3. runde i cupen mot Glimt. Seier her vil gi en god følelse og boost inn mot neste kamp.. Kjør!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
NM: Vålerenga - Bodø/Glimt, 29. juni 20:15
Collapse
X
-
Vålerengas startellever mot Bodø/Glimt:
Magnus Sjøeng – Vegar Eggen Hedenstad, Jonatan Tollås Nation, Ivan Näsberg, Leonard Zuta – Henrik Bjørdal, Tobias Christensen, Petter Strand – Amor Layouni, Seedy Jatta, Osame Sahraoui.
Dagens startoppstilling ifølge Dagsavisen. Jatta som spiss fra start...piss meg i øret ass!
Comment
-
Originally posted by EnsjoRebell View PostVålerengas startellever mot Bodø/Glimt:
Magnus Sjøeng – Vegar Eggen Hedenstad, Jonatan Tollås Nation, Ivan Näsberg, Leonard Zuta – Henrik Bjørdal, Tobias Christensen, Petter Strand – Amor Layouni, Seedy Jatta, Osame Sahraoui.
Dagens startoppstilling ifølge Dagsavisen. Jatta som spiss fra start...piss meg i øret ass!
skjønner ikke hvorfor Fagermo setter Jatta før Dicko hele tiden..
Comment
-
Det er veldig vanskelig å se hvor målene skal komme fra, og med en ung debutant i kassa ville det være mye å forlange smultring bakover. Seier her ville være en aldri så liten cupbombe.
Men cup er cup, og man drar til Valle med frisk sangstrupe og godt humør. Sola skinner, og seier er bare bonus.
Jeg hadde også gjerne sett unge Dicko fra start, men han vurderes kanskje ikke som aktuell som spiss?
Comment
Comment