Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK ønsker Wæhler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da er det vel ingenting å lure på.Forleng kontrakten med Kjetil,så er alle fornøyde(bortstt fra RBK).Han hadde kontrakt ut 2009,la han få ihvertfall ut 2010 og da er han vel 34/35 år.Forstod det sånn at han ønsket å bli.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Hvor ser du at Wæhler vil vekk? Nydelig kommentar 1 døgn etter at ledelsen i VIF sier at Wæhler vil bli - godt jobba.
      At du mener at Panzer er langt bedre, er ikke så galt det heller.
      Panzer har en bedre pasningsfot, Wæhler er raskere. Panzer er kanskje noe tøffere i dueller (noe jeg faktisk er usikker på, mer hodeløs i dueller kanskje).
      Hvis jeg kunne valgt, ville jeg beholdt Wæhler og latt Panzer være der han er.
      http://www.fxt.no/tippeligaen/article1264992.ece
      Oslobajas

Comment

Sjekk datoen på den artikkelen du, så sjekker du datoen på den artikkelen hvor han sier han vil bli.

Mens vi er i gang, les den nyeste artikkelen. Så ser du at han innrømmer at han ønsket seg vekk i sommer, men ikke nå lenger.

Comment

Originally posted by Sasukhan View Post
          Sjekk datoen på den artikkelen du, så sjekker du datoen på den artikkelen hvor han sier han vil bli.

Mens vi er i gang, les den nyeste artikkelen. Så ser du at han innrømmer at han ønsket seg vekk i sommer, men ikke nå lenger.
          Jeg sa bare at jeg leste at han ønsker seg vekk og refererte til hvor jeg hadde lest det. Og om han innrømmet igjen som du sier at han ville bort i sommer, er saken klar da.

Men står for det jeg mente, får vi Panzer, kan like gjerne Wæhler gå.
          Oslobajas

Comment

Kan ikke Wæhler bare si nei eller ja til ræævbk. Men håper han ikke drar. Om han skal fortsette sånn som nå kan han bare gå så vi kan få en god forsvarspiller som ser det som en ære å spille for Vålerenga. Ser for meg at han går over før sesongstart, kan bli en morsom retur på ullevål i den fjerde serierunden på han da

Comment

Originally posted by klansbonde View Post
              Tv 2 meldte nå at RBK er ivrige til og sikre seg Kjetil, ettersom lønnskrava hans har gått ned siden i fjor.

Skjer dette som jeg ikke håper da blir det ikke mye storsatsing med Wæhler og Pelle ut
              Altså, storsatsing kan jo defineres på mange måter. Klubben sier de skal satse langsiktig. Altså, at man ønsker å oppnå resultater over tid, om noe tid. Man bør derfor satse på å bygge et lag.

Spillere som derfor tydelig ønsker seg vekk, ikke er gode nok, tror de er for gode, ønsker seg videre i karrieren, eller rett og slett spellere hvor sannsynligheten for at dem ikke forlenger er liten, bør derfor tas ut nå. For å erstattes av spillere som blir.

Med Thomassen og Horn har vi allerede to gode stoppere. En evt handel med vår venn i Russland, og kanskje en tel (som et salg av Whæler kan finansiere), vil kanskje derfor ikke være så dumt?

Ingen speller er større enn klubben. Whæler er sjukt god til tider, og det vil være kjipt å miste han. Men som jeg har vært inne på tidligere. Kan man ved å selge Whæler frigjøre plass for andre spellere, som kan bli bedre. På sikt, siden tid tydeligvis har blitt en horisont for VIF...
              Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                Altså, storsatsing kan jo defineres på mange måter. Klubben sier de skal satse langsiktig. Altså, at man ønsker å oppnå resultater over tid, om noe tid. Man bør derfor satse på å bygge et lag.

Spillere som derfor tydelig ønsker seg vekk, ikke er gode nok, tror de er for gode, ønsker seg videre i karrieren, eller rett og slett spellere hvor sannsynligheten for at dem ikke forlenger er liten, bør derfor tas ut nå. For å erstattes av spillere som blir.

Med Thomassen og Horn har vi allerede to gode stoppere. En evt handel med vår venn i Russland, og kanskje en tel (som et salg av Whæler kan finansiere), vil kanskje derfor ikke være så dumt?

Ingen speller er større enn klubben. Whæler er sjukt god til tider, og det vil være kjipt å miste han. Men som jeg har vært inne på tidligere. Kan man ved å selge Whæler frigjøre plass for andre spellere, som kan bli bedre. På sikt, siden tid tydeligvis har blitt en horisont for VIF...
                Ok, la oss ta det igjen, Wæhler har sagt han ØNSKER å bli, han har sagt han ØNSKER å forlenge kontrakten. Vålenga NEKTER å selge han.
                Hva er problemet her?
                Putt hele tråden i FFF.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                  Ok, la oss ta det igjen, Wæhler har sagt han ØNSKER å bli, han har sagt han ØNSKER å forlenge kontrakten. Vålenga NEKTER å selge han.
                  Hva er problemet her?
                  Putt hele tråden i FFF.
                  Helt enig!La den ligge!

Comment

Hvordan kan du være enig i at den skal ligge, samtidig som du vil at den skal flyttes?

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                      Hvordan kan du være enig i at den skal ligge, samtidig som du vil at den skal flyttes?
                      Sorry!går litt fort i svingene av og til,men jeg mente flyttes,ok?

Comment

Working...
                      X