Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger - vinter 2022/20223

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bohem33 View Post
    Odin vil bli brukt som indreløper og ikke anker, Fagermo har vært tydelig på deg. Så veldig tynt på def midt.
    Ettersom vi ikke fikk inn en 6’er, så spørs det om det gjelder enda.

Comment

Odin vil bli brukt som indreløper og ikke anker, Fagermo har vært tydelig på deg. Så veldig tynt på def midt.
      Nå har DEF vært tydelig på mye som han ikke har fulgt opp, så det tar jeg med en klype salt enn så lenge

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        Ettersom vi ikke fikk inn en 6’er, så spørs det om det gjelder enda.
        Jeg håpet at vi skulle sette han ned som 6er igjen av den grunnen du nevner, men DEF var klar på det på Bohemen og da sa de jo også at ikke flere kommer inn. Men ja enig i at vi har mer bruk for han som anker siden vi stort sett bare har Oldrup der.

Comment

Jeg håpet at vi skulle sette han ned som 6er igjen av den grunnen du nevner, men DEF var klar på det på Bohemen og da sa de jo også at ikke flere kommer inn. Men ja enig i at vi har mer bruk for han som anker siden vi stort sett bare har Oldrup der.
          Hvis ikke Emilsen får en etterlengtet sjanse.

Comment

• Man må jo selvfølgelig sette sammen den beste ellveren, noe annet er jo galskap.
            Som indreløpere har vi Bjørdal, Riisnæs, Strand og Bully.
            Som DM har vi Olderup og Emilsen.
            Såfremt Emilsen ikke har tatt betydelige steg, er vi helt klart best tjent med å bruke Odin som DM.

Comment

• Originally posted by Blue 1978 View Post
              Tenker og det er sannsynlig at Holm drar til sommeren. Vi har ikke så mye valg mtp klubbens økonomi!
              Personlig synes jeg han har stagnert litt utviklingsmessig og det skal veldig mye til at vi får 50 mill eller mer slik DEF og Holm mente han var verdt. Blir int. å se om han brukes som def. mid eller IL.Jeg tror han starter i den dype rollen selvom jeg synes han egentlig passer bedre som IL av de to posisjonene eller som tier.. Han har heldigvis vært skadefri gjennom hele oppkjøringen så fysisk bør han være på plass. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe på en knallgod vårsesong så vi får et bra salg.
              Synes du er ganske hard mot Odin her. Ingen utvikler seg snorrett oppover hele tida, og han tok store steg i fjor sammenlikna med 2021. 50 mill er kanskje i overkant, men hvis vi hadde vært Glimt eller Molde hadde han kosta 100. Minst.
              Last edited by idle76; 02.04.2023, 20:18.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                Hvis ikke Emilsen får en etterlengtet sjanse.
                Helt enig i at han bør det og gjerne Riisnæs også tror de to sammen med Oldrup kunne utgjort en fin trio som rullerte der de unge spilte når de var i topp form og gamle far resten.

Men de Fagermo nevnte da han snakka om posisjonen (på bohemen torsdag) var kun Oldrup og Thorstensen og han vektla at sistnevnte var altfor ung til at man kunne kreve for mye av han tidlig. Håper det var en ren glipp at Riisnæs og Emilsen ikke ble nevnt.

Comment

• Borch er ikke klar for match i dag, som ikke er overraskende, men fikk meg til å lure på hvordan ståa er. Noen som har oppdatert status på skaden hans?
                  Har kontrakt ut sesongen, så det må kanskje tas et vanskelig valg om ikke altfor lenge.

Comment

• Originally posted by Krolla View Post
                    Borch er ikke klar for match i dag, som ikke er overraskende, men fikk meg til å lure på hvordan ståa er. Noen som har oppdatert status på skaden hans?
                    Har kontrakt ut sesongen, så det må kanskje tas et vanskelig valg om ikke altfor lenge.
                    Mener det siste jeg hørte var at han siktet på å bli klar til sommeren.

Comment

• Originally posted by Krolla View Post
                      Borch er ikke klar for match i dag, som ikke er overraskende, men fikk meg til å lure på hvordan ståa er. Noen som har oppdatert status på skaden hans?
                      Det valget bør jo ikke være så vanskelig da. Gi han en etårskontrakt der han får litt i lønn og bonuser for spilte kamper. Og som klubben kan forlenge, sånn at han ikke bare trener seg opp og drar.

Comment

Working...
                      X