Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga mot Viking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by hmchrist View Post

Nå er det sikkert noen som mener Gauseth er konstant dårlig også, men i denne analysen trekker han frem et øyeblikk med godt press fra nettopp Jatta, og han underbygger påstanden med levende bilder, så Jatta er kanskje ikke KONSTANT dårlig?
    https://www.eurosport.no/fotball/eli...61/video.shtml
    Jeg så Gauseth sin påstand, men det var nok ikke ment spesifikk på Jatta, men heller at laget som helhet fungerte bedre uten visse folk (ref: Kjartansson).
    Men du ser jo også der, at Jatta dasser avgårde, ingen sprint. Og du er nok ganske enig med meg, at det IKKE er noe problem å spille ut Jatta i den situasjonen der med hans tempo. Jatta har en kroppsholdning som ikke er bra, og når han ikke skaper resultater i form av mål eller pasninger, blir totalen for dårlig.
    Vi husker jo alle Tobias Grahn, som hadde samme holdning, men leverte til de grader framover. Da aksepterer vi jo det til dels iallefall.

Konstant dårlig er sikkert dårlig formulering av meg, men at han presterer under pari i hver eneste kamp er mer nyansert og presist kanskje.
    Totalen blir for dårlig med andre ord.
    Last edited by Flem; 26.07.2022, 14:25.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Nå er det sikkert noen som mener Gauseth er konstant dårlig også, men i denne analysen trekker han frem et øyeblikk med godt press fra nettopp Jatta, og han underbygger påstanden med levende bilder, så Jatta er kanskje ikke KONSTANT dårlig?
      https://www.eurosport.no/fotball/eli...61/video.shtml
      Jeg er enig i at Jatta ikke er konstant dårlig, men han er, etter min mening, ikke i nærheten av å vøre god nok. Det tror jeg heldigvis DEF har skjønt, og dem kommer nok til å signe en spiss snart.
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
      X