Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Er det virkelig så lenge siden vi har sett bra fotball??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det virkelig så lenge siden vi har sett bra fotball??

Jeg titta litt på viftv.no i går og etter det jeg kunne forsto hadde Rønsen sett en kjempe underholdene kamp som hadde alt bortsett fra måla. Så leser jeg videre fra dagboka i dag "Er du en av de som tror fotball kun handler om underholdning på linje med sirkus og karneval vil du sikkert tenke at 0-0 er en kjedelig kamp. Det var jo ikke mål. Men de 20 000 som var på Ullevaal i går vil nok ikke være enig med deg.".

Kampen i går var underholding i 15 min folkens. De 5 første min i 1.omgang og 10 første i 2.omgang, hva med resten? Er det blitt sååå ille at bare 15 min med underholdning så er vi fornøyde? Har folk glemt hvordan Enga herja høsten 2004.

Ja da, jeg vet er stor fremgang fra kamp til kamp nå, men tror vi skal komme oss litt ned på bakken igjen angående underholdning...

Jeg er ivertfall ikke fornøyd ennå.

Re: Er det virkelig så lenge siden vi har sett bra fotball??

Er helt uenig i at det kun var 15 minutter som var "bra fotball".

Comment

Enig med risto her ja..var faktisk en god og underholdende kamp i går...bare mål som manglet
      -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 19:03 skrev mæggern:

> Enig med risto her ja..var faktisk en god og underholdende kamp i går...bare mål som manglet

Jeg leste oppsumeringa på text-tv til NRK "de siste 30. min var et langt gjesp."

Jeg er fullstengig enig. Virker som folk er "letta" for at vi ikke tapte mot RBK.

Comment

poenget er, om du ikke har fått det med deg, at vi spilte usannsynlig mye bedre i går enn vi har gjort på lenge. for de fleste av oss var det skikkelig moro.

du virker å ha like usannsynlige forventninger til laget som en del har hatt til landslaget etter drillo perioden....

Comment

Bra femgang.

Nå er det bare måla som må komme.

Satser på mange mot Brann til helga.

Enga på topp :)

Comment

Synnes det var veldig spennende, men det er klart, det er jo de vanskelig å bedømme hvor engasjerende kampen var for folk som bare vil se underholdende fotball og ikke holder med Vif eller Rbk. Men jeg synes enga spilte bra og skapte sjangser, og det er som oftest bra nok for meg.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 20:55 skrev nada:

> poenget er, om du ikke har fått det med deg, at vi spilte usannsynlig mye bedre i går enn vi har gjort på lenge. for de fleste av oss var det skikkelig moro.

>

> du virker å ha like usannsynlige forventninger til laget som en del har hatt til landslaget etter drillo perioden....

Poenget ditt skrev jeg i 1. innlegg.... så den må du lenger ut på landet med

Poenget mitt er hvilken ord Rønsen skal bruke når vi virkelig lager underholdning i store deler av kampen...

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 18:27 skrev Snipper:

> Jeg titta litt på viftv.no i går og etter det jeg kunne forsto hadde Rønsen sett en kjempe underholdene kamp som hadde alt bortsett fra måla. Så leser jeg videre fra dagboka i dag "Er du en av de som tror fotball kun handler om underholdning på linje med sirkus og karneval vil du sikkert tenke at 0-0 er en kjedelig kamp. Det var jo ikke mål. Men de 20 000 som var på Ullevaal i går vil nok ikke være enig med deg.".

>

> Kampen i går var underholding i 15 min folkens. De 5 første min i 1.omgang og 10 første i 2.omgang, hva med resten? Er det blitt sååå ille at bare 15 min med underholdning så er vi fornøyde? Har folk glemt hvordan Enga herja høsten 2004.

> Ja da, jeg vet er stor fremgang fra kamp til kamp nå, men tror vi skal komme oss litt ned på bakken igjen angående underholdning...

> Jeg er ivertfall ikke fornøyd ennå.

------------------------------------------------------------

Selv synes jeg kampen på søndag var skikkelig underholdende, det er en stund siden jeg har kost meg så mye mens jeg har sett på Vålerengakamp. Hadde to av stangskudda gått inn er jeg rimelig sikker på at du aldri hadde skrevet dette innlegget heller...

Comment

Det er påtide at vi begynner å score mål igjen syns jeg

Sist vi scoret var borte mot Fredrikstad, der vi vant 0-4 og det var 13.september 2005...

Jeg blir bekymret når jeg tenker på det
                    ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 10:51 skrev Engagirl:

> Sist vi scoret var borte mot Fredrikstad, der vi vant 0-4 og det var 13.september 2005...

For ikke å snakke om to mål i Skien som gjorde oss til seriemestre - til og med ett av dem av DFH, hvordan kunne du glemme det?
                      Beaker

Comment

Såvidt jeg vet, scorte vi vel et mål mot skiClubben også. Selv om vi tapte...
                        EN BY - ETT LAG

Vi er Gaza, vi er Gaza, vi er Gaza, Vål\'enga!

Comment

Vi spiller jo bra!!!!

Men det er MÅLENE som teller!

Der sliter vi jo noe så SYKT!!

Noe MÅ gjøres!!
                          En by!!

Ett lag!!

Comment

Working...
                          X