Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga sesongen 2023

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nei, selvfølgelig ikke, det var ment som en spøk.

Comment

Ser ut som Osame hadde en fin debut:

Comment

Intervju med Håkans i finsk avis:

Comment

Vi (jeg og en annen i VPN) har vært på Intility og snakka med Jan Frode Nornes.

Listen to this episode from VPN Podcast on Spotify. Eivind og Fredrik tar turen til Intility og får låne sjefens kontor for å snakke med Jan Frode Nornes. Vi får innblikk i bakgrunn som spiller og som trener, hvorfor han har kallenavnet han har og hva han mener han tilfører trenerteamet. Også ser vi litt inn i spåkula. Kom la oss laga show!

Comment

Dicko forlenger til 2027 - nydelig! Da slipper vi å selge billig når den tid kommer.

Comment

Shit, der var Bjørdal forlenget frem til 2026 også. Topp!

Comment

Noen som veit om kampen i morra går et annet sted enn TV2 Play? Ser TV2 starter melkingen av Vålerengasupportere allerede nå i februar! Regner med at man må ha Sport for å se kampen på Play i alle fall.
                VAR, nei takk!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                  Noen som veit om kampen i morra går et annet sted enn TV2 Play? Ser TV2 starter melkingen av Vålerengasupportere allerede nå i februar! Regner med at man må ha Sport for å se kampen på Play i alle fall.
                  Ser ut som den sendes på direktesport fra kl 13

Comment

Originally posted by FSOLENGA View Post

Har VG+ Sport på tilbud. Amedia gikk ut i går
                    VAR, nei takk!

Comment

Originally posted by FSOLENGA View Post

Direktesport er helt nydelig, sender alle kampene til 2.laget + damene også - med mindre det er endringer kommende sesong.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Direktesport er genialt, når det funker. Sist var det ikke genialt. Men prisen er svært dyr. Og har kjørt gjennom det som er av kampanjetilbud.

Jeg leser på Amedia sine sider og Direktesport sine sider at man får tilgang ved å abn på en av Amedia sine aviser. Men når jeg skal abn på Avisa Oslo får jeg opp at +Alt er eneste måten å få Direktesport på. Så litt motstridende beskjeder der altså.

Noen her som abn på kun en avis og har tilgang til Direktesport?
                        VAR, nei takk!

Comment

Skal sendes på TV2 Play, direktesport og VG.
                          På TV2 play tror jeg man må ha sportspakka som vel koster ca. 200,- mnd. Altså ikke fotballpakka med Eliteserien til 399,-

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                            Direktesport er genialt, når det funker. Sist var det ikke genialt. Men prisen er svært dyr. Og har kjørt gjennom det som er av kampanjetilbud.

Jeg leser på Amedia sine sider og Direktesport sine sider at man får tilgang ved å abn på en av Amedia sine aviser. Men når jeg skal abn på Avisa Oslo får jeg opp at +Alt er eneste måten å få Direktesport på. Så litt motstridende beskjeder der altså.

Noen her som abn på kun en avis og har tilgang til Direktesport?
                            Abonnerer på Rha.no og har Direktesport inkludert.

Comment

Virker som om alle avisene som er en del av Amedia har prøveperiode til 1kr for en mnd. Er bare å starte øverst på listen alfabetisk, og jobbe deg nedover. Selv om man har hatt feks BA en mnd til 1kr, så kan man teste ut Nettavisen neste mnd (bare husk å avbestill).
                              Elsker Bergen By

Comment

Jeg prøver. Ser ved tegning av digitalt enkeltabn. at de nevner direktesendt sport som en av fordelene.
                                Rart at det er så mange motstridende beskjeder innenfor Amedia sine sider.

Takk for hjelpen!
                                VAR, nei takk!

Comment

Working...
                                X