Hadde et inlegg i kamptråden etter Ålesundkampen, men tenkte det ikke var dumt å løfte det til egen tråd også, sånn at det kanskje nådde litt lengre:
Med den tidvise fighterviljen på banen, de gode enkeltmannspreatasjonene og stemninga og trøkket på Østblokka, kom savnet etter spillersangene snikende på.
Foreslår følgende i farta:
Elias Hagen: Fellahsangen: "For vi har Elias Hagen, visst faen har vi det"
Andrej Ilic: Skam for Norge-melodien: "ANdrej Ilic, Andrej Ilic, Andrej Ilic"
HK: "Vålerengens Idrettsforening: "Aleksander Hammer Kjellsen *klapp klapp klapp klapp*
Eneo Bitri: "Du er mitt Vål'enga": "Eneo Bitri, Eneo Bitri..."
Petter Strand (hvis ikke han har noe?): "Freddy boy": "Petter, Petter, Petter, Petter Straaaaaand"
Også savner jeg "Oslo by, St. Halvards menn" som call and response... Islandklapping var kult en gang det, men det dreper jo liksom selve ropet nå. Blir vanskelig å holde koken.
Hadde nesten glemt hvor gøy det er å vinne på hjemmebane!
Tanker, innspill, andre spillersangforslag?
Med den tidvise fighterviljen på banen, de gode enkeltmannspreatasjonene og stemninga og trøkket på Østblokka, kom savnet etter spillersangene snikende på.
Foreslår følgende i farta:
Elias Hagen: Fellahsangen: "For vi har Elias Hagen, visst faen har vi det"
Andrej Ilic: Skam for Norge-melodien: "ANdrej Ilic, Andrej Ilic, Andrej Ilic"
HK: "Vålerengens Idrettsforening: "Aleksander Hammer Kjellsen *klapp klapp klapp klapp*
Eneo Bitri: "Du er mitt Vål'enga": "Eneo Bitri, Eneo Bitri..."
Petter Strand (hvis ikke han har noe?): "Freddy boy": "Petter, Petter, Petter, Petter Straaaaaand"
Også savner jeg "Oslo by, St. Halvards menn" som call and response... Islandklapping var kult en gang det, men det dreper jo liksom selve ropet nå. Blir vanskelig å holde koken.
Hadde nesten glemt hvor gøy det er å vinne på hjemmebane!
Tanker, innspill, andre spillersangforslag?
Comment