Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Odd - Vålerenga lørdag 27.11.21 kl 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Muppetkokken View Post
    Nå skal man være veldig forsiktig med å ta Svein Erik Edvartsen som sannhetsvitne for noe, men det er interessant det han skriver om straffen:

Om det hadde vært VAR kunne dette fort blitt utfallet.
    Så lenge det er rettferdig, så er det bra.

P s. Ser hvor du vil hen, men vi leder med ganske mange poeng på den tabellen. Kan bare gi deg.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Grim View Post
      men fremførelsen hørte vel mer hjemme på Bohemen enn foran kameraene.
      Hadde en fyr stillt meg ett spørsmål på Bohemen, og fortsatt å prate i munnen på meg hadde jeg bare snudd meg bort. Den oppførselen er ikke innafor noe sted.
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Så lenge det er rettferdig, så er det bra.

P s. Ser hvor du vil hen, men vi leder med ganske mange poeng på den tabellen. Kan bare gi deg.
        Gi meg en kilde på denne tabellen da. At jeg mener VAR ikke er Guds gave til fotballen er ikke noe jeg gidder å gi meg på, sorry.

Comment

Originally posted by Sosua View Post

Kritikken går jo ikke primært på Bjørdals back kvaliteter, men at vi taper for mye på å ikke bruke han som indreløper.
          Ja, det er det liten tvil om og ganske merkbart, selv om Bjørdal lå rimelig høyt som back også. Spesielt mot Brann kom det lett til syne, da midtbanen vår ble kjørt over.

Comment

Sakset fra TelemarksAvisa

"SKIEN: Vålerenga får svi for supporternes feiring i Skien.

Det var under eliteseriekampen mellom Odd og Vålerenga på Skagerak arena 27. november, at et bluss fra borteseksjonen ble kastet inn på banen. Banemannskapet fikk raskt slukket flammene, men skaden var allerede gjort.

Nå har Odd hatt sin kunstgressleverandør på befaring, og konklusjonen er klar.

– Vi har fått et prisestimat fra vår kunstgressleverandør, Unisport, bekrefter økonomi- og administrasjonssjef i Odd, Martin Dalin Vuckovic.

– Løsningen de anbefaler, er å skjære ut den delen av gresset som er skadet og erstatte den. Vi fryktet jo at vi kanskje måtte bytte ut en hel bredde, men det slipper vi heldigvis, forteller han.

Kunne vært verre
            Reparasjonen av den flunkende nye gressteppet, som ble lagt sist vår, starter først neste vår ettersom gresset må limes sammen igjen under litt mer behagelige forhold enn vinter og minusgrader.

Når reparasjonen er ferdig, sendes regningen til Vålerenga. Hvem innenfor VIF-systemet som må betale for ugjerningen, vites ikke. Det er heller ikke Odds bord.

– Det er vanlig kutyme. Vi har allerede varslet Vålerenga, sier Dalin Vuckovic.

Regningen kommer på rundt 40 000 kroner. Men det kunne blitt langt mer.

– Hadde vi måttet bytte en hel bredde, hadde summen blitt en helt annen. Jeg er ingen ekspert på området, men det ville ikke overrasket meg om summen kunne kommet opp i 150 000–200 000 kroner, sier han.

Smeltet sammen
            Skaden er ikke større enn en halv kvadratmeter. Likevel, den må fikses. Sånn som det er nå, kan det være farlig å spille på."

– Vi har spilt kamp der etterpå, mot Stabæk, og også trent på dekket. Men vi har vært så forsiktige vi kan. Skaden ligner på det vi opplevde på gresset etter brannen på Stevneplassen. Gresset har smeltet sammen og det er hardt på det aktuelle området, så det må fikses, forteller Dalin Vuckovic til TA."

Bluss er kult, men på tribuna. Forklar meg gjerne hva greia med å kaste bluss på banen er for jeg skjønner det ikke. Blir bare stopp i spillet...

Comment

Originally posted by EnsjoRebell View Post
              Sakset fra TelemarksAvisa

"SKIEN: Vålerenga får svi for supporternes feiring i Skien.

Det var under eliteseriekampen mellom Odd og Vålerenga på Skagerak arena 27. november, at et bluss fra borteseksjonen ble kastet inn på banen. Banemannskapet fikk raskt slukket flammene, men skaden var allerede gjort.

Nå har Odd hatt sin kunstgressleverandør på befaring, og konklusjonen er klar.

– Vi har fått et prisestimat fra vår kunstgressleverandør, Unisport, bekrefter økonomi- og administrasjonssjef i Odd, Martin Dalin Vuckovic.

– Løsningen de anbefaler, er å skjære ut den delen av gresset som er skadet og erstatte den. Vi fryktet jo at vi kanskje måtte bytte ut en hel bredde, men det slipper vi heldigvis, forteller han.

Kunne vært verre
              Reparasjonen av den flunkende nye gressteppet, som ble lagt sist vår, starter først neste vår ettersom gresset må limes sammen igjen under litt mer behagelige forhold enn vinter og minusgrader.

Når reparasjonen er ferdig, sendes regningen til Vålerenga. Hvem innenfor VIF-systemet som må betale for ugjerningen, vites ikke. Det er heller ikke Odds bord.

– Det er vanlig kutyme. Vi har allerede varslet Vålerenga, sier Dalin Vuckovic.

Regningen kommer på rundt 40 000 kroner. Men det kunne blitt langt mer.

– Hadde vi måttet bytte en hel bredde, hadde summen blitt en helt annen. Jeg er ingen ekspert på området, men det ville ikke overrasket meg om summen kunne kommet opp i 150 000–200 000 kroner, sier han.

Smeltet sammen
              Skaden er ikke større enn en halv kvadratmeter. Likevel, den må fikses. Sånn som det er nå, kan det være farlig å spille på."

– Vi har spilt kamp der etterpå, mot Stabæk, og også trent på dekket. Men vi har vært så forsiktige vi kan. Skaden ligner på det vi opplevde på gresset etter brannen på Stevneplassen. Gresset har smeltet sammen og det er hardt på det aktuelle området, så det må fikses, forteller Dalin Vuckovic til TA."

Bluss er kult, men på tribuna. Forklar meg gjerne hva greia med å kaste bluss på banen er for jeg skjønner det ikke. Blir bare stopp i spillet...
              Stopp i spillet er ikke ett problem i en slik setting. Dette er hærværk å regne som. Det kan treffe folk på vei ned og også en funksjonær/spiller. I tillegg så ser man kosten på dette. Er bare å gratulere den/de idioten(e) som gjorde dette. Håper du/dere må betale dette av egen lomme.

Comment

Originally posted by Vader View Post
                Stopp i spillet er ikke ett problem i en slik setting. Dette er hærværk å regne som. Det kan treffe folk på vei ned og også en funksjonær/spiller. I tillegg så ser man kosten på dette. Er bare å gratulere den/de idioten(e) som gjorde dette. Håper du/dere må betale dette av egen lomme.
                Det håper jeg også, men det skjer vel neppe. Blusset ble sikkert kastet av en person uten "rygg og hake" hvis favorittplagg er en balaklava.
                Og ingen som sto ved siden av så noe som helst.........

Comment

Om de hadde hatt gress ville det ikke vært et problem, men når de har plastikk blir det en stor kostnad.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                    Om de hadde hatt gress ville det ikke vært et problem, men når de har plastikk blir det en stor kostnad.
                    Ja, så det er deres egen skyld da

Comment

Så det er greit å kaste bluss på banen når det er naturgress mener du?
                      God Jul!
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Å ja slik å forstå ja. Så dette kan ha vært en form for protest mot kunstgress og for å understreke det så nevnes dette med kostnadene ved ett slikt tilfelle og da er det bare å hive det på banen på Lerkendal blant annet?

Sorry, jeg vet jeg tillegger deg noe du ikke har sagt her, men jeg synes utsagnet ditt vitner om en ekstremt enkel og egoistisk tenkemåte. Bluss har ingenting på en idrettsbane hvor utøvere oppholder seg å gjøre, uansett idrettsgren. Betyr null og niks om underlaget er av naturgress, kunstgress, is/kunstis gulv/asfalt eller snø for den saks skyld.

Comment

Hehe, reaksjonene ble akkurat som ventet, men jeg kunne ikke dy meg. Jeg hater plastikk og bruker enhver anledning til å si det. Om noen lurer synes jeg det å kaste bluss på banen som forkastelig. Litt rart at man må si det.

God Jul

Comment

Nå må det nevnes at vi må spille på kunstgress, pga EU reglene ifm gaven fra Oslo Kommune. Mulig andre er i samme båt og.

Comment

Tror vi ble snytt for en corner ass, VAR

Comment

Working...
                              X