Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Farvel Fagermo?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Farvel Fagermo?

Har ikke noe konstruktivt å si, bare følelser.
    Vi taper fortjent mot LSK, vi tapet fortjent mot Tromsø, vi burde tapt mot Ham Kam hjemme foran et fullsatt Vålerenga stadion.

Vi er inni vårt fjerde projekt siden 2008.
    Vi har hatt jævelig god tid på hvert projekt. Vi kan ikke gi Fagermo flere år med dette pisset vi blir servert. Fagermo skal ha, han bruker talenter! Ingenting å si på det. Men hvis prosjektet er å bruke ligaens yngste tropp, så ender vi som Stabæk.

Nei, vi har hatt økonomi til å hente etter trenerens ønske.
    Om Fagermo eller Jørgen har driti seg ut, det vet jeg ikke. Men det er nok en god blanding.

Jeg personlig var veldig positiv til Fagermo, breial type som passer oss. Men det funka ikke. Vi trenger nye ideer.
    Håper Jokke kan hjelpe oss å skaffe en ny hovedtrener som er under Jokke i hierarkiet.

Min mening:
    ​​​​​​
    Ut med Fagermo, hva er deres mening?

Enig! Ut med Fagermo! Kul type, men en udugelig trener!

Comment

Fy f... as.... Fagermo må jo være den verste treneren Enga noen sinne har hatt.... Den mest udugelige treneren noen sinne...

Comment

Det er et helvete å bli mobbet fordi den jubeldusten av en trener som Fagermo er trener hos oss... Jeg orker pokker meg ikke å bli mobbet lenger av den der latterlige personen der as,,,,,,, Blir ikke han pælmet til helvete nå så orker jeg ikke mer as...

Comment

Originally posted by Trym View Post
          Fy f... as.... Fagermo må jo være den verste treneren Enga noen sinne har hatt.... Den mest udugelige treneren noen sinne...
          Verre enn Harald Aabrekk?
          Olle Nordin?
          Keiko?
          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post

Verre enn Harald Aabrekk?
            Olle Nordin?
            Keiko?
            Hva har de hatt av ressurser?
            Fagermo har kunnet peke på hva han ville ha.

Samme som Deila.

Kan være sportssjefen som har driti seg ut, men Fagermo har hatt øverste ansvar. Han er over sportssjefen i hierarkiet. Da sier det seg selv at han bør ta 100% av ansvaret.

Eller?

Comment

Trodde ikke det var mulig å få en enda dårligere trener enn Deila, men det klarte Vålerenga. Vi kommer til å slite helt til han engang forsvinner ut av Valle.

Comment

https://www.vg.no/sport/fotball/i/Kz...-historieloese

Comment

Fagermo var aldri min favoritt da han kom men på det tidspunktet var alt bedre enn Deila. Og han snudde min pessimisme til optimisme etter en god 2020 sesong. Men vi ser nå at etter 2020 peker pila mer og mer nedover og den blir tyngre å snu igjen for hver kamp som går.

Ja Fagermo bør skaffe resultater asap eller så er det bye bye og takk for forsøket. Det som holder meg litt igjen i forhold til dette er at nå opplever vi dette med tredje trener på rad og da stiller jeg spørsmål om dette kun handler om treneren eller stikker det dypere enn som så? Hvem er egentlig sjefen på Valle og da snakker jeg ikke om hvem som er det på papiret men om den/de som trekker i de tyngste trådene. Forsurer dette mye? Er spillerne nødvendigvis de enkleste å ha med å gjøre og hvor mange evt råtne epler er det i kurven? Får gutta rikelig med tilbakemeldinger både gode og dårlige?

Jeg sitter med en følelse av at det foregår mer bak kulissene enn vi er klar over som forsurer. Kan selvsagt være jeg tar feil.

Hvordan klarer to tidligere assistenter hos oss å skape ett vinnerlag av ett lag som spilte i Obos i 2020?

Og hvem vil man ha inn som ny trener?

Comment

Få den mannen til helvete vekk i morgen tidlig. Kan umulig få kampen mot rbk.

Comment

Ut med Fagermo! Jeg kunne tenke meg at dem ser til utlandet hvis det blir aktuelt med en ny trener.
                      Men jeg er redd styret kommer til å gi han tillit en stund til.

Meget spent på medlemsmøte 7.juni.

Comment

Originally posted by Vader View Post
                        Fagermo var aldri min favoritt da han kom men på det tidspunktet var alt bedre enn Deila. Og han snudde min pessimisme til optimisme etter en god 2020 sesong. Men vi ser nå at etter 2020 peker pila mer og mer nedover og den blir tyngre å snu igjen for hver kamp som går.

Ja Fagermo bør skaffe resultater asap eller så er det bye bye og takk for forsøket. Det som holder meg litt igjen i forhold til dette er at nå opplever vi dette med tredje trener på rad og da stiller jeg spørsmål om dette kun handler om treneren eller stikker det dypere enn som så? Hvem er egentlig sjefen på Valle og da snakker jeg ikke om hvem som er det på papiret men om den/de som trekker i de tyngste trådene. Forsurer dette mye? Er spillerne nødvendigvis de enkleste å ha med å gjøre og hvor mange evt råtne epler er det i kurven? Får gutta rikelig med tilbakemeldinger både gode og dårlige?

Jeg sitter med en følelse av at det foregår mer bak kulissene enn vi er klar over som forsurer. Kan selvsagt være jeg tar feil.

Hvordan klarer to tidligere assistenter hos oss å skape ett vinnerlag av ett lag som spilte i Obos i 2020?

Og hvem vil man ha inn som ny trener?
                        Vil ha inn noen med nye tanker om måten å spille på. Vi appellerer ikke til publikum med denne spillestilen dessverre, morsomt når det funker, problemet er at det skjer så sjeldent. Vi må bli mer direkte og så må vi lære oss å avslutte angrepene våre med en god blanding av skudd og innlegg. Nå mister vi ball og blir kontret i senk gang på gang..

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
                          Få den mannen til helvete vekk i morgen tidlig. Kan umulig få kampen mot rbk.
                          Det tør jeg nesten sette hele boliglånet mitt på at han gjør.

For det første er ikke Vålerenga en klubb som pleier å sparke trenere i sesong, særlig ikke første halvdel. Jeg kan ikke etter beste evne huske at det har skjedd i min tid.

For det andre tror jeg vi supportere er mer utålmodige enn klubbens ledelse, og jeg tror Fagermo har ganske stor innflytelse og respekt internt - lik det eller ei.

For det tredje - mannen er ikke «tidenes verste», «udugelig» eller engang «verre enn Deila». Han er en av ganske få trenere som har tatt seriemedalje med VIF, så sent som i 2020 og det på første forsøk, og han gjorde Odd - Odd! - til et stabilt topplag i Eliteserien. Da er du ikke udugelig. Mannen kan fotball og han kan yrket.

Det som er et faktum er at han ikke leverer nå, og han har ikke en strålende fjorårssesong på kredittkortet slik han hadde i 2021. Og fotball er ferskvare, og uansett hvor trygt en trener tilsynelatende kan sitte, kan det rakne ganske fort hvis media lukter blod og en stor del av fansen begynner å bli høylytte.

Han begynner nok å få dårligere tid enn han hadde sett for seg, Fagermo, men han leder garantert laget mot RBK. Og det kan jeg forsåvidt leve med, om enn så vidt, enn så lenge.

Comment

Fagermo må vise noe i løpet av året. Fullstendig sirup etter tre år går ikke. Da er tre år mer enn nok

Kunne vi ikke hatt et samarbeid med KFUM? F eks Jatta og Tobias kunne lånes ut dit. Når de dominerer der er de klar for Enga. Vi må jo stille med spillere som kan spille laget opp i toppen - nå!

I dag ble Dønnum og Osame spist opp i duellene. Da er det viktig at andre står frem som råskinn og ballvinnere. Men det blir for lite variasjon og kvalitet, og for lite evner i duellene. Da blir spillerne usikre og feiler altfor mye.

Oldrup er en brukbar defensiv kriger, men har teknikk og tempo fra fortiden

LSK har massevis av høyde og fysikk. Vi må ha råskinn nok til å stå imot de. Så må vi være klart bedre enn dem på noe. Samlet sett er våre 11 kanskje litt bedre teknisk, men ikke så mye at det monner. Og vi er slett ikke raskere. Er vi smartere? Jeg trokke på det ass.

da det kom rykte om at Strand var aktuell skreiv jeg her at det var katastrofe. Ikke fordi Petter Strand er så dårlig, men fordi det er helt feil retning. Strand har ikke kvaliteter som er noe spesielt i eliteserien. Ganske bra på løp og slikt, men ikke noe mer. Vi kan ikke fylle laget med fysisk lette spillere som er mer eller mindre middels ellers. Vi blir kriget i senk. Spillere i Enga må ha markerte og tydelige kvaliteter, enten fart eller teknikk eller duellkraft. Vi kommer ikke opp i toppen uten skikkelige kvaliteter.

Fagermo har feilberegnet midtbanen fullstendig. Han må kunne justere seg der hvis det skal være noen sjans i Enga. Alt pratet om kontinuitet er bare bullshit. Det er greit om det er bare noe han sier, men om han mener det er det ille. Vi hadde et nødlandslag en gang med spillere som knapt hadde sett hverandre før. Men de klarte å levere en anstendig krigerkamp. Manglende krigerevner har ingenting å gjøre med å være samspilt og det der. Man skal kunne rullere og stokke på et lag, men likevel levere en god krig.

Comment

Fytte faen as.... Leder han laget mot Rbk så nekter jeg å følge laget resten av sesongen....

Comment

Working...
                              X