Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Kamptråd] Vålerenga - Viking, onsdag 3. mai 19:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Kamptråd] Vålerenga - Viking, onsdag 3. mai 19:00

Diskuter kampen her.

Re: [Kamptråd] Vålerenga - Viking, onsdag 3. mai 19:00

1-0 seier til vålerenga.. eller så er det bare å glemme seriemesterskapet..

Men jeg tror 1-0 til enga....

Comment

Ja, burde kanskje la pulsen senke seg før man hiver seg over neste kamp men...

Hvis man ser utenom resultatet, hvem får godkjent og bør starte?

Gashi,Muri (god kamp),Allan,Arni. Thomas er litt vanskelig å bedømme men han virka jo i godt slag før han forsvant.

Resten av gjengen er dårlige i forskjellige grader, men jeg mener disse ikke skal starte på bakgrunn av dagens kamp:

Freddy, Daniel, Berre og Storbæk.

Den eneste som er vanskelig og erstatte er Storbæk, på de andre plassene har vi gode valg.

Comment

Nå er det 3 poeng som SKAL i havn. Alt annet er helt uaktuelt.

Comment

synes berre utifra dagens innsats bør erstattes.. ellers føler jeg at rekdal MÅ prøve å bruke de få spissene de har fra start. Greit nok at freddy faktisk også kan score mål engang i blandt, men han er faktisk ikke spiss.. det sier litt om angrepet vårt det at de to målene vi faktisk har scoret i år kommer fra en venstrebeck, og fra vanligvis umulige vinkler å score fra.. tør ikke håpe på noen ting før kampen på onsdag jeg.. eneste måtte være at vi scorer med en spiss!

Comment

Det er nå vi virkelig skal vise hva denne klubben betyr for oss.

På onsdag skal vi virkelig bære gutta fram til sesongens første seier.

Det er nå dem trenger oss som mest

Ja,med humør vil vi synge......
            Blårøde brødre

Comment

-------------------Arni------------------------

-----------------------------------------------

-Freddy---Wæhler------Johnsen--------Jepsen----

-----------------T.Holm/Skiri------------------

-Berre------Gashi---------Grindheim----Hoset---

-----------------------------------------------

------------------Roberts----------------------

Formasjonen vi brukte sist vi vant en tippeliga-kamp. Wæhler bør egentlig vrakes til fordel for Muri, men vi trenger hurtigheten hans. Ellers er det en svakhet at Hoset spiller ving, men det går greit når vi har Jepsen til å holde bredden.

Ved å spille med anker på midtbanen får Grindheim og Gashi mer frihet til å gå fremover på banen. Så får vi se om Roberts klarer å finne de rette løpene.

Om Berre bør få spille, kan det stille spørsmålstegn ved, men tror han hever seg. Han er også flink til å holde på ballen og jobber greit defensivt. Det blir viktig å nøytralisere Gaarde, og derfor bør valget falle på Berre.

Om dette blir for pinglete framover mot et Viking-som kommer til å ligge lavt? Sannsynligvis, men jeg ser ikke noen bedre løsning.

Comment

Gutta må gå i seg sjøl og ta ut det beste, vi trenger virkelig en seier mot Viking. Vi må angripe og da sier det seg selv at innleg, passninger osv må være presise

.

Jeg vil se Melkadze og en skjerpet Daniel F.Holm på topp evt Flo, Berre skal på benken med freddy.

Comment

tror egentlig hoset kan fungere bra som ving jeg! så han i noen RL kamper med FCK hvor han spilte ving.. var ikke så aller værst det! så synes absolutt ikke at er en dårlig løsning..

Comment

Greit å ha trua på Roberts, men du setter ikke han alene på topp i sin første kamp fra start.

Comment

Sitat: Den søn, 30 april 2006 23:02 skrev Kovacs:

> Wæhler bør egentlig vrakes til fordel for Muri...

----

Hvorfor det, fordi han spilte en svak kamp i dag?

Alle kan ha en svak kamp, og Wæhler er som regel alltid en av våre beste, en bauta bak der, jevn og god, og jeg er helt overbevist om at det er en mann som kommer til å heve seg max mot Viking, så er det akkurat Wæhler.

Comment

wæhler spilte ikke dårligere enn andre i dag.. i dag svikta altformange av spillerne.. og når man summerer opp da ble det jo tap tilslutt, desverre.. se framover mot onsdag er det eneste vi kan gjøre, ikke dvele ved ting som skjedde i dag.. det kan ikke gjøres om uansett

Comment

Sitat: Den søn, 30 april 2006 23:09 skrev Alex Malager:

> Greit å ha trua på Roberts, men du setter ikke han alene på topp i sin første kamp fra start.

>

>

Hvorfor tar du det for gitt at han skal väre alene på topp. Fordi vi er vant til defensiv tankegang uansett hvem vi spiller mot. At noen setter ham opp på topp på sitt drömmela mot Viking sier mye om hvor defensivt Vålerengas lag ser ut. Vi har masse gode offensive spillere men spiller 451. Roberts skal starte på topp mot viking, men ikke aleine. Det er jo ikke riktig det. Vi spiller hjemme. Må vinne. Mot viking.

Frykter veldig få tilskuere etter denne starten. Håper vi klarer å mobilisere. Det trenger laget!
                          Man må delta for å vinne

Comment

Må vell kunne håpe at det løsner på onsdag. Og jeg håper Levan får sin sjanse, han kommer til å overbevise det er jeg sikker på. Men han er som de fleste avhengig av tillit!

Hvor mange kan vi håpe på onsdag...15000 eller er jeg for opptimistisk nå?

Har en stygg følelse av at bare den harde kjernen møter opp, og da kan det fort bli litt glissent.

Comment

Sitat: Den søn, 30 april 2006 23:09 skrev Alex Malager:

> Greit å ha trua på Roberts, men du setter ikke han alene på topp i sin første kamp fra start.

>

>

----------------------------------------------------------

Poenget er at han ikke skal bli "alene" på topp, når midtbanen fyller på. Akkurat dette er problemet til Enga; spillerne står i posisjonene sine. I alle de gode kampene våre har midtbanespillerne vår vært flinke til å bli med framover og i tillegg vinne ballene høyt i banen. Det blir også nøkkelen framover...

Comment

Working...
                              X