Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morten Berre

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Morten Berre

Vi har henta mye bra nå, men hva skjer med Mister Berre? Jeg vil si han er én av de viktigste spillerne vi har hatt fra 2003 - 2007. Kanskje den aller - aller viktigste. En mere undervurdert spiller finner man ikke i Norge.

Hvordan skal han brukes under Martin, for han selger du bare ikke!

Uff

Tror desverre at han kommer til å slite litt... er enig at man ikke kan selge han. men kan ikke benke noen av de nye gutta for han heller da...vi får se...mye kan skje i løp av sesongen, skader, salg, osv
    Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Han var direktedårlig de første årene, men jeg er enig i at han har vært veldig viktig den siste perioden. Men han kommer nok til å slite mer nå ja, selv om jeg ikke skal avskrive han akkurat.

Comment

Mot Brann bør vi uansett ha Berre på topp sammen med Sæternes. De to er de eneste som scorer i de kampene...
        www.tsbudbil.no

Comment

En ting er jeg desverre rimelig sikker på: Av alle de nye spillerne vi har anskaffet kommer noen til å skuffe. Alt annet ville vært oppsiktsvekkende. Hvem det blir er vanskelig å si. Verden er full av overaskelser og pre-season diskusjoner er ofte langt fra slik virkeligheten blir. Ingen må bli overasket om en spiller som Berre blir å se en hel del på banen.

Eksempelvis kan en revansjelysten Sæternes innfri med tillit fra sjefen, Strand kan tenkes å ikke være bedre enn de vi har fra før (hvor god er han egentlig sammelignet med feks DFH, Berre?), mens Hæstad sliter med å tilpasse seg selv om alle ser at han vil utrolig mye. Noen blir skadet osv, osv. Kanskje ikke dette vi forestiller oss på forhånd, men større overraskelser har skjedd.

Mener ikke å være pesimistisk på vegne av de nye, synes dette ser utrolig spennende ut, men det vil alltid være noen som innfrir mer enn andre, og jeg synes det er helt topp at det blir kamp om plassene. Vi kommer til å få en utrolig sterk innbytterbenk til neste år og de som jobber hardt vil helt sikkert få sjansen til å vise seg frem i løpet av sesongen! Gjør du tingene riktig da, kan du fort bli blant de 11 neste gang. Morten Berre er avgjort en slik spiller!
          Håper alle "gamlegutta" tar opp kampen med de nye, slik at det blir en fandeninvolsk kamp om plassene på laget og at MA og alle de andre trenerne behandler alle likt.
          Seriemester 2005

Comment

Berre skal ingen steder. Tipper ham som VIFs toppscorer i år. Igjen.

Comment

Nå er det på tide at vi venner oss til tanken: et fotballag har flere enn 11 gode spillere )
              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Berre kan fint gå glatt i startoppstillinga. Han er en av de som trener mest og spiller mest fotball på fritida. Han har blitt en Vål'enga-gutt.
                KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Vi har henta mye bra nå, men hva skjer med Mister Berre? Jeg vil si han er én av de viktigste spillerne vi har hatt fra 2003 - 2007. Kanskje den aller - aller viktigste. En mere undervurdert spiller finner man ikke i Norge.

Iom at MA har sagt vi i utg.punktet skal spille 4-3-3, er ikke Berre veldig langt fra den høyre kantplassen.

Den plassen virker for meg som den mest usikre.

Skal man prøve en utpreget venstrefotspiller som Daniel der? Tror han foretrekkes på venstre. Det samme gjelder Lars Iver Strand, om han ikke spiller sentralt.

Skal Thorvaldsson spille der? Mulig. Men det er også mulig det ikke er en god rolle for ham.

Skal Rune Lange spille der? Det er vel neppe plassen for ham, OM han kommer tilbake.

Her er det rett og slett ingen opplagte valg. Men jeg er ikke i tvil om at en Berre i form vil passe svært godt i den rollen.

arne s-k

Comment

Det er fint med konkurranse om plassene,skader og karantener.Og da er det greit med en bred og god spillerstall.Formasjoner o.l kan jo også være et faktum,da er det greit med forskjellige spiller typer.Og Berre scorer jo noen mål i løpet av en sesong.(det kunne vært fler,ja)Så jeg mener at vi må beholde Berre.

Comment

Han er rød og hvit og blå
                      MORTEN BERRE
                      Han kjører tunell på deg nå
                      MORTEN BERRE
                      Alle sammen opp og stå
                      MORTEN BERRE

Comment

Berre kan spille mange roller, både i en 4-4-2 og en 4-3-3 og er en spiller som absolutt bør bli og bør satses på

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Endelig en som mener det samme som meg, Berre har vært den mest avgjørende og stabile i stallen i tidsepoken du angir etter mitt skjønn. Slepen fyr som nesten uten unntak på mirakuløst vis klarer å få med seg ballen uansett antall motstanderbein rundt seg, morsomt å se på når han er i støtet. Denne karen må vi beholde og bruke videre, selv om han er litt gammel nå(alt er relativt), så er han fortsatt en som kan avgjøre matcher for oss.

Comment

Ja,den mannen greier nesten alltid å få pirket ballen i kassa.De fleste scorer han innenfor 16 meteren,ikke allid like vakre,men mål er jo mål.En viktig man for laget,en vi bør satse på.

Comment

Working...
                            X