Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Magne Hoseth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magne Hoseth

Det virker som Rekdal er litt for glad i Hoseth, han har fått mye mer spilletid i år enn det han fortjener. Og de skudda hans(som det er alt for mange av) er ikke mye å skryte av.

Hva syntes dere??

Re: Magne Hoseth

Svak har han uten tvil vært, men han ble da benka av sjefen mot RBK, og kom vel egentlig bare inn fordi Gashi skada seg, så Rekdal har nok sett akkurat det samme som deg..

Comment

Han var god i RL, men ikke i serien i år. Det ene skuddet hans i går.. Hva var det for noe?

Han må skjerpe seg nå.

Comment

At jeg ikke akkurat digger ferdigheten til Hoset(h)

har vel de fleste fått med seg nå,

men ja, han er ikke god.

De kampene han spiller godt i, er de kampene

hvor tempo er så godt som fraværende.

Da kan han faktisk bruke tekniken han har.

Men i kamper hvor det er fart og tenning, så

blir han elendig.

Han takler ikke, han skyter over mål, og han hopper litt bort fra hodeduellene.

Han er Rævva.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:36 skrev Sasukhan:

> Han var god i RL, men ikke i serien i år. Det ene skuddet hans i går.. Hva var det for noe?

> Han må skjerpe seg nå.

Det ene???? Flertall her passer vel bedre. Problemet hans som han ikke får skjerpa seg på er jo at han er treigere enn en gjennomsnitts klansmann! og det brude du ikke være for og spelle fotball på toppnivå!
          ----------------------
          Bandit F/G
          ----------------------

Comment

Det er tydelig at Hoseth er et godt stykke fra toppform, men jeg håper han jobber seg opp på toppnivå igenn.

Høstsæsonen 2004, da han spillte for FCK var han en av de allerbeste i den danske ligaen, og hvis han finner igenn den formen kommer han til å bli gull verdt.

Det Hoseth må jobbe med, tror jeg, er å klare å tackle motgang. Han har ikke samme fighter-innstinkt som Gashi eller Grindheim ennå. Kankje han trenger litt mental trening...
            DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Hoseth kommer, uten tvil. Og når han gjør det har vi plutselig en mdtbanespiller i europaklasse.

Comment

Jeg er glad for å se at noen har tro på Hoseth, selv begynner jeg å tvile. Sterkt!

Som kant er Hoseth helt naken, han er treg og greier ikke å "skjule" det med teknikken og det gode venstrebeinet sitt. Som sentral midtbane jobber han ikke godt nok, til nød kan han spille der med Thomas Holm og/eller Amund Skiri bak seg. Som luksusspiller like bak spissen er han ikke god nok, per i dag. Vi har ikke råd til folk som underpresterer, og det gjør meg veldig skeptisk til Hoseths framtid.

Vær så snill, motbevis meg Magne!
                Gentlemen, you can\'t fight in here! This is the War Room!

Comment

han må ta seg selv i nakken nå tor jeg,, tenke litt lagspill.

synes at han alltid prøver å gå forbi flere enn han er god for, prøver å vise det lille ekstra som han ikke er god for egentli, men, tror han kommer seg utover, absolutt.

Comment

Dette skjønner jeg ikke.. Magne Hoseth er riktignok treg, men han har kvaliteter på en fotballbane som få kan matche.. Den pasningsfoten er genial, han er teft for spillet, et godt fotballhode..

Ja, han skjøt horribelt 3-4 ganger mot RBK.. Han skjøt med høyra på tilfeldig sprett alle utenom den ene, hvor han fikk avslutta under press etter at Derek hadde ødelagt en god overgang..

Magne er en god spiller og får han tillitt vil han vise seg fram ved siden av holm, grindheim og gashi..

Jeg ville heller brukt mer tid på å diskutere hvorfor 8-9 av gutta står å ser på angrpene våre fra egen halvdel i stedet for å løpe alt de kan for å komme etter å skape muligheter..
                    Fristilt!

Comment

> Jeg ville heller brukt mer tid på å diskutere hvorfor 8-9 av gutta står å ser på angrpene våre fra egen halvdel i stedet for å løpe alt de kan for å komme etter å skape muligheter..

Fordi det koster å knekke RBK-maskina sånn som de gjorde. De var tomme og orka ikke. MEN, det er en annen diskusjon.

Denne tråden handler om Hoseth - og at han er god er det ingen tvil om, at han ikke er god nok for øyeblikket er det heller ingen tvil om. Han spilte for VIF 2 i dag, så at sjefen ser at han mangler noe på toppformen er det vel liten tvil om...

Comment

Minner meg veldig om diskusjonen som vi hadde om Berre og det er ingen som klager på ham nå. Har tro på Hoseth jeg. Og alle er vel enige om at ingen spiller blir bedre av å ikke å få spille. han var tross alt en av de mest betrodde spillerne til hareide og det har jeg tro på at han igjen blir

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 21:27 skrev hmchrist:

> > Jeg ville heller brukt mer tid på å diskutere hvorfor 8-9 av gutta står å ser på angrpene våre fra egen halvdel i stedet for å løpe alt de kan for å komme etter å skape muligheter..

>

> Fordi det koster å knekke RBK-maskina sånn som de gjorde. De var tomme og orka ikke. MEN, det er en annen diskusjon.

>

> Denne tråden handler om Hoseth - og at han er god er det ingen tvil om, at han ikke er god nok for øyeblikket er det heller ingen tvil om. Han spilte for VIF 2 i dag, så at sjefen ser at han mangler noe på toppformen er det vel liten tvil om...

>

>

Ikke bare spilte han på 2.-laget, men han imponerte ikke akkurat der heller. Klarer ikke å fremheve seg i 2. divisjon engang! Jeg er enig i at Hoseth er en veldig god spiller, men nå om dagen virker det som om han har lim under skoa...

Comment

Vi må jo ha bedre alternativer en Hoseth.

Ikke løper han, ikke vinner han dueller og han sentrer stort sett bort ballen til motstanderne.

Han er litt for pinglete!
                            Enga på topp :)

Comment

Hoseth har starta langt under pari, akkurat som på høsten i fjor. Men da han kom i form i de siste kampene, var han vår beste spiller og involvert i det meste offensivt. I motsetning til trygge folk som Thomas Holm spiller han på ørsmå marginer. Det ser fantastisk ut når han lykkes, men meget stusslig og ofte farlig når han mislykkes. Magne Hoseth kan med fordel lære seg å plukke ut situasjonene bedre, når han skal prøve å trylle og når det passer best med en enkel løsning. At han er god nok er det ingen som helst tvil om, men jeg håper han finner formen og balansen i spillet sitt i tide til å drive oss mot gull.

Comment

Working...
                              X