Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Rosenborg, søndag 29. mai 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Rosenborg, søndag 29. mai 20:00

Kjør.....!
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Vel, heldigvis er ikke RævBK i form dem heller. Kan tippe begge veier dette. Får håpe gutta ble smitta av innsatsviljen til LSK sist kamp.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Siste oppdatering fra Mehran var ca 9000 solgte billetter. Får håpe det dukker opp en del som kjøper billetter på stadion / i siste liten.
      Det burde være over 10.000 mot RBK selv om vi har hatt en elendig start på sesongen.

Med tap her så er vi langt nedi sumpa, med seier så kan vi fortsatt ha mål om topp 4.
      Det er mye som kan skje og under 1/3 av sesongen er spilt.
      Eksempelvis har Viking hatt en god sesong så langt, de har 2 fler kamper spilt og har 11 poeng mer enn oss.
      Vinner vi de 2 er vi "kun" 6 poeng bak.

Jeg tror disse starter:

Haug
      Hedenstad - Bjarnasson - Tollås - Zuta
      Strand - Oldrup - Bjørdal
      Dønnum - Kjartansson - Osame

Jeg håper disse starter:

Haug
      Strand - Odin - Bjørdal
      Dønnum - Udahl - Osame

Alle til valle!

Comment

Jeg kjenner meg litt fotballdeprimert. Men det er viktig å støtte laget for de som er sterke nok til det. Vise spillerne at de har støtte!

Comment

Klar til kamp og i dag tror jeg vi vinner, Reka liker jo å bli pissa på eller hvordan var det dette var igjen?

Comment

Originally posted by ballballball View Post
            Siste oppdatering fra Mehran var ca 9000 solgte billetter. Får håpe det dukker opp en del som kjøper billetter på stadion / i siste liten.
            Det burde være over 10.000 mot RBK selv om vi har hatt en elendig start på sesongen.

Med tap her så er vi langt nedi sumpa, med seier så kan vi fortsatt ha mål om topp 4.
            Det er mye som kan skje og under 1/3 av sesongen er spilt.
            Eksempelvis har Viking hatt en god sesong så langt, de har 2 fler kamper spilt og har 11 poeng mer enn oss.
            Vinner vi de 2 er vi "kun" 6 poeng bak.

Jeg tror disse starter:

Haug
            Strand - Oldrup - Bjørdal
            Dønnum - Kjartansson - Osame

Jeg håper disse starter:

Haug
            Strand - Odin - Bjørdal
            Dønnum - Udahl - Osame

Alle til valle!
            Du får det nesten som du vil:
            https://www.vif-fotball.no/nyheter/thiago-holm-starter

Thiago starter sentralt. Ellers er ballballballs antatte startoppstilling helt rett såvidt jeg kan se.
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Vi er favoritter hos Norsk Tipping:
              H: 2.00 - U: 3.65 - B: 3.40

Vi har ikke tapt hjemme i år (kun 3 kamper, men dog).
              I fjor hadde vi kun ett tap hjemme gjennom hele sesongen og året før ingen.
              Rosenborg har ikke vunnet borte i år - enda…

Vi krysser fingre og tær for at Norsk Tipping veit hva de holder på med og at statistikken er på vårt lag.

Thiago fra start gleder!

God kamp!

Comment

Moro så lenge det varte. Typisk om Haug skal ha en dårlig dag på jobb.

Comment

Drøyt 7 minutter før den første lå i nettet bak Haug… På hjemmebane… Nå må vi trøkke på for en rask utligning hvis ikke blir det fort flere i sekken på kontringer.

Og ja, det lønner seg ofte å skyte fra litt distanse (må ikke innenfor 5 meteren før det avsluttes).

Syretest for moral og motspill dette her, men er redd Reka er et par knepp skarpere enn DEF akkurat på det…
                  \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Jeg trodde vi hadde en god keeper…

Comment

Vi vil for evig og alltid være de hjelpeløses hjelper!

Comment

Vi henger ikke sammen i det hele tatt. Midtstopperne våres er helt på bærtur, tror ikke de hadde vært god nok for 1 divisjon.

Comment

Har kjartanson vært nær ballen etter 30 min? Vi gir bort mål og er vaksinert mot skåringer kan bli en spennende høst det her.
                          En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Prioriterte juniorkamp med egne barn i dag, og åpenbart et riktig valg. Hørte på radio at vi dominerte de første 10-12 min, så dette er vel da så erketypisk Enga det kan bli. Behøver ikke være der for å se for meg trillinga fra side til side, bare avbrudt av kontringer og mål mot.

Og til de som tenkte at sesongen allerede er over - det er nok ønsketenkning.

Comment

Gir litt flashback til en kamp mot RBK for noen år siden når de spilte voksenfotball og tok ut Abu på samme måte de fikset Odin nå. Mange erfarne spillere med fysikk som leker med lette tekniske spillere. Osame får en liten realitetssjekk og det samme gjør nok Odin (synes han virket vel avslappet til tider). Får håpe de våkner snart eller så kan dette fort bli stygt.

Comment

Working...
                              X