Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Ham-Kam-Vålerenga Søndag 14. aug klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Ham-Kam-Vålerenga Søndag 14. aug klokka 20.00

For en tid å være i live, vi gleder oss til kamp igjen!

Det er 18. serierunde og vi skal til Briskeby

Dommer: Tore Hansen (Feda IL) med Ass.dommer 1: Jon-Michael Knutsen (Løvenstad) og Ass.dommer 2: Jim Andre Alnes Dyb (Valder, IL - Fotball)

Ballgutter er ikke satt opp enda, men jeg antar at det er de som var i aksjon på Åråsen sist serierunde.

I serien har Ham-Kam 3-9-5 som gir 18 poeng og 20-21 i målforskjell de ligger på 6. plass
    Vi har 8-2-7 som gir 26 poeng og 29-26 i målforskjell.
    På hjemmebane har Ham-Kam 2-4-3 og 10-10 i målforskjell
    På bortebane har vi 3-1-5 og 14-17

Noen fun facts:
    Kun Sarp har færre uavgjorte enn oss, og ingen har flere uavgjorte enn Ham-Kam.
    Det er kun topp fire lagene som har sluppet inn færre mål enn Ham-Kam
    Sist gang Ham-Kam skårte 2 mål eller mer var i runde 11 (26. juni)
    Vinner vi med 4 mål eller mer så passerer vi Viking på tabellen

Ser vi på Sjøeng-tabellen så har vi full pott med 15 poeng 17-4 i målforskjell og og Ham-Kam har 2 poeng og 3-7 i målforskjell.

Ham-Kam har flust av penger etter å ha solgt Eriksen og denne gangen må Rørdølen Opsahl stå over grunnet utvisning sist. I Eriksens siste kamp tapte de kun med ett mål mot KBK, men etter at han dro har de tapt alle (alle 2-1 og alle borte mot rbk)
    Deres største profiler er Mega Elvis og Karate Kid (aka Enkerud)

Klanen melder om at det er satt opp buss for tog og det spekuleres i om vi får flere plasser. De holder på å pusse opp "stadion", men det er vel matta det er mest spenning rundt.

Ham-Kam fikk nytt kunstgress i 2019 som ga hele klubben et løft mente de. I første serierunde var Lillestrøm rasende og mente underlaget var forferdelig dårlig. Slaktet uvannet kunstgressbane: – Det må nesten være litt flaut - Eurosport

De var særlig sinte fordi gresset ikke ble vannet, Ham-Kam forsvarte seg med at de ikke har trent på vannet kunstgress bane (!) at det er for kaldt i Hamar til at rørene tåler vanning (det stemmer sikkert ennå), og at banen er slitt fordi den er kommunal og brukes 70 timer i uka. Gresset skal byttes neste sommer. TV2 har forsøkt seg på skop prisen og snakket med bukseløsenaboer for å finne ut av hvordan kvaliteten egentlig er på banen Fabrikken som var stengt (tv2.no). Jeg orket ikke lese hele denne, men jeg er overbevist om at det hadde vært både skremmende og tankevekkende om jeg hadde gjort det.

For vår del er det bare velstand om dagen
    Strandberg er klar, men det spørs vel om han slippes til på denne banen når vi sparte han sist.
    Tobias spilte en kjempe kamp sist og det har kommet bud på han, men det meste tyder vel på at Bjørdal får plassen sin tilbake igjen.
    Børven er på vei meldes det, men blir han i så fall med i troppen?
    Havner Skaret på benken eller leies han ut til Skeid?
    Bråtveit er også spilleklar, han var skadet sist, men nå bør han være klar igjen. I forkant av kampen sist sa man at Sjøeng måtte spille seg ut av laget før Bråtveit kom inn, men dette er første gang da man på kampdag kan velge.

Gjennomsnittsodds fra utenlandske spillselskap h 3 u 3,6 b 2,2
    Det betyr 45 % sjanse for Enga seier om oddsen er fair, men det må være en misforståelse for det vel fullstendig bankers at vi vinner denne.
    Vi skal jo sette klubb rekord med 6 seire på rad i øverste divisjon
    Klubb rekord med mer enn 3 mål i 4 kamper på rad
    Og sikkert mange flere rekorder enn det

Mest sannsynlig lag er vel:
    Sjøeng
    Hedenstad - Tollås - Oldrup - Zuta
    Odin
    Bjørdal - Strand
    Amor - Osame
    Udahl

Men Tobias, Bråtveit, Børven, Strandberg og kanskje andre vil vel gjerne melde seg på.

Vi får dele våre spådommer. Flere svar mulig.

43
    Ny klubbrekord med 6 på rad i øverste divisjon
    74.42%
    32
    Ny klubbrekord med mer enn 3 mål 4 kamper på rad
    34.88%
    15
    Uavgjort laget Ham-Kam gjør det igjen
    11.63%
    5
    Bananskall som vi håper vi glemmer så raskt som mulig
    6.98%
    3
    De 11 jeg skrev over starter
    51.16%
    22
    10 av de 11 jeg skrev over starter
    25.58%
    11
    Færre enn 10 av de jeg skrev over starter (kommenter gjerne)
    2.33%
    1
    Børven er med i troppen
    20.93%
    9
    Børven er ikke med i troppen
    51.16%
    22
    Verken Bråtveit, Børven eller Stranberg får spilletid
    53.49%
    23
    Bråtveit, Børven og eller Stranberg får spilletid
    18.60%
    8
    Udahl skårer igjen
    53.49%
    23
    Udahl skårer ikke
    20.93%
    9
    Noen blir utvist
    6.98%
    3
    Ingen blir utvist
    60.47%
    26
    Banen blir vannet
    16.28%
    7
    Det spares på vannet og andre tjuvtriks blir brukt
    48.84%
    21
    Banens forfatning blir et hett tema etter kampen
    25.58%
    11
    Vi får minst en skade
    23.26%
    10
    Ingen skader på våre
    30.23%
    13
    Vi signerer en annen spiller enn eller i tillegg til Børven før kampstart
    23.26%
    10
    Marcus Pedersen scorer for Kamma
    4.65%
    2
    Last edited by bohem33; 10.08.2022, 20:37.

Kudos for jobben du gjør med kamptrådene, må ta mye tid, verdsatt! tror jeg hadde nær full pott sist, satser på det samme denne runden da blir det i så fall en perfekt søndag, og påfølgende lett mandag.
    En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Originally posted by pedtom View Post
      Kudos for jobben du gjør med kamptrådene, må ta mye tid, verdsatt! tror jeg hadde nær full pott sist, satser på det samme denne runden da blir det i så fall en perfekt søndag, og påfølgende lett mandag.
      Takker! Jeg har svart belte i prokrastinering så da passer de perfekt inn i det. Om det ender som du har tippet så fortsetter jeg med kamptrådene for da har vi har vi nok en fin uke i vente.
      Imponerende med alt rett sist, selv bomma jeg på alt, det er jo en prestasjon det og.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post

Takker! Jeg har svart belte i prokrastinering så da passer de perfekt inn i det. Om det ender som du har tippet så fortsetter jeg med kamptrådene for da har vi har vi nok en fin uke i vente.
        Imponerende med alt rett sist, selv bomma jeg på alt, det er jo en prestasjon det og.
        Herlig tråd ja! Elsker disse! Man skal ikke undervurdere prokrastinering på høyt nivå!

PS: Er det noen måte å se hva jeg har stemt på?
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Enten så tror jeg Sjøeng står hele kampen, eller så lar vi Bråtveit få andre omgang.
          Strandberg spiller definitivt IKKE på den matta der oppe, kan jeg aldri tenke meg. Vi ser han i neste hjemmekamp.
          Børven vs Udahl er vanskeligere å spå, men tipper Børven får vente med debuten til neste hjemmekamp. Og ja, Udahl putter, seff. Easy.
          Gleder meg til å slå 2 klubbrekorder i en og samme kamp, også easy!
          Også tror jeg troppen din er rimelig riktig, men kanskje får Tobias starte en eller annen plass på grunn av at noen har fått en smell på trening
          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Herlig tråd ja! Elsker disse! Man skal ikke undervurdere prokrastinering på høyt nivå!

PS: Er det noen måte å se hva jeg har stemt på?
            Takk takk, jeg vet ikke om visningen er annerledes for meg fordi jeg starta tråden, men jeg får opp hvem som har stemt hva. På første står det 15 og blant andre deg. Du står også på nummer to, neste du står på er 10 av 11 starter, børven med i troppen, ingen utvist, spares på vannet (digget at alle regner med det) banen tema og ny spiller (siste).

Comment

Nå meldes det at Marcus Pedersen presenteres for Ham-Kam i morgen og da er spilleklar til kampen.
              Det liker jeg meget dårlig selv om han sikkert ikke er hundre prosent og vi uansett bør vinne.

Comment

Tviler på jeg husker hva jeg stemte, men får se. Tror vi tar denne, men spørs om tilstanden på banen. Børven er ikke Vålerenga spiller, og det er vi og ikke Ham-Kam som har 6. plassen.

Comment

Takk takk, jeg vet ikke om visningen er annerledes for meg fordi jeg starta tråden, men jeg får opp hvem som har stemt hva. På første står det 15 og blant andre deg. Du står også på nummer to, neste du står på er 10 av 11 starter, børven med i troppen, ingen utvist, spares på vannet (digget at alle regner med det) banen tema og ny spiller (siste).
                  Genious, fant ut av klikkinga nå, takker
                  vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                    Strandberg spiller definitivt IKKE på den matta der oppe, kan jeg aldri tenke meg.
                    Det samme har jeg tenkt.
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

TV2 har forsøkt seg på skop prisen og snakket med bukseløsenaboer for å finne ut av hvordan kvaliteten egentlig er på banen Fabrikken som var stengt (tv2.no). Jeg orket ikke lese hele denne, men jeg er overbevist om at det hadde vært både skremmende og tankevekkende om jeg hadde gjort det.
                      Satt småfull på bar og lo av denne så tårene trilla. Bartendern trodde jeg var i kjellern. Ikke slutt med disse fantastiske pre-match postene.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                        Satt småfull på bar og lo av denne så tårene trilla. Bartendern trodde jeg var i kjellern. Ikke slutt med disse fantastiske pre-match postene.
                        Veit ikke om jeg akkurat ler, etter å lest artikkelen.
                        Det gjelder å vite hva man betaler for.
                        Både for klubb, og alle andre.
                        Bare 14 stykker som har stemt på at Udahl skårer...
                        Patetisk

Takk for innsatsen din bohem33!
                        Hilsen bohem som har bikka 50.

Husk at for livets glade gutter, så går solen aldri ned.
                        (Det sto faktisk akkurat det, på de gamle skjerfa)
                        Smilefjes.
                        Last edited by ForesttGump; 11.08.2022, 05:07.

Comment

Marcus Pedersen er klar for HamKam skriver Aftenposten og Eurosport skriver at han etter alt å dømme får debuten mot oss.
                          Ham-Kam sier han har trent med dem i flere uker og at formen hans er stigende, men at de skal være tålmodige med han.
                          Det ligger altså i korta at han får spille mot oss, men neppe 90 min.
                          Last edited by bohem33; 11.08.2022, 10:15.

Comment

Endelig kampdag!
                            og veldig gøy at så mange har stemt
                            Dagsavisen skriver at laget i første innlegg starter.
                            Børven er med i troppen, det er ikke Strandberg så da må vi vente på han til Tromsø kampen som de fleste spådde.

mye optimisme nå. 31 tror på seier, 5 på uavgjort og 2 på tap. Hele 15 tror vi putter fire eller fler!
                            kun 8 av 30 trodde børven ville være i troppen, men det er han. To av tre tror de sparer på vannet og de fleste av Udahl skårer.

Dette må vi klare, tusen takk til alle som har tatt turen. Dere er viktige.

Kom igjen Enga!

Comment

Da var laget ute på VG Live.
                              Sjøeng, Udahl og Bjørdal for Tobias.

Comment

Working...
                              X