Originally posted by bohem33
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger - vinter 2022/20223
Collapse
X
-
-
Originally posted by ziggy75 View PostEttersom vi ikke fikk inn en 6’er, så spørs det om det gjelder enda.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostJeg håpet at vi skulle sette han ned som 6er igjen av den grunnen du nevner, men DEF var klar på det på Bohemen og da sa de jo også at ikke flere kommer inn. Men ja enig i at vi har mer bruk for han som anker siden vi stort sett bare har Oldrup der.
Comment
-
Man må jo selvfølgelig sette sammen den beste ellveren, noe annet er jo galskap.
Som indreløpere har vi Bjørdal, Riisnæs, Strand og Bully.
Som DM har vi Olderup og Emilsen.
Såfremt Emilsen ikke har tatt betydelige steg, er vi helt klart best tjent med å bruke Odin som DM.
Comment
-
Originally posted by Blue 1978 View PostTenker og det er sannsynlig at Holm drar til sommeren. Vi har ikke så mye valg mtp klubbens økonomi!
Personlig synes jeg han har stagnert litt utviklingsmessig og det skal veldig mye til at vi får 50 mill eller mer slik DEF og Holm mente han var verdt. Blir int. å se om han brukes som def. mid eller IL.Jeg tror han starter i den dype rollen selvom jeg synes han egentlig passer bedre som IL av de to posisjonene eller som tier.. Han har heldigvis vært skadefri gjennom hele oppkjøringen så fysisk bør han være på plass. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe på en knallgod vårsesong så vi får et bra salg.Last edited by idle76; 02.04.2023, 20:18.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostHvis ikke Emilsen får en etterlengtet sjanse.
Men de Fagermo nevnte da han snakka om posisjonen (på bohemen torsdag) var kun Oldrup og Thorstensen og han vektla at sistnevnte var altfor ung til at man kunne kreve for mye av han tidlig. Håper det var en ren glipp at Riisnæs og Emilsen ikke ble nevnt.
Comment
-
Originally posted by Krolla View PostBorch er ikke klar for match i dag, som ikke er overraskende, men fikk meg til å lure på hvordan ståa er. Noen som har oppdatert status på skaden hans?
Har kontrakt ut sesongen, så det må kanskje tas et vanskelig valg om ikke altfor lenge.
Comment
-
Originally posted by Krolla View PostBorch er ikke klar for match i dag, som ikke er overraskende, men fikk meg til å lure på hvordan ståa er. Noen som har oppdatert status på skaden hans?
Har kontrakt ut sesongen, så det må kanskje tas et vanskelig valg om ikke altfor lenge.
Comment
Comment