Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gashi: - Jeg følges av flere klubber

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Gashi: - Jeg følges av flere klubber

Ardian kan bare ikkee dra ass!! Han er så konge på midtbanen sammen Grindheim... Gashi har jo skrivi under en lengre kontrakt nå. Syns vi skal beholde Gashi, hvis ikke han vil bort da. Men ikke faen om han skal til Rosenborg! Ikke snakk om i byttehandel en gang. Han er Vål'enga-kriger!!
    KOM IGJEN ENGA

Comment

Re: Daniel Braaten

Sitat: Den tir, 25 april 2006 15:40 skrev evif:

> Freddy var i Teisen før han kom til Enga og så gikk til Skeid.

---

Jo da, men tror nok tilknytningen til Skeid var sterkere enn tilknytningen til Vålerenga før han kom tilbake hit i 2001. Han valgte seg jo vekk fra Enga og over til Skeid såpass tidlig at det ikke handlet om noen proffovergang, fordi han mislikte hvordan det var i VIF. Godt han kom på bedre tanker seinere!

Comment

Det er mulig jeg banner skikkelig i kjerka nå, men jeg kan ikke helt se at Gashi er SÅ viktig. Har var fantastisk i slutten av 2004, og han gjør av og til fantastiske ting, men stort sett er han ikke inne i startoppstillingen en gang. Om vi bruker han i en byttehandel for å få en spiss som scorer mange mål, så sier jeg tusen takk. Han virker jo ikke helt uinteressert i dette selv, og det hadde selvsagt stilt seg anerledes om han virkelig ønsket å bli i Enga.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 10:01 skrev KjellG:

> Så dårlig som Gashi har vært det siste året virker det totalt usansynlig at noen europeiske klubber av en standard bedre enn vår skulle være interesserte i å punge ut penger for han.

> Mener nå jeg.

>

> KjellG.

>

Det er jeg forsåvidt helt enig i. Gutten har jo utvilsomt et stort potensiale, og han har spilt mange gode kamper for oss, men jeg synes det begynner å bli en stund siden vi har sett Gashi på sitt beste. Sånn sett føler jeg ikke at det hadde vært helt krise om han skulle finne på å flytte på seg. Men av samme grunn er vel kanskje ikke markedsverdien hans helt på topp for tida heller, så det vil muligens være bedre å vente med et eventuelt salg til han begynner å vise seg skikkelig fram igjen. Hvis Ardian har lyst til å prøve seg i utlandet, får vi jo bare respektere det. Men å selge ham til RBK (eller for den saks skyld en hvilken som helst annen norsk klubb) ser jeg ikke poenget med. Dårlig business å fore konkurrenter med bra spillere.

Comment

Når det gjelder et eventuelt bytte av Gashi mot Braaten, hadde jo det vært interessant. Men jeg tror sistnevntes markedsverdi er klart høyere enn førstnevntes, så et reint bytte er nok ikke særlig sannsynlig.

Comment

Working...
            X