Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

På tide med ny utrensking av rasister eller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• På tide med ny utrensking av rasister eller?

En av grunnene til at vi vokste så voldsomt på nittitallet var at hele klubben tok et skikkelig oppgjør med nassene i Apeberget. Har klubben glidd vekk fra det igjen? https://www.vg.no/sport/fotball/i/76...iske-meldinger

På tide å rydde i skapet igjen, og kaste søpla på hue og ræva ut?

Hets av egne spillere burde ikke finne sted i det hele tatt!
    Rasistisk hets gjør det i tillegg enda mer lavpanna. Få det vekk!

Nå har ikke jeg noen annen innsikt enn de fleste andre her, men jeg har hørt enkelte mener at disse spesifikke rasistiske meldingene Dicko har mottatt kommer fra utenlandske gamblere iom at de skal ha vært på Engelsk. Ikke vet jeg om dette stemmer, men om det ikke er supportere burde man muligens være litt forsiktig med hva man sier..

Comment

Strandberg har såpass med erfaring fra toppfotball at han vet forskjellen på gamblere og supportere. Men i så fall trenger heller ingen å føle seg truffet.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
        Hets av egne spillere burde ikke finne sted i det hele tatt!
        Rasistisk hets gjør det i tillegg enda mer lavpanna. Få det vekk!

Nå har ikke jeg noen annen innsikt enn de fleste andre her, men jeg har hørt enkelte mener at disse spesifikke rasistiske meldingene Dicko har mottatt kommer fra utenlandske gamblere iom at de skal ha vært på Engelsk. Ikke vet jeg om dette stemmer, men om det ikke er supportere burde man muligens være litt forsiktig med hva man sier..
        Utenlandske gamblere? Dette er jo bare tull. At folk skriver på engelsk i 2023 betyr ikke at man er fra "utlandet".
        Unger som er online på sosiale medier bruker engelsk overalt.
        Disse tullinga må vekk fra klubben, og spør du meg, burde de vært navngitt til spott og spe. Makan til neandertalere.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Utenlandske gamblere? Dette er jo bare tull. At folk skriver på engelsk i 2023 betyr ikke at man er fra "utlandet".
          Unger som er online på sosiale medier bruker engelsk overalt.
          Disse tullinga må vekk fra klubben, og spør du meg, burde de vært navngitt til spott og spe. Makan til neandertalere.
          Det kan godt være. Jeg skriver bare hva jeg har hørt andre si. Og jeg vet det generelt er en ting mange spillere får på DM o.l. Til og med sett det åpent i sosiale medier enkelte ganger..
          Men ellers er jeg 100% enig. Hvis vi har folk som kaller seg supportere som driver med dette her kan de heller flytte til molde!

Comment

Kam da ikke være vanskelig å finne ut hvem det er? Jeg skal innrømme at jeg er inkompetent på sosiale medier, men må man ikke registrere seg etz. Med mindre vedkommende har brukt en "VPN" så finnes det ip adr. spor.

Når det er sagt, så er vel ikke tilropet "kom deg ut" til en fotballspiller rasisme? Det må jo være andre ting han reagerte på?
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Når det er sagt, så er vel ikke tilropet "kom deg ut" til en fotballspiller rasisme? Det må jo være andre ting han reagerte på?
              Har også lurt på det der. Mener det har vært den samme uklarheten i andre saker om fotballrasisme, både i utlandet og her hjemme.

Comment

Kam da ikke være vanskelig å finne ut hvem det er? Jeg skal innrømme at jeg er inkompetent på sosiale medier, men må man ikke registrere seg etz. Med mindre vedkommende har brukt en "VPN" så finnes det ip adr. spor.

Vil anta at det ligger mer bak enn bare "kom deg ut" mtp på at det ble så ille en periode at han slettet Instagram i 3 måneder. Han gikk bare ikke videre inn på det enn at det var rasistiske kommentarer.

Comment

Dama hans har skrevet på Twitter noe av det som ble sagt, tydeligvis har noen sagt "du er en ape" og "kom deg ut av landet" Bare trist at vi ikke har kommet lenger i 2023..

Last edited by tordvif; 18.09.2023, 19:17.

Comment

At vi har kjente nazister som følger Enga bør vel ikke komme som noe sjokk, er jo flere som har blitt avbildet men kjente rasister/nazister fra England osv
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Dama hans har skrevet på Twitter noe av det som ble sagt, tydeligvis har noen sagt "du er en ape" og "kom deg ut av landet" Bare trist at vi ikke har kommet lenger i 2023..

https://x.com/HannahDobbing/status/1...471055444?s=20
                      Huff.... er det mulig!!?? Som sagt, skulle mene det er mulig å finne ut hvem det var. Vil ikke ha sånne folk blant oss!!
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by tordvif View Post

https://x.com/HannahDobbing/status/1...471055444?s=20
                        Liten tvil om at det i så fall er rasistisk motivert.
                        Brødhuer som godt kan utestenges til evig tid tenker jeg.
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Ja det kommer jo rimelig klart frem gjennom dama hans. Bare å få pakket ut!

Comment

Working...
                          X