Full av beundring for dere som tar turen vestover i dag. Heia VIF!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FKH - VIF, 6.11.22
Collapse
X
-
Originally posted by KarlMarxBeard View PostFull av beundring for dere som tar turen vestover i dag. Heia VIF!
Teoretisk kan vi få vår vante syvende plass, men jeg har liten tro på at Tromsø tar igjen vårt forsprang på 4 poeng og per nå 8 mål bedre målforskjell.
Men at formlaget odd kan ta igjen 2 poeng (i virkeligheten 3 siden de har mye dårligere målforskjell) det er sannsynlig og avhenger av kampen i dag.
Vinner vi så blir vi fem tror jeg, men taper vi blir vi trolig nummer seks.
Odd møter godset hjemme i dag og viking borte i siste kamp.
De vinner nok minst en av dem, men neppe begge tror jeg.
Vi har som kjent igjen Molde på Intility etter denne og da er det vel tvilsomt om vi tar poeng dessverre.
Så heia oss og godset i dag.
Slik starter Vålerenga (4-3-3): Sjøeng - Hedenstad, Bjarnason, Strandberg, Strand - Bjørdal, Oldrup, Sahraoui - Layoni, Børven, Dicko Eng.
Spennende med Bjarnasson fra start. Jeg tror det er lurt for å forberede han på neste år. Sesongen hans har utvilsomt vært skuffende, men han er ung og har et stort potensial så vi må tro at neste år blir mye bedre. Mer rutinert makker enn i dag skal han lete lenge etter.
Ellers mange ut av posisjon Strand er back og Osame indreløper om vi skal tro vg. Det lover sjelden godt.
Og litt trist at Oldrup foretrekkes framfor Odin eller en av de andre yngre, men det er vel en tanke bak.
Men kom igjen Enga!
Last edited by bohem33; 06.11.2022, 15:14.
Comment
-
Her var det mye!
Kan verken Jukle eller Zuta starte? Stort tap ikke å ha Strand i midtbanen. Greit at odin starter på benken. Vært fryktelig svak i det siste.
Dicko har vært god. Kanskje derfor Sahraoui er dratt ned. Skulle heller sett Tobias der. Børven foran Udahl, men det visste vi jo..
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by j_robber View PostHer var det mye!
Kan verken Jukle eller Zuta starte? Stort tap ikke å ha Strand i midtbanen. Greit at odin starter på benken. Vært fryktelig svak i det siste.
Dicko har vært god. Kanskje derfor Sahraoui er dratt ned. Skulle heller sett Tobias der. Børven foran Udahl, men det visste vi jo..
Comment
-
Jøss..Var litt av hvert i dag! Islendingen og Strandberg på midten, det tror jeg er det beste alternativet vi har på midten.
Fornøyd med det.
Men Strand i venstreback rollen?
Det er forsåvidt eneste alternativet vi har. Så ikke mye annet å gjøre!
Oldrup på midten? Ville heller sett Riisnæs der.
Børven som Oldrup har klippekort as usual...Udahl er tydeligvis ferdig i klubben.
Jeg forventer ingenting og regner med tap. Men håper gutta kan overraske i dag...
Comment
-
Skadepreget lagoppstilling som avslører at vi nok har en for smal tropp.
Når det likevel først er slik, hvorfor ikke la Risnæs starte? Kan umulig være dårligere enn OJ (jeg vil hevde tvertimot basert på innhopp denne sesongen).
Bjarnason har startet fint.
Comment
Comment