Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Frode Johnsen til Vålerenga?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frode Johnsen til Vålerenga?

Så på TV2 sporten at Vif er interresert i Johnsen.

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tip...icle612796.ece

Står ikke noe særlig om engas interrese, men Reka sa han var aktuell, siden Flo er den eneste target spissen eller noe sånt, og han er ofte skadet.

Vil vi ha Frode?

Re: Frode Johnsen til Vålerenga?

Hvis vi ikke kan få Rushfeldt, Helstad eller Braathen, så er vel Frode Johnsen en av de beste spissene vi kan "få".

Men i bytte med Gashi (som RBK hadde vært inne på i diskusjonene i fjor og som ble nevnt på TV2) - NEI TAKK!!!

Comment

Herregud, trodde det var en grunn til at Levan ble kjøpt? Nå syns jeg man må slutte å mase på spisskrise, og heller bruke de spissene man har!

Og Roberts gjorde da et bra innhopp på tampen i går?

Comment

I stedet for Johnsen som blir kjøp + forholdsvis høy lønn, vil jeg heller ha Rushfeldt og være med på lønnsbudrunden, og er gratis(men tipper han drar til Tromsø). Ingen kommer før til sommer'n, og begge er 32.

Håper i hvertfall det fortsatt er uaktellt å bytte Gashi mot Johnsen.

Mvh Stefan

Comment

å bytte mot Gashi er nødt til å være en dårlig spøk!

Javel, vi trenger spiss, men Gashi vekk er noe jeg helst aldri vil oppleve. Den mannen er hellig.

End of discussion.

Alderen til Johnsen vil tilsi at han er verdt 1-2 milioner. Om et år eller to kan Gashi fort være verdt det tidobbelte.
          Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

> Herregud, trodde det var en grunn til at Levan ble kjøpt? Nå syns jeg man må slutte å mase på spisskrise, og heller bruke de spissene man har!

> Og Roberts gjorde da et bra innhopp på tampen i går?

Melkadze og Roberts er totalt forskjellige spillertyper fra Frode Johnsen. En spiss er ikke en spiss, selv om det er sånn i Football Manager på PC'en.

Forøvrig grøsser jeg med tanken på Johnsen i Enga-drakta.

Comment

man grøsset vel litt i starten når Jan Derek kom fra lyn? tror F. Johnsen kan bli en hit jeg, hvis han hommer. han herja for rbk seinest i går mot start..

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 22:34 skrev eirikh:

> man grøsset vel litt i starten når Jan Derek kom fra lyn? tror F. Johnsen kan bli en hit jeg, hvis han hommer. han herja for rbk seinest i går mot start..

---------

Nå har ikke JDS blitt den største hiten i Enga (enda ).

Comment

Takker glatt ja til Frode Johnsen, selv om jeg ikke har særlig sansen for ham. Han scorer i det minste mål. Mange mål.

Comment

Av de som er aktuelle her, da med tanke på "target"spisser, så er det vel størst sannsynlighet at Enga går etter Rushfelt. Hvis man først skal gi mye penger for en spiss, så hadde jeg kanskje ønsket meg Arild Sungodt(LSK må vel selge noen snart, og sundgot scora 11 i fjor), Daniel Nanskog(Stavbrekk har vel ikke allverden av kroner. Og han scora 27 i 1 div. i fjor) og ev. Rune Lange da, hvis han blir skadefri, og skulle ønske seg hjem. Heller det, en å spytte masse spenn i den overfylte klubbkassa til Rosenborg for å få Frode Johnsen til Enga(Veit ikke kontraktlengden hans)....

Men uansett, VIF må ha inn noen.... Waalern, som håper og tror på Tore André Flo skal bli makker med en av de overnevnte...

Comment

Ja, jeg takker gjerne ja til Frode Johnsen, innbiller meg at han er en type som scorer uansett hvilken klubb han er i, ikke alle som gjør det.

Tror Levan kommer til å bli en hit og at flere av de unge kan slå til, dersom de får tillit.

Hadde vært fint med Rushfeldt og, passer fint på topp for oss, sterk og god. Når det gjelder Gashi så må vi beholde han, han er et arbeidsjern vi trenger!!
                      Linda

Comment

FJ står ikke øverst på lista mi akkurat, men samtidig er han garantist for mål. Vi sto og prata om det igår før kampen (så TV'n i VIP losjen) hvor rare RBK fansen er som har dissa han i så mange år, siden han alltid scorer. 10 min senere var han byttet inn og RBK ledet 2-0.

Etter å ha sett på CL ikveld er det nok Ronaldinho som står øverst på min liste...

Comment

Hva med Thorstein Helstad? Han er faktisk enda lenger fra fast plass enn F.J. Helstad er dessuten en mye større Goalgetter enn F. Johnsen. 10 mål mer ifjor taler for seg selv! Og jeg orker ikke å gå tilbake til den gamle lempingen pp til en stor sterk spiss lenger. Funket hvertfall ikke med Muri igår.

Comment

Ja takk!

Comment

Synes Frode Johnsen er noe undervurdert, vil gjerne ha han til enga.

Ville heller hatt Braathen, Helstad eller Rushfeldt men Johnsen er ikke langt bak

Comment

Working...
                              X