Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga, 17. juli 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sarpsborg 08 - Vålerenga, 17. juli 18:00

Ny kamp, nye muligheter.
    Sarp fikk bank i Bodø sist og har sluppet inn mye mål de siste 3 kampene.
    Generelt har de svingt voldsomt i prestasjonene.

Jeg får fortsatt frysninger av den fæle sorten når jeg tenker på fjorårets kamp i Sarpsborg. Måten vi rota bort den kampen på, var helt krise.

Noen som så treninga på fredag der vi spilte 11 mot 11? Antar det var noen hint der om laget i morra.

Med den situasjonen vi er så er vel uavgjort helt ok. Sarp er et ok kontringslag men dårlig på å styre kamper. Ser ikke noen grunn til at vi skal bidra med å spille bra fotball. Vi får la de få spillet og gå for kontringer selv. Dog, vi har jo vært grusomme på kontringer hittil i 22.
    Utfordring å gå for taktikk her, altså...

De 5 bakerste i morra er som vanlig gitt. Kan vi håpe på at Odin holder 1 omgang? Udahl må vel få sjansen fra start. Noen som vet status på Bjørdal?

Det skal være godt mulig å ta med seg poeng herfra. Tar vi alle 3 så får vi et lite pusterom før Viking hjemme. Det hadde vært deilig.

Udahl er nok rimelig bænkers fra start ja
    Blir nok ikke mange overraskelser i 11'ern.
    Osame, Udahl og Layouni øverst.
    Midtbanen er jo litt usikker da, med tanke på formen til Odin og Bjørdal...Men hvis de fremdeles er ute blir det vel
    TC - Oldrup - Strand
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
      Udahl er nok rimelig bænkers fra start ja
      Blir nok ikke mange overraskelser i 11'ern.
      Osame, Udahl og Layouni øverst.
      Midtbanen er jo litt usikker da, med tanke på formen til Odin og Bjørdal...Men hvis de fremdeles er ute blir det vel
      TC - Oldrup - Strand
      Udahl, bænkers og Fagermo… Antar ironi her…

Comment

Tre av Sarps midtbanefolk har over 20 målpoeng. De har også flere med mange poeng. 3 av VIFs midtbane har 4 målpoeng!

Spørsmålet må bli: Er det spillerne eller treneren som er for dårlig?

Comment

Originally posted by zeta View Post
          Tre av Sarps midtbanefolk har over 20 målpoeng. De har også flere med mange poeng. 3 av VIFs midtbane har 4 målpoeng!

Spørsmålet må bli: Er det spillerne eller treneren som er for dårlig?
          Er vel et damelag som reiser hjem fra England hvor det samme diskuteres. Må si at det er mange likheter, spillere brukes på «feil» plass, har høy ballprosent og mange pasninger i bakre rekker, ingen plan B etc

Comment

"PS! Henrik Udahl fikk seg en smell i duellen med KBK-keeperen før sin første scoring, og Petter Strand pådro seg en liten skade i ribbeinet i samme kamp. Begge to er usikre til søndagens kamp, opplyser Fagermo til Dagsavisen torsdag."

To dager siden torsdag da men....Jatta fra start da? Kjøh! :/

Comment

Originally posted by EnsjoRebell View Post
              "PS! Henrik Udahl fikk seg en smell i duellen med KBK-keeperen før sin første scoring, og Petter Strand pådro seg en liten skade i ribbeinet i samme kamp. Begge to er usikre til søndagens kamp, opplyser Fagermo til Dagsavisen torsdag."

I år så tar vi alt!
              Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by Trym View Post
                Udahl, bænkers og Fagermo… Antar ironi her…
                Det var ikke ment som ironi
                Nå viser det seg jo at Udahl kanskje har fått en liten smell i forrige kamp, så da faller uansett poenget bort....
                Hadde det ikke vært for smellen tror jeg han hadde vært bænkers ja
                vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by EnsjoRebell View Post

Sukk....Det skal sies at vi kanskje faktisk får bakrom å spille opp i mot S08, og vi har vel INGEN alternativer om Udahl er ute.....
                  Ikke akkurat et supert utgangspunkt....
                  vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Ny kamp, nye muligheter.
                    Sarp fikk bank i Bodø sist og har sluppet inn mye mål de siste 3 kampene.
                    Generelt har de svingt voldsomt i prestasjonene.

Jeg får fortsatt frysninger av den fæle sorten når jeg tenker på fjorårets kamp i Sarpsborg. Måten vi rota bort den kampen på, var helt krise.

Noen som så treninga på fredag der vi spilte 11 mot 11? Antar det var noen hint der om laget i morra.

Med den situasjonen vi er så er vel uavgjort helt ok. Sarp er et ok kontringslag men dårlig på å styre kamper. Ser ikke noen grunn til at vi skal bidra med å spille bra fotball. Vi får la de få spillet og gå for kontringer selv. Dog, vi har jo vært grusomme på kontringer hittil i 22.
                    Utfordring å gå for taktikk her, altså...

De 5 bakerste i morra er som vanlig gitt. Kan vi håpe på at Odin holder 1 omgang? Udahl må vel få sjansen fra start. Noen som vet status på Bjørdal?

Det skal være godt mulig å ta med seg poeng herfra. Tar vi alle 3 så får vi et lite pusterom før Viking hjemme. Det hadde vært deilig.
                    Odin ligger et sted mellom 30 og 45 min

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Det var ikke ment som ironi
                      Nå viser det seg jo at Udahl kanskje har fått en liten smell i forrige kamp, så da faller uansett poenget bort....
                      Hadde det ikke vært for smellen tror jeg han hadde vært bænkers ja
                      Han har jo fortjent å starte i tidligere kamper uten å få det så at han skulle få det nå syns jeg ikke helt lå i kortene selv om jeg er helt enig i det du sier.

Comment

Originally posted by Trym View Post

Han har jo fortjent å starte i tidligere kamper uten å få det så at han skulle få det nå syns jeg ikke helt lå i kortene selv om jeg er helt enig i det du sier.
                        Hehe, han har ikke akkurat vært en tomålsscorer før nå da Og ingen benker en tomålsscorer når vi sliter enormt med uttelling
                        vif.managerleague.com

Comment

Helt merkelig å diskutere Udahl sålenge det eneste alternativet ikke holder mer enn Postnord nivå.

Comment

Uten at jeg er noen historiker av høy klasse, men er ikke 08 ett av de lagene vi aldri vinner mot?

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
                              Uten at jeg er noen historiker av høy klasse, men er ikke 08 ett av de lagene vi aldri vinner mot?
                              Vel vi banka dem 4-0 på Intility i fjor hvis jeg husker riktig

Comment

Working...
                              X