Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK ønsker Wæhler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RBK ønsker Wæhler

Tv 2 meldte nå at RBK er ivrige til og sikre seg Kjetil, ettersom lønnskrava hans har gått ned siden i fjor.

Skjer dette som jeg ikke håper da blir det ikke mye storsatsing med Wæhler og Pelle ut
    BLØ

Originally posted by klansbonde View Post
    Tv 2 meldte nå at RBK er ivrige til og sikre seg Kjetil, ettersom lønnskrava hans har gått ned siden i fjor.

Skjer dette som jeg ikke håper da blir det ikke mye storsatsing med Wæhler og Pelle ut
    Jeg er skuffa over at ikke Wæhler kan si et definitivt NEI til bartefolket.
    Han er forøvrig vår viktigste spiller i forsvaret og Vålerenga bør hvertfall si et klart nei.

Minst 15-20 millioner til Utlandet ellers nei takk.
    Blårøde brødre

Comment

Det jeg stussa over i denne saken er at TV 2 hevder forhandlingene sist strandet på Wæhlers personlige kontrakt. Det betyr at Vålerenga aksepterte budet fra trønderne.

Så vidt jeg husker var det to bud inne fra RBK. Det første var at vi fikk Koné og de fikk Wæhler PLUSS penger. Det andre budet var på godt under 5 millioner.

Hvis det stemmer at Vålerenga aksepterte bud fra RBK sist betyr det at det med 100 prosent sikkerhet var GODT under 10 millioner - sannsynligvis rundt 5 millioner.

Lyspunktet for oss er at dette var før Martin Andresen tok over, og at han neppe kommer til å selge en av lagets viktigste brikker uten å ha en vel så god erstatter på plass.

Comment

Hvis Martin selger Wæhler nå.... Da kan han nesten ta hatten sin og gå ass.. Litt overdrevet nå, men er så Jævla oppgitt. Først Grindheim-rykter(håper på media-piss), så Wæhler-rykter-til-rbk, på en og samme dag. Rbk har forsvarstrøbbel delux! Vi har norges beste midtstoppere. Hvis vi selger Wæhler, til en av våre største konkurrenter, er det faen meg utrolig og skam!! 'driter' i de nye kjøpa, kan ikke gi bort(selge) de viktigste spillerne selv om vi har fått inn noen Bra nye, som forøvrig spiller på helt andre plasser. Vært i ekstase den siste tida for satsinga vår, og de nye spillerne. Ikke ødelegg dette ved å selge våre to viktigste spillere på sine posisjoner.
        Wæhler bør også se å til å legge rbk ryktet dødt en gang for alle.
        Faen, blir irritert...
        KOM IGJEN ENGA

Comment

Skal vi forsterke en rival med en av våre viktigste spillere på plassen de trenger det mest skal vi ta oss GODT betalt for det. I tilegg må panzer eller en på samme nivå være klar, ellers blir dette idioti.

Comment

hmm

JA det er sant! Vi må beholde Kjetil og drive videre storsatsinga.ikke gi fra oss en av norges beste midtstoppere og gi til en av konkurentene! blir jo helt totalt feil.i såfall bør hagen og tore reginiussen vere klare .men heller wæhler
            BLØ

Comment

Ville vært helt idiotisk å selge Wæhler. Med mindre det betyr 10-15 milllioner inn og Tore Reginiussen som erstatter.

Comment

Kan alldrig tenke meg at KW vil opp til Barteborg.Vi kan ikke selge en så viktig spiller til en konkurent.Dessuten har jo KW vært en av de virkelige bautane i Enga.Dessuten kler han ikke svart og hvitt.Nei, en så viktig forsvarsspiller MÅ vi beholde.

Comment

Ingen spiller er uerstattelig. Jeg beholder gjerne Wæhler, men ser samtidig at han er svært skadeutsatt. Hvis vi henter Panzer og Ronny forlenger kan Kjetil godt stikke for min del.
                  Og som FrankO sier; Martin slipper ikke en så viktig spiller som Wæhler uten at en solid erstatter er på plass!

Comment

Originally posted by Greger View Post
                    Ingen spiller er uerstattelig. Jeg beholder gjerne Wæhler, men ser samtidig at han er svært skadeutsatt. Hvis vi henter Panzer og Ronny forlenger kan Kjetil godt stikke for min del.
                    Og som FrankO sier; Martin slipper ikke en så viktig spiller som Wæhler uten at en solid erstatter er på plass!
                    Helt enig, hadde gjerne solgt Wæhler hvis jeg hadde fått Panzer tilbake.
                    Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

Slapp av.
                      Aalbu sier det er uaktuelt å selge Wæhler, ref sms fra vif.no

EDIT:
                      Og der lå det ute og:
                      VIF selger ikke Wæhler

– Vi skal bygge et storlag, og det er helt uaktuelt å selge Kjetil Wæhler nå, sier sportsdirektør Jan-Erik Aalbu til vif.no.
                      - Kjetil fortalte meg at han synes det er utrolig spennende det som skjer i Vålerenga nå, og han gleder seg utrolig til å ta fatt på en ny sesong i klubben, avslutter Aalbu.
                      228

Comment

Melding fra Vålerengas sms-tjeneste:

"Det er uaktuelt å selge Kjetil Wæhler, sier Jan-Erik Aalbu til vif.no etter at TV2-Sporten søndag meldte at midtstopperen var aktuell for Rosenborg."

Gi våre ledere litt kred

Comment

flott

de var veldig flott hehe
                          men bra engasjement uansett..
                          men i og me vi går ut og sier dette rett etterpå og de ikke er kommet noe om christian der så er vel han meget på veg ut
                          men men
                          BLØ

Comment

"Wæhler har en kontrakt som går ut etter 2009-sesongen, og forsikret selv ovenfor Aalbu søndag kveld at han har intensjoner om å bli.

- Kjetil fortalte meg at han synes det er utrolig spennende det som skjer i Vålerenga nå, og han gleder seg utrolig til å ta fatt på en ny sesong i klubben, avslutter Aalbu."

http://www.vif-fotball.no/article1521912.ece

Da var det greit!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              "Wæhler har en kontrakt som går ut etter 2009-sesongen, og forsikret selv ovenfor Aalbu søndag kveld at han har intensjoner om å bli.

- Kjetil fortalte meg at han synes det er utrolig spennende det som skjer i Vålerenga nå, og han gleder seg utrolig til å ta fatt på en ny sesong i klubben, avslutter Aalbu."

http://www.vif-fotball.no/article1521912.ece

Da var det greit!
                              Ingen som er ved sine "fulle fem" vil vel forlate enga frivillig nå - sånn skal det være!
                              Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Working...
                              X