Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga i Postnord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bråtveit debuterer for oss idag mot Brattvåg.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
      Bråtveit debuterer for oss idag mot Brattvåg.
      hele laget så råsterkt ut.

kom igjen enga!

Comment

Originally posted by bohem33 View Post

hele laget så råsterkt ut.

kom igjen enga!
        Ja, på papiret, dessverre ikke på banen foreløpig.

Comment

0-1 til pause og det var vel ikke veldig mange som bemerka seg.
          Edit: Jatta spiller om enda dårligere her enn på A-laget. Kommentatoren sier det samme.
          Han er ikke med i spillet i det hele tatt, og får han ballen, roter han den vekk.

Jatta må gjøre det stort på trening som i det hele tatt får lov til å spille på A-laget gitt.

1-2 ble resultatet.

Dicko Eng var meget god og viser til tider at han er alt for god for dette nivået. Bech Riisnæs spilte seg opp i andre omgang.
          Mathias Emilsen var også ruvende på midten.
          Bjarnasson litt shaky på dette nivået også, men Skaret synes jeg gjør en god kamp.

Resten var vel på det jevne. Vi styrer store deler av kampen, spesielt i andre omgang. Mangler en som skal score mål, og med Jatta på topp blir det ikke veldig fruktbart dessverre.
          Last edited by Flem; 01.08.2022, 16:51.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
            0-1 til pause og det var vel ikke veldig mange som bemerka seg.
            Edit: Jatta spiller om enda dårligere her enn på A-laget. Kommentatoren sier det samme.
            Han er ikke med i spillet i det hele tatt, og får han ballen, roter han den vekk.

Jatta må gjøre det stort på trening som i det hele tatt får lov til å spille på A-laget gitt.

1-2 ble resultatet.

Dicko Eng var meget god og viser til tider at han er alt for god for dette nivået. Bech Riisnæs spilte seg opp i andre omgang.
            Mathias Emilsen var også ruvende på midten.
            Bjarnasson litt shaky på dette nivået også, men Skaret synes jeg gjør en god kamp.

Resten var vel på det jevne. Vi styrer store deler av kampen, spesielt i andre omgang. Mangler en som skal score mål, og med Jatta på topp blir det ikke veldig fruktbart dessverre.
            Er ganske stor overgang å se rekruttene kontra a-laget om dagen. Spesielt i presspillet. Stort sett alle jogger i press der,også når vi står høyt. Strand, Bjørdal, Layouni og Udahl er veldig aggressive. Synes folket er vel litt brutal og nådeløs med Jatta om dagen. Han er vel fortsatt en juniorspiller?
            Ny spiss står nok høyt på ønskelisten til VIF uansett, så vi får se hva som skjer snart. Men er det virkelig nødvendig å si hvor elendig dere synes Jatta er uke etter uke? Han er vår junior,ikke en VIF har henta.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Er ganske stor overgang å se rekruttene kontra a-laget om dagen. Spesielt i presspillet. Stort sett alle jogger i press der,også når vi står høyt. Strand, Bjørdal, Layouni og Udahl er veldig aggressive. Synes folket er vel litt brutal og nådeløs med Jatta om dagen. Han er vel fortsatt en juniorspiller?
              Ny spiss står nok høyt på ønskelisten til VIF uansett, så vi får se hva som skjer snart. Men er det virkelig nødvendig å si hvor elendig dere synes Jatta er uke etter uke? Han er vår junior,ikke en VIF har henta.
              Det er ikke Jatta sin feil at Fagermo bruker han som spiss, det er jo greit.
              Men jeg vil alltid irritere meg over spillere som ikke gir alt. Spesielt over tid. Der har Jatta mye å hente og det har dessverre ikke noe å si hvor gammal man er i forhold til innsats.
              Enig i at det kan bli for mye enspora negativitet dog.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Det er ikke Jatta sin feil at Fagermo bruker han som spiss, det er jo greit.
                Men jeg vil alltid irritere meg over spillere som ikke gir alt. Spesielt over tid. Der har Jatta mye å hente og det har dessverre ikke noe å si hvor gammal man er i forhold til innsats.
                Enig i at det kan bli for mye enspora negativitet dog.
                Det jeg synes er litt merkelig er at omtrent fra dag 1 da Udahl kom, så har DEF pushet Udahl hardt om at han måtte ta steg fysisk og i presspillet. I Fana og Åsane så Udahl ut som en luksusspiller også. Forvandlingen er lett å se også, så Udahl har tatt store steg på det området. Er heller ikke mange spisser i Eliteserien som er så «på» som Udahl er i den fasen av spillet. Ikke mange spisser vi har hatt som er så aggressiv i presset som Udahl ofte er, eneste jeg kommer på nå i farta er Markus Pedersen. Hvorfor ikke DEF er like nådeløs mot Jatta på det området, det lurer jeg på. Men kan hende at DEF fokuserer på andre ting han kan utvikle mer. Men DEF kan jo dette bra han, har jo drevet med utvikling av unge spillere lenger enn de fleste her i landet. Så må jo tro at DEF mener at gevinsten kan bli høy, til tross for at han ikke er der enda. En ting er sikkert ihvertfall, sjefen har stor tro på han. Håper han lykkes, men kan være en god ide å sende han på lån en sesong og se an utviklingen.

Comment

Det jeg synes er litt merkelig er at omtrent fra dag 1 da Udahl kom, så har DEF pushet Udahl hardt om at han måtte ta steg fysisk og i presspillet. I Fana og Åsane så Udahl ut som en luksusspiller også. Forvandlingen er lett å se også, så Udahl har tatt store steg på det området. Er heller ikke mange spisser i Eliteserien som er så «på» som Udahl er i den fasen av spillet. Ikke mange spisser vi har hatt som er så aggressiv i presset som Udahl ofte er, eneste jeg kommer på nå i farta er Markus Pedersen. Hvorfor ikke DEF er like nådeløs mot Jatta på det området, det lurer jeg på. Men kan hende at DEF fokuserer på andre ting han kan utvikle mer. Men DEF kan jo dette bra han, har jo drevet med utvikling av unge spillere lenger enn de fleste her i landet. Så må jo tro at DEF mener at gevinsten kan bli høy, til tross for at han ikke er der enda. En ting er sikkert ihvertfall, sjefen har stor tro på han. Håper han lykkes, men kan være en god ide å sende han på lån en sesong og se an utviklingen.
                  Er vel godt mulig han er «nådeløs» mot Jatta også, men ikke i offentlighet? Jatta er 19, Udahl er tross alt 25. Uavhengig av ferdigheter vil jeg mene det fordrer forskjellige måter å forholde seg til spilleren.

Comment

Hvor vil du sende han på lån da ?
                    han spiller jo hver uke iPostnord. Tviler på at noen i OBOS vil gi han mye spilletid, Skeid fks som ligger i bunnen har jo bedre spisser.

Comment

han spiller jo hver uke iPostnord. Tviler på at noen i OBOS vil gi han mye spilletid, Skeid fks som ligger i bunnen har jo bedre spisser.
                      Send han og Skaret til Grorud så holder vi kanskje de oppe

Comment

er ikke sikkert det stemmer. Fotball er merkelig sånn, en kan mislykkes i en klubb, for så å lykkes i en annen. Kan være spillestilen til klubben din eller hvordan andre klubber legger opp taktikken mot laget ditt og ikke minst selvtillitt.

Comment

Originally posted by Gorg View Post

Er vel godt mulig han er «nådeløs» mot Jatta også, men ikke i offentlighet? Jatta er 19, Udahl er tross alt 25. Uavhengig av ferdigheter vil jeg mene det fordrer forskjellige måter å forholde seg til spilleren.
                          Absolutt! Og forskjellige virkemidler mot forskjellige spillere. Noen tar steg ved å være litt ute i kulda.
                          Husker vi venta i flere sesonger på at Stengel skulle ta steg, men først når Deila satt han på benken over tid, så tok han de stegene.

Comment

Viktig kamp mot Asker i kveld, vinnes den, er luka til Asker på 6 poeng..

Comment

Ja, utrolig viktig kamp, taper vi, er vi på nedrykksplass.
                              vi mangler noen spillere på g16 landslaget.
                              Burde kanskje vurdere å bruke Bjørdal ikveld.

Comment

For dem som ikke følger kampen på Direktesport: Det står 1-3 i favør VIF til pause. Mål av Dicko Eng (straffe), Jones Elabdullai og Siddi Jatta. Livlig kamp! Edit: Dicko Eng satte det tredje også.
                                Last edited by Farmor; 08.08.2022, 19:06.

Comment

Working...
                                X