Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Ja med det laget vi stilte, i tillegg til byttene burde vi skape mye mer. Skuffende. Men vi går videre, det er viktigst.
Men her må vi opp mange hakk om vi ikke skal ryke ut tidlig nok en gang!
Ser ingen glede i å møte Lyn. Vi er ustabile, de vil være topp motiverte, matta på Bislet er sikkert maks sånn passe, kampen er 3 dager etter å ha spilt på et gjennomført rævva Nadderud. Dette er dekket for å gå dritt...
Ser ingen glede i å møte Lyn. Vi er ustabile, de vil være topp motiverte, matta på Bislet er sikkert maks sånn passe, kampen er 3 dager etter å ha spilt på et gjennomført rævva Nadderud. Dette er dekket for å gå dritt...
Er du positiv til noe rundt Enga om dagen?
"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
For å presisere hva jeg tenker om cupen:
Jeg savner ikke Lyn og håper de forblir nede i divisjonene.
Jeg blir fortsatt grinete av tanken på hvordan telefonen min fylte seg opp av søppel fra folk jeg kjente som var Lyn-supportere i perioden 2002-våren 2009.
Så; dette oppsettet liker jeg bare ikke.
De kan få leve i sin egne boble uten å involvere oss....
Og når vi blir involvert får vi altså en tur til en sånn der Bislett etter en tur til et fryktelig Nadderud.
Dukker det opp noen rundt Bislet uten klubbfarger så får vi nok en skitt-storm i media også.
Altså: innlegget du svarer handler ikke om negativitet om klubben generelt. Det handler om et rævva forhold til alt som omhandler Lyn og som gjør meg dårlig.
Jeg er relativ positiv til laget ellers. Status er den som er. Det visste vi før sesongen og basert på i fjor.
Unggutta, spesielt Jatta og Riisnæs, viser takter.
Det kommer til å bli oppturer og det kommer til å bli nedturer.
Jeg håper nedturen ikke kommer neste torsdag, men forholdet mitt til Lyn generelt gjør at denne kampen bare bør bli ferdig så fort som mulig så jeg kan glemme den...
Jeg blir fortsatt grinete av tanken på hvordan telefonen min fylte seg opp av søppel fra folk jeg kjente som var Lyn-supportere i perioden 2002-våren 2009.
Og når vi blir involvert får vi altså en tur til en sånn der Bislett etter en tur til et fryktelig Nadderud.
Dukker det opp noen rundt Bislet uten klubbfarger så får vi nok en skitt-storm i media også.
Altså: innlegget du svarer handler ikke om negativitet om klubben generelt. Det handler om et rævva forhold til alt som omhandler Lyn og som gjør meg dårlig.
Jeg er relativ positiv til laget ellers. Status er den som er. Det visste vi før sesongen og basert på i fjor.
Jeg håper nedturen ikke kommer neste torsdag, men forholdet mitt til Lyn generelt gjør at denne kampen bare bør bli ferdig så fort som mulig så jeg kan glemme den...
Hehe, personlig så savner jeg Lyn, selv om det alltid var et helvete å spille/tape mot de. Å ha disse Øst mot Vest, Arbeiderklasse mot Overklasse kampene gjorde noe med fotballidentiteten i byen her, og savner det engasjementet som var i byen på derbydagene
"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
haha - jeg savner også kampene - et fullsatt ullevål og øst mot vest og en eller annen gjøk verken vi eller lyn-folket hadde hørt om, som kom inn fra benken, skårte og forsvant ut til en tilværelse som flaskevasker på CC Vest. Den siste kampen - da vi endelig vant - teller liksom ikke. Da hadde Preben revnet og alle hull lå vidåpne. Er enig: Alt ligger tilrette for katastrofe på alle plan.
Comment