Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aalesund-Vålerenga, søndag 19 juni 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aalesund-Vålerenga, søndag 19 juni 20:00

Landslagspausen er over og vi har vunnet hovedkamp for runden kl 20:00.
    Mulig vi slipper gørra fra kjeften til Skullerud siden han har meldt overgang til Nent.
    Nok om det. Dette blir første test på om Fagermos utsagn om en annen taktikk bare er prat eller om vi faktisk får en endring.
    Lars Arne Nilsen er kjent for defensiv tankegang så her lukter det buss fra hjemmelaget lang vei.
    Dermed er det gitt hva som skal til for å få med seg poeng; vi må score først og vi må ikke ha alle de hodemistene som har prega oss hittil.
    Ivan er visstnok tilbake så da får han vel sin siste bortekamp for oss. Aner ikke hvem som skal spille sammen med han i midtforsvaret da. Tror jeg ender med Nation for Bjarnason har vært helt krise. .
    Hvis Odin også er ute så er vi svekka der også. Ellers tenker jeg at Udahl like gjerne kan starte, spesielt hvis Ørnen uansett er på vei bort.
    Da ender vi vel med:
    Haug
    Hedenstad-Nation-Ivan-Zuta
    Bjørdal-Jensen-Strand
    Dønnum-Udahl-Sahraoui

Tror seier er mulig.
    Satser 200 på det.
    Gimme hope johanna

Comment

Nå er jeg veldig spent på hvordan landslagspausen er brukt, og om det blir noe fremgang på spill mot 541.
      Jeg tror vi kan klare en uavgjort, men mest sannsynlig taper vi denne.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Nå er jeg veldig spent på hvordan landslagspausen er brukt, og om det blir noe fremgang på spill mot 541.
        Jeg tror vi kan klare en uavgjort, men mest sannsynlig taper vi denne.
        Tradisjonelt er vi jo elendige etter slike pauser, men nå var vi jo så dårlige før pausen, så kanskje det blir omvendt.

Comment

Laber interesse til den kampen her ser jeg, men forståelig er det også..
          Håper noen dager fri har jo godt for laget.

Støtter laguttaket til Loffen, men håper på Christensen inn for Strand. Også tror jeg nok Kjartansson starter også.

Comment

Originally posted by Blue 1978 View Post
            Laber interesse til den kampen her ser jeg, men forståelig er det også..
            Håper noen dager fri har jo godt for laget.

Støtter laguttaket til Loffen, men håper på Christensen inn for Strand. Også tror jeg nok Kjartansson starter også.
            Som jeg skrev i ryktetråden: Ørn er ferdig i klubben, og vi starter derfor Udahl. Deilig!

Comment

Har registrert at du har skrevet StenzEnga, men Kjartansson er ikke bekreftet solgt så vidt meg bekjent? Uansett ikke noe imot at Udalh starter, tvert imotGutten fremstår som ydmyk, seriøs og hardtarbeidende. Håper han får flere kamper å bise seg frempå. Men hadde ikke vært dumt med par scoringer fra han allerede i kveld

Comment

I dag MÅ vi vinne. I skrivende stund ligger vi på kvalikplass i og med at HamKam, Haugesund og Sandefjord leder sine kamper like før slutt.

Greit med sen TIL-scoring. Og et nytt Odd-tap.
                Last edited by Trazan Apansson; 19.06.2022, 18:56.

Comment

Godt å se Udahl få sjansen i dag. Dette er jo en bekreftelse på at ørnen er ferdig,
                  Noe som er bra synes jeg.

Jeg har trua på Udahl. Men han må få spilletid!!
                  Litt nervøs med dette forsvaret..

3 poeng er det eneste som er godt nok.

Comment

Udahl har åpnet bra, bevegelig og spillbar!

Comment

Men Strand har åpnet håpløst.. elendig forsøk på pasning Osame og håpløse mottak. Håper han stepper opp!

Comment

Hei hvor det går

Comment

Det er så ræva, Osame og Strand gjør alt for ikke å utnytte Udahl sin stuss og så tar de tak på topp hos Aalesund, helt utrolig..

Comment

Jeg er så dritt lei av midtbanen som roter bort ballen i farlige situasjoner

Comment

Med så lav sol så er det egentlig utrolig at vi ikke har forsøkt i skyte mer. Alle, ALLE, andre lag hadde skutt keeper i filler med et slikt utgangspunkt.
                              VAR, nei takk!

Comment

Working...
                              X