander i ubalanse som Fagermo liker, kan ikke Tollås spille som han gjør. Det er ikke en klubb i norsk serie som kommer i ubalanse når Tollås har ballen, da snakker jeg også alle divisjoner.
    Få ballen framover med en gang, går ikke det, til side med en gang. Ikke dass framover til alle står stille.

Leave a comment:

• KarlMarxBeard
    replied
    Jeg ser at dommeren nå påstår at de ikke så på skjermen før de omgjorde frisparket til straffe. Vet ikke helt om jeg tror på ham..
    Ingen grunn til å tro på en forklaring han åpenbart ikke tror på selv.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Det er jo bare nitrist for fotballen, hvis han klysa ellingsen hadde hatt et snev av ære og integritet hadde han skytet den straffa til bloksberg. For et forbilde han og molde er for alle barna som ser på dette, ljug og vær falsk så kommer du langt. Møkkaklubb med møkkakultur. Skam for norge!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Buss View Post
    Synes Sahraoui kommer bedre til sin rett på venstre side enn på høyre
    Enig. Det er rett og slett synd at en annen, per nå, dårligere spiller bekler venstrekanten.
    Det sagt, Layouni spilte en bedre kamp enn på lenge. Dog likevel ikke mer enn godkjent i min bok.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    De kommer aldri til å innrømme regelbrudd. Da blir de utestengt.

Håper en annen kameravinkel eller bildesekvens på assistentdommeren kan få bekreftet eller avkreftet det en gang for alle.

Er drittlei av å bli bortdømt på hjemmebane!

PS: I dag var Odin massiv!!

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Nå er jeg så møkkalei ræva dømming i eliteserien at nå må dem faen meg få på plass VAR!! Nå har vi tapt mellom 7 og 9 poeng pga åpenbare feilaktige dømminger. Er så drittlei det her. Gutta fortjente mer i dag, tok opp hansken etter en tragisk kamp mot Sandefjord. Han nepa som kakker seg selv bak leggen og filmer til seg straffe skulle hatt et soleklart gult kort. Linjedommern og hoved dommern burde hatt rødt og dømt til å dømme 6 divisjon.

Leave a comment:

Working...
X