Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga Sesongen 2022 ⚽

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga Sesongen 2022 ⚽

Vålerenga henter opp intern Dokken-erstatter som Fagermos assistent
    Onsdag ble det klart at Kenneth Dokken drar til Danmark, og at David Ribeiro blir Dag Eilev Fagermos nye assistent.

Fagermo:
    – Jeg kommer ikke til å straffe Ivan Vålerenga-treneren forsikrer at han fortsatt vil satse på Ivan Näsberg (26), tross stopperens utgående kontrakt.

Näsbergs agent svarer at Ivan Näsberg ikke har lukket døren for VIF.
    Vålerenga-trener Dag-Eilev Fagermo har tidligere uttalt at han vil satse på spillere som skal være i VIF. Nå har klubben også hentet inn den islandske stopperen Brynjar Bjarnason.

Så hva betyr disse faktorene for Näsberg i 2022-sesongen?

– Jeg kommer ikke til å straffe Ivan i det hele tatt. Jeg tror heller ikke at han blir solgt i vinter – det har ikke vært noe interesse rundt ham som skulle tilsi det.
    Jeg kommer til å satse på Ivan, sier Dag-Eilev Fagermo til Dagsavisen nå.

Comment

Er det noen her inne som vet noe om treningskamper i vinter, treningsleir o.l?
      Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by Waldemar View Post
        Er det noen her inne som vet noe om treningskamper i vinter, treningsleir o.l?
        Kampene finner du her:
        https://www.vif-fotball.no/nyheter/d...i-atlantic-cup

Comment

Originally posted by donny View Post
          Tusen takk.

Jeg må virkelig være blind. Sjekket på hjemmesiden før jeg spurte slik at jeg ikke ville dumme meg ut, men det gikk visst ikke helt etter planen…
          Elsker Bergen By

Comment

Fem kamper på norsk jord.
            Når gutta er tilbake i hovedstaden fortsetter oppkjøringa på Intility Arena. Før sesongen sparkes i gang i starten av april skal Vålerenga spille fem kamper, hvorav fire av disse er på hjemmebane.

Klokkeslett på kampene i Norge må vi komme tilbake til, men disse datoene kan du krysse av i kalenderen:

4. februar: Brøndby - Vålerenga kl. 15.00 (Atlantic Cup)
            8. februar: Vålerenga - Halmstads BK kl. 19.30 (Atlantic Cup) 11. februar: FINALESPILL
            • 23. februar: Vålerenga - Stabæk (Intility Arena)
            • 4. mars: Bodø/Glimt - Vålerenga (Aspmyra)
            • 11. mars: Vålerenga - Sogndal (Intility Arena)
            • 18. mars: Vålerenga - Ham/Kam (Intility Arena)
            • 26. mars Vålerenga - Häcken (Intility Arena) KICK OFF
            • Fint med mange kamper hjemme før det drar igang.

Comment

Fredag 14. januar kommer spilleplanen for Eliteserien, med TV-oppsett for de 15 første rundene, samt hele spilleplanen for Obosligaen og Toppserien.

Det blir sending på Eurosport 11:00 ⚽️.

Comment

Lista kan finnes her
                Her er kampene i Eliteserien 2022 - Norges Fotballforbund

Molde (B), Haugesund (H), Bodø/Glimt (B), Jerv (H), Sandefjord (B), HamKam (H), Godset (B), LSK (B), RBK (H), AaFK (B) er de ti første.

Comment

Terminlista ute:

Bortekamp mot Molde og Glimt blant de tre første rundene, det er brutalt.
                  Men ellers ser planen veldig bra ut synes jeg.

Møter Lsk på en onsdag, men er helligdag på torsdagen

Comment

Liker egentlig den terminlista der. Greit å gjøre seg unna med Glimt og Molde borte tidlig. Og får vi med oss noe derfra så er det bonus.

Forutseende av NFF å legge seriefinalen i runde 30 og med hjemmekamp til oss.

Og bra at sommeren har kamper hver uke og ikke at det bare er et par runder mellom midten av juni og starten av august.

Comment

Molde og Bodø borte er vanskelige uansett.. like greit å bli ferdig med disse kampene tidlig. Begge disse har også en del utskiftninger i laget, så kan være fordel akting oss å få spilt disse før de får satt laget 100%. Også deilig med Jerv borte 31. juli, menge som kommer til å få det vanskelig på en stygg Levermyr der..

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Liker egentlig den terminlista der. Greit å gjøre seg unna med Glimt og Molde borte tidlig. Og får vi med oss noe derfra så er det bonus.

Forutseende av NFF å legge seriefinalen i runde 30 og med hjemmekamp til oss.

Og bra at sommeren har kamper hver uke og ikke at det bare er et par runder mellom midten av juni og starten av august.
                        Er ikke sikkert B/G er så gode fra starten av i år. Dem har fått inn en del nytt, og ikke sikkert dem er like gode som dem som dro. Vi synes å forsterke oss. Første serierunde mot Molde er helt åpen. Vi har noen gode kamper mot dem de siste åra.
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Borte mot Molde og Glimt med en gang,ja...
                          Da får vi fort svar på hvor vi står.
                          Håpa på RBK litt tidligere. De har jo starta svakt flere sesonger på rad, og nå blir det jo ny formasjon der oppe igjen som nok bruker litt tid på å sette seg.

Fint med Tromsø borte i juli.

Ingen sommerpause i år siden store deler av verden skal ut å spille på kirkegårdene i Qatar i desember.
                          Veldig greit med hjemmekamp mot KBK og Viking i fellesferien. De lagene drar få tilskuere uansett..

16.mai klokka 20:00; den er kjipere. Nå er det vel fortsatt helt i det blå hvordan 17.mai blir i år, men hvis det er tilbake til 2019-standard så er det nok mange familier som ender i sofaen..

Skulle vi henge med i toppen så blir mye avgjort i runde 25 og 26 med borte i Trøndelag og hjemme mot Glimt..

Comment

Ingen sommerferie for gutta og familiene deres, men bra for oss. De må muligens være ferdig før VM begynner i diktatur staten?

Comment

Working...
                            X