Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdal: - Vi har stanget i taket

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekdal: - Vi har stanget i taket

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303854

Re: Rekdal: - Vi har stanget i taket

Ni kamper uten seier. Fortsetter det slik, rykker vi ned!

Comment

Sitat: Den fre, 28 april 2006 14:05 skrev Richard Ricardo:

> Ni kamper uten seier. Fortsetter det slik, rykker vi ned!

Oisann, sier du det! Det hadde ikke jeg klart å tenke ut.

Kan også si det sånn at hvis vi ikke forsetter slik har vi en sjans for å vinne gull igenn
      DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Har egentlig ventet på denne uttalelse, og nå kom den! Mener det er bra at Rekdal står frem og sier det sånn det er, vi har ikke greid å utvikle laget noe siden i fjor!

Men han nevner at vi på et tidspunkt hadde 12 ute med skader på samme tidspunkt og da sier det seg selv at det blir vanskelig å utvikle seg disse 10-15 % han snakker om!

Men vi blir da bedre og bedre for hver kamp som går og snart er marginene på vår side også! Tror det blir seier over Brann!

Comment

Når du stanger i taket - da er du vel på vei til å gjøre noe bedre - møter du veggen derimot, så er jeg enig i hva Rekdal sier - elendig journalist eller overskrift.
          Inge W

Bare en by - bare ett lag! Oslo og Vålerenga!!

-----------------------

Enga Mobile

[url]http://vif-mobile.net[/url]

Comment

At vi skal ta 18 av 24 mulige poeng fram til sommerferien tror jeg ikke er så usannsynlig. Som Rekdal sier spiller vi mye bedre for hver kamp som går nå og vi vil nok få litt "ketchupeffekt" når ballen går stang inn i stedet for stang ut, for det må skje før eller siden. Tror vi tar første tre allerede mot Brann til helga.

Hvorfor stange i taket, når vi kan klatre gjennom pipa?

Comment

Sitat: Den fre, 28 april 2006 18:50 skrev clap:

> Hvorfor stange i taket, når vi kan klatre gjennom pipa?

Hehehe.. nettopp!! Det er ihvertfall bedre enn å møte veggen!

Inge W

Bare en by - bare ett lag! Oslo og Vålerenga!!

-----------------------

Enga Mobile

[url]http://vif-mobile.net[/url]

Comment

Føler meg trygg på at denne ukas treninger med full tropp gjør sitt til at vi blir enda bedre enn mot RBK.

Har vært skuffet over manglende topp-spiss, bekymret over ræva kamp mot Odd, frustrert over nok en tapt kamp mot pappas gutter fra vest, men mot RBK så man jo at her skjer det noe.

Men fakta er at vi ikke scorer mål, at vi ikke har spilt en makaløst bra fotball kamp siden Fredrikstad 4-0, og at vi må plukke poeng VELDIG snart skal vi henge med som topplag.

Gleder meg sinnsykt til Brann kampen, som jeg tror går vår vei i en sannsynligvis jevn kamp med likt kamp-forløp som mot bartene.

Og da er vi jo alle positive igjen.
                Fordi vi fortjener det!!

Comment

Du kan være så smart du bare vil, men jeg var faktisk en av svært få som allerede før jul, hardnakket mente at det kunne bli krise, med mindre vi gikk til innkjøp at en skikkelig spiss.

Det merkelige er at dette utspillet fra meg, ble latterliggjort av de fleste her inne. Vi trengte da ingen målskorer, det var venstreflanke som var kritisk, det hadde jo Bohinen sagt.

Media våknet i begynnelsen av April, mange i Klanen våknet i løpet av april og nå har Rekdal sett det jeg så i desember, nemlig at vi ikke har den store sterke spissen som kan skaffe plass til våre litt mer lette og tekniske spillere.

Comment

rekdal har ingen taktiske offensive trekk nå er det nok slutt og klag på andre trenere, spillere ,klanen gå i deg sjæl kanskje.ingen yter maks med en så dårlig motivator, nei kanskje aabrekk skal begynne og lede treninger og kamper her etter

Comment

Sitat: Den man, 01 mai 2006 00:03 skrev tresso:

> rekdal har ingen taktiske offensive trekk nå er det nok slutt og klag på andre trenere, spillere ,klanen gå i deg sjæl kanskje.ingen yter maks med en så dårlig motivator, nei kanskje aabrekk skal begynne og lede treninger og kamper her etter

Når han klarte å si at marginene ikke var på vår side så var det nesten så jeg spøy.

Comment

Sitat: Den lør, 29 april 2006 17:05 skrev Barskap:

og nå har Rekdal sett det jeg så i desember, nemlig at vi ikke har den store sterke spissen som kan skaffe plass til våre litt mer lette og tekniske spillere.

>

Sikkert derfor de har holdt kontakt med Rush og Lange siden i høst ja...

Comment

joda vi er flinke til å holde kontakt med spillere, men vi er jaggu ikke særlig flinke til å få dem til klubben.og da tenker jeg spisser, ikke spillere til andre lagdeler
                          Djrene

Bend it faktisk

Comment

Sikkert derfor de sa at det ikke var så viktig med spiss også...

holde kontakt, my ass

Comment

Re: Rekdal: - Vi har stanget i taket - Terminlista

Ei greie mht. årets serie (Enda et forsøk på å se litt lys i mørket...):

Hittil har vi møtt Odd, RBK, Lyn og Brann. Tre av disse fire er tippa i tetstriden. De neste fire er mot Viking, FFK, LSK og Start. Tre av disse fire er også tippa høyt oppe. Så følger HamKam, Molde Stabææk, SF og Tromsø - fem lag som alle bør være på nedre halvdel. (OK, noen av dem har starta ok, men...)

My point: Vi møter de vanskeligste motstanderne først. Så blir motstanden (på papiret) mer overkommelig. Da jeg så terminlista før seriestart, tenkte jeg at det kan bli så som så etter de første 8 kampene. Men så bør det bli bedre. I fjor var vi jo svake mot de beste lagene, mens vi slo alle de svakeste...

På den annnen side - vi bør være (og ER, når vi får det til/har litt marginer etc..) i stand til å banke hvem som helst. Vi har vært klart under pari så langt. Men altså - det er ikke likegyldig HVEM vi har spilt mot heller... Eller?

Comment

Working...
                              X