Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinter/vår 2021/2022

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rykter, ønsker og overganger vinter/vår 2021/2022

Sommertråden har sklidd ut.
    Det er på tide å se mot sesongen 2022 når det gjelder sammensetningen av troppen.

Forsvaret blir fort det som må løses.
    VG har idag en artikkel om situasjonen med Ivan.
    Det er ikke akkurat lystig lesing: https://www.vg.no/sport/fotball/i/66...epet-er-kjoert

Følgende har kontrakter som går ut 31.des 21:
    Nation
    Thomsen

Ivan sin kontrakt går ut sommeren 2022

Utlånet til Camara går ut ved nyttår i år. Så da kommer han vel tilbake til Oslo i januar.

Resten av Troppen er på lengre kontrakter.
    Så da er det bare å kjøre debatt:
    Hvor langt skal vi gå for å beholde Ivan?
    Bør Nation få ny kontrakt?
    Trenger vi andre i forsvaret?
    Hva gjør vi med 2. keeper?
    Og kan midtbanen og angrepet ta steg for at vi skal være mer med i 2022 eller trengs det forsterkninger her? Og hvem kan i så fall komme inn og styrke oss?

Fagermo i VG i dag
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/66...epet-er-kjoert

Ikke kan vi rykke ned, ikke kan vi få medalje. La Skaret få den viktige matchtreningen som trengs og la Näsberg få bli med i SIngh-gjengen.
    "Tøffe gutter trenger også hudpleieprodukter"

Comment

Jeg tenker at Tollås har gjort sitt.

Synd om Näsberg gir seg, men årets sesong viser at han kanskje ikke er god nok? Ihvertfall ikke på et høyere nivå som han selv ønsker, en langtids kontrakt hos oss og litt is i magen er kanskje det som skal til? Og da blir han solgt når han presterer godt nok.

Vi trenger et par gode forsvarsspillere og da tenker jeg et par som kan spille ballen litt hurtigere fremover, en som ser åpninger litt oftere enn de vi har i dag.

Comment

Originally posted by Kenneth View Post
        Fagermo i VG i dag

Ikke kan vi rykke ned, ikke kan vi få medalje. La Skaret få den viktige matchtreningen som trengs og la Näsberg få bli med i SIngh-gjengen.
        Enig, la de som viser at de har lyst til å være her spille resten av sesongen.

Men tror også at det er en agent som drar ut tiden og håper det kommer andre klubber på banen. Her syns jeg vi gjør riktig som klubb og setter en grense, vi vil være ekstremt sårbare om vi skal leve i håpet at han blir i enga. Synd for jeg liker Ivan, men et stort sportslig tap blir det nok ikke, var god i fjor men i år har det ikke vært godt nok.

Comment

Vi MÅ ha inn 2 gode midtstoppere, og en god venstre back. Hva med å prøve å få Jukle tilbake. Har vært benket ett par ganger etter transferen.
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
            Vi MÅ ha inn 2 gode midtstoppere, og en god venstre back. Hva med å prøve å få Jukle tilbake. Har vært benket ett par ganger etter transferen.
            Ja, hvorfor ikke..kanskje hente flere fra Belgia også...?

Dønnum er ute i kulden: – Det er ufortjent. Men nå har Aron alle muligheter

Aron Dønnum (23) har kun to kamper for Standard Liège siden overgangen fra Vålerenga i juli. Nå er han også ute i kulden på landslaget. Men det er håp, sier Ståle Solbakken og Dag-Eilev Fagermo.

Fra Dagsavisen(mur)

Comment

Fagermo i VG i dag

Støttes!
              Hvis Näsberg skal kjøre den stilen så kan han like så godt seile singh egen sjø.
              Har på ingen måte imponert i år, og det jeg har sett av Skaret er solide saker. Mener å huske Skaret også har en høvelig god pasningsfot?

Uansett, kvalitetsstopper må vi få oss til jul!
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                Støttes!
                Hvis Näsberg skal kjøre den stilen så kan han like så godt seile singh egen sjø.
                Har på ingen måte imponert i år, og det jeg har sett av Skaret er solide saker. Mener å huske Skaret også har en høvelig god pasningsfot?
                Uansett, kvalitetsstopper må vi få oss til jul!
                Ntja...
                Skaret har vært "ok" hvis vi legger litt godvilje til, de kampene han har spillt med førstelaget i år.
                Men når det er sagt, Ivan har ikke vært stort bedre...

Dersom Skaret skal spille fast stopper neste sesong, må vi ha inn en erfaren og meget god partner til han.
                Nå har ikke jeg avskrevet Tollås enda, hvis han holder en sesong til, og han har så langt levert en VELDIG god sesong!
                Jada, kjære tvilere, statistikken backer meg opp på dette Tollås er faktisk en av våre beste spillere denne sesongen.
                Så kanskje stopperparet neste sesong blir nettopp disse to. Men om Ivan stikker må vi selvsagt hente inn noe Stoppere BLIR skada innimellom

For de som kan styre sitt eget lag:
                vif.managerleague.com

Comment

Fagermo i VG i dag

Hva med å gi Holme noen sjanser? Jeg liker ikke tanken på trioen Nation, Borch og Skaret pluss litt treg midtbane. Jeg mener at vi må opp med farten i laget defensivt. Det er rart at så mange er så likegyldige til det. Hadde vi hatt Strandberg så snakker vi noen som kan kompensere for manglende fart. Men de vi har klarer ikke det.

Hvis Vålerenga skal satse på å tape nesten alle fartsdueller så må de ta konsekvensen av det og spille mye mer defensivt slik som mot Glimt og mot RBK før det røde.

Comment

Originally posted by zeta View Post
                    Hva med å gi Holme noen sjanser? Jeg liker ikke tanken på trioen Nation, Borch og Skaret pluss litt treg midtbane. Jeg mener at vi må opp med farten i laget defensivt. Det er rart at så mange er så likegyldige til det. Hadde vi hatt Strandberg så snakker vi noen som kan kompensere for manglende fart. Men de vi har klarer ikke det.
                    Det at Holme får sjanser neste år, ser jeg på som en selvfølge.Han er ikke "klar nok" til å starte fast, så vidt jeg vet, men joda, han kommer itl å få både innhopp og noen kamper fra start tror jeg.

For de som kan styre sitt eget lag:
                    vif.managerleague.com

Comment

Dessverre klarte de jo ikke få inn en ny back på tross av mange forsøk, Martin Linnes hadde vært perfekt. Ny midtstopper bør være på samme «hylle» som han, Rosted fra Brøndby hadde vært en forsterkning.

Comment

Originally posted by Theo Trudvang View Post
                        Dessverre klarte de jo ikke få inn en ny back på tross av mange forsøk, Martin Linnes hadde vært perfekt. Ny midtstopper bør være på samme «hylle» som han, Rosted fra Brøndby hadde vært en forsterkning.
                        Rosted hadde vært konge. Hadde også satsa på ha Tollås ett år videre, med gradvis innfasing av Holme.

Skaret synes jeg vil skal spille med resten av sesongen, framfor Ivan.

Skal bli deilig å ikke se trynet til Ivan i videoinnslag, hvor han forklarer hvor mye klubben betyr for ham! Kvalmende.

Good riddance, S(w)ingh away!

Comment

Originally posted by Zoonic View Post

Ja, hvorfor ikke..kanskje hente flere fra Belgia også...?

Dønnum er ute i kulden: – Det er ufortjent. Men nå har Aron alle muligheter

Aron Dønnum (23) har kun to kamper for Standard Liège siden overgangen fra Vålerenga i juli. Nå er han også ute i kulden på landslaget. Men det er håp, sier Ståle Solbakken og Dag-Eilev Fagermo.

Fra Dagsavisen(mur)
                          Hva snakker dem om? Aron og Dag Eilev?
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Theo Trudvang View Post
                            Vi fikk jo inn Zuta?

Comment

Ja, du har rett, vi fikk inn Zuta og selv om han nok ikke var førstevalg har han jo vist seg å være en ok signering. Vi behøver imidlertid min en back til. Borch og Zuta har jo ingen konkurranse og ingen backup ved skader etc. Vi mister fysikk og fremdrift ved å trekke ned Bjørdal

Comment

Working...
                              X