Jeg titta litt på viftv.no i går og etter det jeg kunne forsto hadde Rønsen sett en kjempe underholdene kamp som hadde alt bortsett fra måla. Så leser jeg videre fra dagboka i dag "Er du en av de som tror fotball kun handler om underholdning på linje med sirkus og karneval vil du sikkert tenke at 0-0 er en kjedelig kamp. Det var jo ikke mål. Men de 20 000 som var på Ullevaal i går vil nok ikke være enig med deg.".
Kampen i går var underholding i 15 min folkens. De 5 første min i 1.omgang og 10 første i 2.omgang, hva med resten? Er det blitt sååå ille at bare 15 min med underholdning så er vi fornøyde? Har folk glemt hvordan Enga herja høsten 2004.
Ja da, jeg vet er stor fremgang fra kamp til kamp nå, men tror vi skal komme oss litt ned på bakken igjen angående underholdning...
Jeg er ivertfall ikke fornøyd ennå.
Kampen i går var underholding i 15 min folkens. De 5 første min i 1.omgang og 10 første i 2.omgang, hva med resten? Er det blitt sååå ille at bare 15 min med underholdning så er vi fornøyde? Har folk glemt hvordan Enga herja høsten 2004.
Ja da, jeg vet er stor fremgang fra kamp til kamp nå, men tror vi skal komme oss litt ned på bakken igjen angående underholdning...
Jeg er ivertfall ikke fornøyd ennå.
Comment