Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Mjøndalen søndag 5.12.21 kl 17.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Minutter pr målpoeng.
    Aron 764 min
    6 mål + 3 assist 89 min pr målpoeng

Udahl 1082 min
    6 mål + 2 assist 135 min pr målpoeng

Odin 824 min
    3 mål + 1 assist 206 min pr målpoeng

Osame 2097 min
    2 mål + 6 assist 262 min pr målpoeng

Ørn 1314 min
    5 mål + 0 assist 268 min pr målpoeng

Christian 1934 min
    3 mål + 4 assist 276 min pr målpoeng

Henrik 2569 min
    4 mål + 3 assist 367 min pr målpoeng

Jatta 739 min
    2 mål + 0 assist 370 min pr målpoeng

Tobias 2042 min
    3 mål + 1 assist 510 min pr målpoeng
    Last edited by Calven; 06.12.2021, 12:25.
    Gimme hope johanna

Comment

Originally posted by Calven View Post
      Minutter pr målpoeng.
      Aron 764 min
      6 mål + 3 assist 89 min pr målpoeng

Udahl 1082 min
      6 mål + 2 assist 135 min pr målpoeng

Odin 824 min
      3 mål + 1 assist 206 min pr målpoeng

Osame 2097 min
      2 mål + 6 assist 262 min pr målpoeng

Ørn 1314 min
      5 mål + 0 assist 268 min pr målpoeng

Christian 1934 min
      3 mål + 4 assist 276 min pr målpoeng

Henrik 2569 min
      4 mål + 3 assist 367 min pr målpoeng

Jatta 739 min
      2 mål + 0 assist 370 min pr målpoeng

Tobias 2042 min
      3 mål + 1 assist 510 min pr målpoeng
      Tabellen illustrerer jo hovedproblemet vårt - vi scorer for lite mål (bakover er det faktisk godkjent).
      \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Originally posted by Keyser View Post

Det er kun ett lag som har sluppet inn færre mål enn oss og når en ser at bakre fireren vår innehar ballen desidert mest i ligaen, vil jeg ikke påstå at det er der problemet ligger.
        Skulle gjerne sett en langt langt mer offensiv Olderup Jensen og Ørnen i form.
        Det er på den offensive delen behovet er størst for forsterkninger og muligens at Fagermo evner og omstille seg litt også.
        Her tror jeg statistikken lyver litt. Svakheten vår er at vi ikke kan spille på resultat. Vi har tapt 21 poeng på 29 kamper fra vinnende posisjon.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Her tror jeg statistikken lyver litt. Svakheten vår er at vi ikke kan spille på resultat. Vi har tapt 21 poeng på 29 kamper fra vinnende posisjon.
          Og det er?
          Du mener også at vi kan spille med en helt uerfaren spiss Nils.
          Som selvfølgelig er uten rot i virkeligheten.
          Hvorfor Jatta?

Comment

Originally posted by Kroken6 View Post

Tabellen illustrerer jo hovedproblemet vårt - vi scorer for lite mål (bakover er det faktisk godkjent).
            Den setter også Fagermoes valg Jatta foran Udahl i et enda merkeligere lys.

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post

Helt enig, men han innså jo dette og byttet inn Udahl etter pause. «Jatta er enda til å få fnatt av» og veldig langt unna er førstevalg som spiss - DEF gjorde plass til Ossme på venstre og flytta Amor til høyre. La han heller komme innpå da vi trenger fart (var kanskje derfor han ble foretrukket i går).

Synes Jatta burde jobbe med holdning på banen også - virker mest opptatt av alt annet enn det som burde være fokus utpå der…
              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Og det er?
                Du mener også at vi kan spille med en helt uerfaren spiss Nils.
                Som selvfølgelig er uten rot i virkeligheten.
                Hvorfor Jatta?
                Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Jeg har ikke sagt noe om spissplassen.

Jeg mener statistikken lyver fordi du forenkler det og jeg mener forsvaret er et problem. I det minste mener jeg det har vært det.

Til tross for at vi stort sett kjører kampene så har vi bare i fem kamper holdt nullen. Alle lagene over oss på tabellen har scoret på oss i hver kamp, med unntak av LSK nå sist der det ble 0-0.

Som lag så mangler vi evnen til å spille på resultat. RBK h, Mjøndalen b, Viking b, Odd h, Haugesund b, Viking h, Molde h, Sarpsborg b, Tromsø h er kamper vi har tapt poeng i etter å ha tatt ledelsen. Vi har spilt 18 kamper med uavgjort eller tap. I 10 av de 18 kampene har vi tatt ledelsen, men likevel ikke vunnet. Det er over halvparten av de kampene.

I tillegg taper vi hjemme mot Kristiansund og mot Sandefjord, pluss lar LSK gå opp i en 2-0 ledelse i en kamp vi fullstendig eier.

Det er ikke unaturlig at vi vinner en del og slipper inn få mål relativt sett. Men når vi angriper så mye som vi gjør så trenger vi forsvarsspillere som er bedre individuelt.

Comment

Spennende diskusjon.

Se på LSK f.eks. Thomas Lehne Olsen har scora 26 mål. Nestemann på lista i samme klubb har … tre. Hadde Ørnen vært i form ville dette sett veldig annerledes ut.

Comment

skal ha vært bra på treningenei uka før matchen.
                    Men så var det det å få det ut i kamp da.
                    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Originally posted by Keyser View Post
                      Det er kun ett lag som har sluppet inn færre mål enn oss og når en ser at bakre fireren vår innehar ballen desidert mest i ligaen, vil jeg ikke påstå at det er der problemet ligger.
                      Skulle gjerne sett en langt langt mer offensiv Olderup Jensen og Ørnen i form.
                      Det er på den offensive delen behovet er størst for forsterkninger og muligens at Fagermo evner og omstille seg litt også.
                      Nå vet jeg ikke hva du TROR jeg mener er problemet, men hvis du mener vi IKKE har lidd under en tynn backrekke (Borch mye skadet, Bjørdal ned som back, Oldrup ned som stopper) så vet jeg ikke om jeg kan overbevise deg på noe vis
                      At vi scorer for lite mål er selvsagt noe alle vet, og også DET henger sammen med ting som har skjedd i backrekka (mener jeg) og Fagermos disposisjoner. At jeg også mener det er kritikkverrdig å benytte Jatta foran Udahl er vel neppe veldig kontroversielt.
                      For de som kan styre sitt eget lag:
                      vif.managerleague.com

Comment

Det er ikke helt utenkelig at tanken med Jatta på topp er fart og lange oppspill mot et mjøndalen som måtte opp og frem. Når vi tok over spillet i andre omgang, så funker det jo bedre med en Udahl som jeg tror hadde vært utrolig usynlig dersom han hadde startet kampen med det forløpet som var der.

Comment

Working...
                        X