Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gashi: - Jeg følges av flere klubber

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Gashi: - Jeg følges av flere klubber

Gashi signerte kontrakt med oss i vår dårlige periode i fjor (tror jeg) og han er veldig god. Når han scorer er det ofte flotte scoringer. Han kunne blitt matchvinner mot Brugge i CL, god mann, ikke selg han sier nå jeg.

Comment

Vi bør holde på Gashi så lenge vi kann.

Hviss han skal gå fra klubben er en høi pris fra utlandet eneste jeg kan acceptere.
      DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Hvis Gashi skulle forsvinne, vil vi sitte igjen med to offensive midtbanespillere, Grindheim og Hoset. Og med de prestasjonene Hoset har vist mer eller mindre helt siden han kom til Enga, ser jeg ikke helt at han kan dekke opp for noen av disse to (Håper for all del han motbeviser dette).

Men skulle vi mot formodning slippe Gashi, bør det bli for en god del mill.. Vi trenger en spiss helt klart, men jeg mener vi trenger en spiller som Gashi også.

Comment

Selg heller Hoseth enn Gashi hvis Hoseth fortsetter slik han gjør nå

Comment

Gashi og Hoseth er jo to HELT forskjellige spillere med kvaliteter som vi trenger. Vi får ikke tak i bedre midtbanespillere enn dette, uten å betale 10-15 mill. Hold på begge to!

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 17:31 skrev clap:

> Gashi og Hoseth er jo to HELT forskjellige spillere med kvaliteter som vi trenger. Vi får ikke tak i bedre midtbanespillere enn dette, uten å betale 10-15 mill. Hold på begge to!

---

Jeg er helt enig, poenget mitt er bare at ingen er uerstattelige. Vel, ikke i Tippeligaen i hvert fall. Men det skal store summer på bordet før det er aktuelt, og det er Rekdal også meget klar på; Gashi er en spiller han ikke ønsker å gi slipp på uten meget solig kompensasjon. Og skulle han gå til vår største konkurrent, sier det seg selv at terskelen må være enda høyere. Jeg tror som sagt kun det er aktuelt dersom Enga setter alle kluter til for å hente Daniel Braaten. De kan sammenlignes ut fra det at de er jevngamle, har skyhøyt poetensial som de ikke helt får ut i nåværende klubb, begge ville kanskje passet bedre i den andres klubb, markedsverdien bør være nokså lik og begge klubbene ville fått en spillertype de er ute etter.

Faktorer som taler i mot er at det er risikabelt for begge trenerne å gi fra seg et supertalent og publikumsfavoritt til den største konkurrenten - ville omtrent være som om Sovjet og USA skulle utvekslet romteknologi på 60-tallet. Umulig å si på forhånd hvem som kommer best ut av det, og risikoen er altså skyhøy. Dessuten ville det overraske meg litt om Gashi skulle ønske seg opp dit, med sin nye femårskontrakt har han signalisert at Enga er det eneste stedet han vil være i Norge. Tror sannsynligheten er større for at Daniel vil hjem til miljøet sitt i Oslo!

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 12:36 skrev Jan B:

Tror sannsynligheten er større for at Daniel vil hjem til miljøet sitt i Oslo!

Nå har han vel sagt noe om at han har vært i Skeid fra han var fem og aldri kunne spilt for Enga.. På den annen side så lirer jo fotballspillere av seg sånt hele tida uten at det ser ut til å bety så mye neste gang overgangsvinduet åpner og noen vifter med spenna.

Hasta la victoria siempre!

Comment

å selge gashi til en annen norsk klubb BURDE være totalt uaktuelt!

rbk trenger jo en ny R.Strand så de kan fortsette å "dominere" norsk fotball, ikke la vår desperasjon etter en spiss være med på å styrke en av våre argeste motstandere ytterligere please.
                  Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

Daniel Braaten

Sitat: Den tir, 25 april 2006 13:20 skrev Attila:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 12:36 skrev Jan B:

>

> Tror sannsynligheten er større for at Daniel vil hjem til miljøet sitt i Oslo!

>

> Nå har han vel sagt noe om at han har vært i Skeid fra han var fem og aldri kunne spilt for Enga.. På den annen side så lirer jo fotballspillere av seg sånt hele tida uten at det ser ut til å bety så mye neste gang overgangsvinduet åpner og noen vifter med spenna.

>

---

Jo, jo, men det der stikker egentlig ikke så dypt. Han vokste opp med å knive om Oslohegemoniet med Enga og han syntes nok man måtte si det da han spilte i klubben med større komplekser enn noen andre. Dessuten var det jo et annet Vålerenga den gang, et Vålerenga som Skeid kunne utfordre. Han hadde god grunn til å være høyt oppe etter at de slo oss ut av cupen den gangen. Det var vel så mye forakt som hat mot Enga; et synkende skip med bunnløs gjeld og stø kurs mot førstedivisjon, på tross av alle ressurser.

I dag, med Skeid i samme divisjon som andrelaget vårt og med et Enga som lar individualister utfolde seg og finne sin egen vei til seriegull, er det nok ganske uproblematisk for Daniel å flytte hjem til Oslo og spille for Oslos Stolthet. Han er østkantgutt og hører hjemme her, ikke i Trondheim. Nå som rivaliseringen mellom moderklubben og oss ikke er reell, blir det heller ingen større problematikk for ham å komme hit enn det var for Freddy, Berre eller DFH.

Jeg tror ikke hinderet for å få Daniel Braaten til Vålerenga er Daniel Braaten, hinderet er Per Mathias Høgmo og Rune Bratseth. Det hinderet er desverre høyt nok - for det å la en konkurrent slippe Daniel Braaten, Tore André Flo og Daniel Fredheim Holm i samspann løs på Tippeligaen er galskap.

Comment

Re: Daniel Braaten

Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:21 skrev Jan B:

> Nå som rivaliseringen mellom moderklubben og oss ikke er reell, blir det heller ingen større problematikk for ham å komme hit enn det var for Freddy, Berre eller DFH.

Forøvrig er vel moderklubben hans (altså Daniel Braaten) Korsvoll.

mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:24 skrev Ogni M:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:21 skrev Jan B:

>

> > Nå som rivaliseringen mellom moderklubben og oss ikke er reell, blir det heller ingen større problematikk for ham å komme hit enn det var for Freddy, Berre eller DFH.

> __________________

>

> Forøvrig er vel moderklubben hans (altså Daniel Braaten) Korsvoll.

>

>

---

Det visste jeg ikke, men da skal du i så fall veeeldig langt tilbake. Siden jeg begynte å spille i sjuårsalderen, var Daniel alltid å finne på Skeid - og det ble stadig vanskeligere å slå dem ettersom han ble eldre. Aldri den som løp mest, men fy faen så farlig det var hver gang han fikk ballen.

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:35 skrev Jan B:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:24 skrev Ogni M:

>

> > Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:21 skrev Jan B:

> >

> > > Nå som rivaliseringen mellom moderklubben og oss ikke er reell, blir det heller ingen større problematikk for ham å komme hit enn det var for Freddy, Berre eller DFH.

>

---

Mener bestemt at Freddy var i Vålenga før han gikk til Skeid som smågutt/guttespiller.

Dorian Stefan

*****KREPP ARMY*****
                          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:37 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:35 skrev Jan B:

>

> > Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:24 skrev Ogni M:

> >

> > > Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:21 skrev Jan B:

> > >

> > > > Nå som rivaliseringen mellom moderklubben og oss ikke er reell, blir det heller ingen større problematikk for ham å komme hit enn det var for Freddy, Berre eller DFH.

> >

>

> ---

> Mener bestemt at Freddy var i Vålenga før han gikk til Skeid som smågutt/guttespiller.

>

> Dorian Stefan

>

Riktig. Freddy begynte som Enga-gutt, men gikk over til "oksene" fordi de hadde en langt bedre barne- og ungdomssatsning på den tida.

Comment

Freddy var i Teisen før han kom til Enga og så gikk til Skeid.
                              evif

Comment

Gashi: - Jeg følges av flere klubber

Tror og håper ikke Ardian Drar enda, at han drar en gang er jo naturlig, men han har fortsatt mye å bevise som enga spiller enda.

Comment

Working...
                                X