Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

[Kamptråd] Vålerenga - Viking, onsdag 3. mai 19:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: [Kamptråd] Vålerenga - Viking, onsdag 3. mai 19:00

Syns Gashi og Freddy utmerka seg strålende!! Gashi jobba som f... og gjorde mye bra, og Freddy hadde mange gode løp og fine driblinger... Syns Fredheim blei litt borte. Når det gjelder fredheim, er det bare meg elelr har han sluttta å utfordre?Syns han virker usikker på seg selv når han får ballen. I steden for å drible sentrer han støttepasning. Han har jo enrom teknikk av ypperste klasse. Har han fått beskjed av reka om å ikke drible?? Jeg husker en situasjon hvor han gikk forbi en mann på Fredheim lignende måte i går.

Og synginga i går; Jævla dårlig!!Selv om det var få, sinnsykt dårlig! Klanen fikk 0 poeng i går, men ENGA fikk 3!!!;D Fornøyd med 3 poeng på banen, men vi på tribunen må skjerpe oss kraftig mot Lillestrøm. Blir flaut om vi ikke overdøver Kanary-fansen ass!!

Men nå kan det jo bare gå en vei...Oppover!!!
    KOM IGJEN ENGA

Comment

> SÅ spar heller opp de frustrerte meningene og de gode kampanalysene til dette og gi heller litt ros og vis ørlitegrann glede over en seier.

>

> HÆRLIG!! VI VANT

>

Bedre å ta den surmaga kritikken FØR vi taper så gutta skjerper seg kanskje? Skjønner ikke hvorfor man skal gi ros pga. at vi har tur for en gangs skyld. Sånn kampen utarta seg kunne vi like gjerne ha tapt, og det er faktisk ikke bra nok mot Viking (selv om vi vant).

Men jeg skal gi ros til Vål'enga for at vi tidvis var gode før målet og for rundt fem minutter (til sammen) med gromfotball etter dette. Resten av kampen pressa Viking, noe som hadde vært bra på Viking stadion, men på Ullevål skal VI styre.

Uansett: Vi vant! Deilig! Hurra! Men vi må skjerpe oss hvis vi skal sitte med åtte poeng på Søndag kveld.
      100 prosent Vål\'enga, sommer, vinter og høst! (pluss VÅR selvfølgelig)

War doesn\'t determine who\'s right; it determines who\'s left. -Eddie Vedder

Comment

Så i dagbladet at de hadde trener toppen. Tredje nederst lå Rekdal. De sto at Vålerenga la seg bak på. Viking treneren var nest nederst, og det sto at det er vanskelig å slå et vålerenga som forsvarer seg. Jeg syns ikke vi la oss bak på. Syns vi var offensive hele tiden, eller er det bare meg?

Comment

Working...
        X