Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NM: Vålerenga - Bodø/Glimt, 29. juni 20:15

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ziggy75 View Post

Vet aldri hvordan utfallet hadde blitt, kanskje om vi hadde tatt litt bedre vare på kontringene våre igår, så hadde vi vunnet uansett.
    Ville satt penga mine på at Glimt hadde straffa oss hardere, om vi hadde gitt de mer rom.
    Er egentlig møkkalei at vi skal være de som underholder, hjemme som borte, så for min del kan VIF kjøre på slik resten av sesongen. Fotball er ferskvare, tabellen ljuger aldri osv, så parker bussen NÅ, og ta de poenga som trengs for å ikke rykke ned.
    ​​​​
    Det burde gå an å stramme opp defensivt uten å parkere bussen helt som i går resten av sesong. Det funket fint i 2020.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Det burde gå an å stramme opp defensivt uten å parkere bussen helt som i går resten av sesong. Det funket fint i 2020.
      Jeg var litt sarkastisk, men tror måten vi spilte på var den måten som ga oss størst sjanse til å vinne. Men håper ikke vi legger oss like lavt hjemme mot KBK, men det hadde ihvertfall vært veldig kynisk. Michelsen har sikkert planen klar allerede hvordan han skal sabotere spillet vårt, så kan vi heller overraske dem med å ikke spille slik vi gjør til vanlig. Så lavt vi lå igår passer best mot Glimt, og kanskje Molde, ikke så mange av de andre lagene. Men hvorfor er det så dumt at vi gjør det samme, som andre gjør mot oss? Er nesten sånn at vi skal ha et handikap, bare fordi vi er Vålerenga.
      ​​​​​
      ​​​​​​
      ​Og er ikke sikkert at det som funka i 2020, hadde fungert like godt i 2022.
      ​​​

Comment

Working...
      X