Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hei dere på Valle

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei dere på Valle

Er det noen som kan lære Thomas Holm å ikke skyte med ryggsekk? Han er en utrolig bra spiller(Hei Thomas!), men kan ikke en eller annen der oppe gi ham litt ekstratrening i kunsten å både skyte utrolig hardt OG holde ballen under 244 cm i det den passerer kortlinja? Dette er faktisk oppriktig ment. Lenge siden jeg spilte aktivt, men var det ikke noe med kroppen over ballen? Er det noen der oppe som kan det? I var da ganske god på de knallharde lave skuddene, var han ikke det? Hva med å lære bort et triks eller to? Retningen er det som regel ingenting i veien med, men høyden da mann:-). En liten ekstra halvtimes trening på det å komme i fart men likevel skuddet lavt? Vær så snill... Jeg tror det ville gjort underverker.

Ellers syns jeg det tidvis var en kjempekamp mot RBK.

Re: Hei dere på Valle

Magne Hoseth bør melde seg på denne økta. Nå har han holdt på med dette i tre kamper på rad, fra 30-35 meter.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 03:35 skrev Mikkel:

> Er det noen som kan lære Thomas Holm å ikke skyte med ryggsekk? Han er en utrolig bra spiller(Hei Thomas!), men kan ikke en eller annen der oppe gi ham litt ekstratrening i kunsten å både skyte utrolig hardt OG holde ballen under 244 cm i det den passerer kortlinja? Dette er faktisk oppriktig ment. Lenge siden jeg spilte aktivt, men var det ikke noe med kroppen over ballen? Er det noen der oppe som kan det? I var da ganske god på de knallharde lave skuddene, var han ikke det? Hva med å lære bort et triks eller to? Retningen er det som regel ingenting i veien med, men høyden da mann:-). En liten ekstra halvtimes trening på det å komme i fart men likevel skuddet lavt? Vær så snill... Jeg tror det ville gjort underverker.

>

> Ellers syns jeg det tidvis var en kjempekamp mot RBK.

Hva med passninger? Mannen har jo alt drivende løp, taklinger og kraft. Men skudd og passninger er jo totalt elendig. Begynn å tren Thomas!!
      When the facts change, so does my opinon

Comment

Han har nok litt å gå på der ja, men syns at Hoset er den som vrikelig må skjerpe seg når det gjelder skudda! Han er vel tiltenkt en mer offensiv rolle enn Thomas, men skyter enda dårligere..

Comment

Dere kunne ikke samme slenge kjøpe en spiss som får spille?

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 08:49 skrev Ravnen:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 03:35 skrev Mikkel:

>

> > Er det noen som kan lære Thomas Holm å ikke skyte med ryggsekk? Han er en utrolig bra spiller(Hei Thomas!), men kan ikke en eller annen der oppe gi ham litt ekstratrening i kunsten å både skyte utrolig hardt OG holde ballen under 244 cm i det den passerer kortlinja? Dette er faktisk oppriktig ment. Lenge siden jeg spilte aktivt, men var det ikke noe med kroppen over ballen? Er det noen der oppe som kan det? I var da ganske god på de knallharde lave skuddene, var han ikke det? Hva med å lære bort et triks eller to? Retningen er det som regel ingenting i veien med, men høyden da mann:-). En liten ekstra halvtimes trening på det å komme i fart men likevel skuddet lavt? Vær så snill... Jeg tror det ville gjort underverker.

> >

> > Ellers syns jeg det tidvis var en kjempekamp mot RBK.

>

> Hva med passninger? Mannen har jo alt drivende løp, taklinger og kraft. Men skudd og passninger er jo totalt elendig. Begynn å tren Thomas!!

---

Synes du virkelig Thomas sliter med pasninger? Jeg mener han er en av dem som virkelig stabiliserer spillet vårt og er flink til å spille trygge pasninger så vi kan spare krefter. Han kan bli bedre på gjennombruddspasningene, men det er meget skjelden man ser laget må ta en uforberedt kollektiv løpetur hjem på grunn av noe Thomas gjør!

"Totalt elendig" synes jeg er en kraftig overdrivelse; men nå er jo Vålerengasupportere generelt omtrent like jordnære og nyanserte som Brannsupportere, alt er enten "totalt ræva" eller "guddommelig". Hva med å utvide vurderingsskalaen litt?

Men ja; noen privattimer med Sjefen i gjennombruddspasninger og finsikta skudd hadde gjort seg.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 11:04 skrev Jan B:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 08:49 skrev Ravnen:

>

> > Sitat: Den man, 24 april 2006 03:35 skrev Mikkel:

> >

> > > Er det noen som kan lære Thomas Holm å ikke skyte med ryggsekk? Han er en utrolig bra spiller(Hei Thomas!), men kan ikke en eller annen der oppe gi ham litt ekstratrening i kunsten å både skyte utrolig hardt OG holde ballen under 244 cm i det den passerer kortlinja? Dette er faktisk oppriktig ment. Lenge siden jeg spilte aktivt, men var det ikke noe med kroppen over ballen? Er det noen der oppe som kan det? I var da ganske god på de knallharde lave skuddene, var han ikke det? Hva med å lære bort et triks eller to? Retningen er det som regel ingenting i veien med, men høyden da mann:-). En liten ekstra halvtimes trening på det å komme i fart men likevel skuddet lavt? Vær så snill... Jeg tror det ville gjort underverker.

> > >

> > > Ellers syns jeg det tidvis var en kjempekamp mot RBK.

> >

> > Hva med passninger? Mannen har jo alt drivende løp, taklinger og kraft. Men skudd og passninger er jo totalt elendig. Begynn å tren Thomas!!

>

>

> ---

>

> Synes du virkelig Thomas sliter med pasninger? Jeg mener han er en av dem som virkelig stabiliserer spillet vårt og er flink til å spille trygge pasninger så vi kan spare krefter. Han kan bli bedre på gjennombruddspasningene, men det er meget skjelden man ser laget må ta en uforberedt kollektiv løpetur hjem på grunn av noe Thomas gjør!

>

> "Totalt elendig" synes jeg er en kraftig overdrivelse; men nå er jo Vålerengasupportere generelt omtrent like jordnære og nyanserte som Brannsupportere, alt er enten "totalt ræva" eller "guddommelig". Hva med å utvide vurderingsskalaen litt?

>

> Men ja; noen privattimer med Sjefen i gjennombruddspasninger og finsikta skudd hadde gjort seg.

He he. Han har så mye, men akkurat pasningskvaliteten til Thomas synes jeg er fryktlig svak. Da tenker jeg på gode stikkere, ball bakrommet og ikke minst de gode solide 25 meters pasningene. Men for all del skal ikke sammenligne mannen med beckham og det nivået.
              When the facts change, so does my opinon

Comment

Thomas slurver litt tror jeg vi kan bli enige om. Det er ikke sånn helt gærnt men det kan bli litt bedre og litt mer stabilt. Men per dags dato er han en av de mest, for ikke å si den mest, pasningssikre på midten. Hoseth mister langt flere baller enn Holm. Virker som om Holm strengt tatt er på vei tilbake, og da blir han jævlig bra.

Men skyte, det kan han ikke. Sorry Thomas, men det har jeg gitt opp.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 11:23 skrev Oslo 3:

> Thomas slurver litt tror jeg vi kan bli enige om. Det er ikke sånn helt gærnt men det kan bli litt bedre og litt mer stabilt. Men per dags dato er han en av de mest, for ikke å si den mest, pasningssikre på midten. Hoseth mister langt flere baller enn Holm. Virker som om Holm strengt tatt er på vei tilbake, og da blir han jævlig bra.

>

> Men skyte, det kan han ikke. Sorry Thomas, men det har jeg gitt opp.

>

---

Uten sammenligning forøvrig, så lærte Lothar Matthäus å skyte med venstrebeinet i en alder av 31 år da Trappatoni kom med en liste over detaljer han ville pusse på. Vi har også folk i trenerteamet som er utrolig flinke til akkurat det, til og med en mann med spesialansvar for sånt. Vær sikker på at Aabrekk kommer til å pushe Thomas helt til han får til disse tinga.

Inntil da er han uansett en av våre aller viktigste og sikreste spillere i gjenvinnings- og oppbyggingsfasen.

Comment

Working...
                  X