Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Miniklanens plassering !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Miniklanens plassering !

Kan noen forklare meg hvorfor i helvete våre "rekrutter" i miniklanen har fått plass innerst i en avkrok,nærmest bortesupporterne????

Hvorfor kunne de ikke fått en liten del av Cola eller VB isteden?

Syns signalet som blir sendt ut er at disse ikke er så viktige i Vål'enga familien.

De er jo fremtiden vår,akuratt som unge spellere er det for laget.

bare syns at Enga sammen med Ullevål kunne funnet en mye bedre løsning.

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Re: Miniklanens plassering !

Enig - de burde stå blant sine egne - oss. Enten der de sto ifjor, eller tett opp til Cola - på Hafslund eller Postbanken!!

Plasseringa i år minner litt om å bruke unger som frontsoldater - en litt stygg sammenligning, men de har jo fått en Urias-post nærmest fienden...

Jeg ville aldri tatt med ungen min SÅ nære bortefansen hvis jeg kunne slippe...

Comment

Var det bare meg som hørte et spedt forsøk på "Kom igjen Enga" fra miniklanen i går?

Vi burde jo ha et eller annet tilrop - svar opplegg også for de småtassene. De synes sikkert det hadde vært skikkelig stas.

Noe opp i gata av "Kom igjen Mini" e.l.

Forslag?

b

Comment

ingen dum ide det der...

kanskje noe ala "kom igjen mini - kom igjen cola" greier...

Comment

minilkanen dro jo igang skikkelig i går! ser ut som de ungene koser seg på kamp. men jeg er spent hva hva kanari-fansen finner på..... nærmere cola synes nå jeg og de burde få sitte.

Comment

Miniklanen kjørte egne rop i går, og jeg hørte dem godt fra VB felt I. De kjørte Kom igjen Enga internt (50/50 på egen tribune), og de burde helt klart fått et svar fra resten av klanen.

Forøvrig er jeg helt enig i at de har blitt litt malplasserte borte i kroken der, og håper de blir flyttet i løpet av sesongen. Motsatt side av Hafslund kanskje?

FunkMaztaFlex

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 14:22 skrev FunkMaztaFlex:

> Miniklanen kjørte egne rop i går, og jeg hørte dem godt fra VB felt I. De kjørte Kom igjen Enga internt (50/50 på egen tribune), og de burde helt klart fått et svar fra resten av klanen.

BRA,for jeg hørte de ikke fra Cola..men er godt å høre at de er med og koser seg,selv om de har fått verdens kjipeste plasser.

Comment

Helt enig med det som blir sagt her, totalt borti natta plassert, og hvem vet de rette idiotene av noen borte supportere, ikke at jeg tror eller håper det kan jo lage noe kvalm for dem. Men som sagt håper voksne mennesker vet å styre seg når vi snakker om barn. Ja et tilrop spesielt for dem hadde jo vært kjempekult... det må noen jobbe med og komme med forslag her inne på, og bringe videre til de rette personer.,
                Enga for alle penga!!

Comment

Kan jo ha noe med å gjøre at det er enklere å passe på en skokk med unger på en egen tribune som er fysisk avgrensa, enn midt i Cola-svingen? Sånn sett er det jo faktisk tryggere for unga enn før.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:56 skrev lille i:

> Kan jo ha noe med å gjøre at det er enklere å passe på en skokk med unger på en egen tribune som er fysisk avgrensa, enn midt i Cola-svingen? Sånn sett er det jo faktisk tryggere for unga enn før.

Passe på???Vi snakker om en gruppe unger da,som når de satt i Cola hadde "vakter" rundt feltet sitt..Uansett,vi snakker ikke om hooligan,casual unger med seriøse anfall av ADHD ...Er normale unger som jeg vil tro klarer å holde seg på sitt tildelte felt.

Comment

har det kanskje noe med alt bråket i colasvingen å gjøre? i høst ble en skalla ned bare noen meter fra miniklanen. regner med at foreldre heller vil ha barna nærmere "fienden" enn å ha de nærme de nazisvina som har begynt å rulle rundt i cola...

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:59 skrev st.hallvards pike:

> har det kanskje noe med alt bråket i colasvingen å gjøre? i høst ble en skalla ned bare noen meter fra miniklanen. regner med at foreldre heller vil ha barna nærmere "fienden" enn å ha de nærme de nazisvina som har begynt å rulle rundt i cola...

Er ingen som sier de må sitte i Cola,men det finnes bedre egnede plasser enn ett falskekast fra bønda..

De kunne jo som sagt sitte enten på Hafslundtribunen,nære Cola,eller på VB ett sted.

Comment

enig i det, men er det noen som vet grunnen? er det pga bråket?

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:58 skrev Evig:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 16:56 skrev lille i:

>

> > Kan jo ha noe med å gjøre at det er enklere å passe på en skokk med unger på en egen tribune som er fysisk avgrensa, enn midt i Cola-svingen? Sånn sett er det jo faktisk tryggere for unga enn før.

>

> Passe på???Vi snakker om en gruppe unger da,som når de satt i Cola hadde "vakter" rundt feltet sitt..Uansett,vi snakker ikke om hooligan,casual unger med seriøse anfall av ADHD ...Er normale unger som jeg vil tro klarer å holde seg på sitt tildelte felt.

Ehhh tror du missforstår lille i ganske kraftig! "passe på" i den betydningen man "passer på" unger! Skjønner?
                            ----------------------
                            Bandit F/G
                            ----------------------

Comment

Herlig av miniklanen å prøve å dra igang "kom igjen enga" mot RBK

Comment

Working...
                              X